Великодній квест розрахований на учнів 4-х, 5-х, 6-х класів. Клас можна поділити 4 команди. Кожна команда одержує маршрутний лист по станціях, так щоб не було накладок. У маршрутному листі вказано станцію і кількість балів, що одержали гравці. На кожній станції є один ведучий, який ставить перед учасниками завдання і визначає кількість балів за це завдання. На станції «Фініш» ведучий підбиває підсумки і визначає переможця. Можна заздалегідь підготувати сюрпризи для всіх учасників.
МАРШРУТНИЙ ЛИСТ |
|
Команда 1 |
Кількість балів |
І. Математична |
|
2. Ерудит |
|
3. Художня |
|
4. Зоологічна |
|
5. Фініш |
Загальна кількість балів:
|
МАРШРУТНИЙ ЛИСТ |
|
Команда 2 |
Кількість балів |
І. Ерудит |
|
2. Математична |
|
3. Зоологічна |
|
4. Художня |
|
5. Фініш |
Загальна кількість балів:
|
МАРШРУТНИЙ ЛИСТ |
|
Команда 1 |
Кількість балів |
І. Художня |
|
2. Зоологічна |
|
3. Математична |
|
4. Ерудит |
|
5. Фініш |
Загальна кількість балів:
|
МАРШРУТНИЙ ЛИСТ |
|
Команда 1 |
Кількість балів |
І. Зоологічна |
|
2. Художня |
|
3. Ерудит |
|
4. Математична |
|
5. Фініш |
Загальна кількість балів:
|
Зупинка «Математична» (завдання для 1 команди)
(дії обчислювати по порядку)
Зупинка «Математична» (завдання для 2 команди)
(дії обчислювати по порядку)
Зупинка «Математична» (завдання для 3 команди)
(дії обчислювати по порядку)
Зупинка «Математична» (завдання для 4 команди)
(дії обчислювати по порядку)
Зупинка «Математична» (відповіді для ведучих)
30 х 3 х 12 : 40 х 3 х 10 = 810
Зупинка «Математична» (відповіді для ведучих)
(33 : 3 х 30 +6 :12 + 5000 = 5028)
Зупинка «Математична» (відповіді для ведучих)
(12 : 3 х 50 х 40 – 5000 : 30 = 100)
Зупинка «Математична» (відповіді для ведучих)
( 3 х 10 + 3 х 40 х 3 = 450)
Зупинка «Ерудит» (для 1 і 3 команд)
І
Зараховується кількість правильних відповідей даних за 1 хв. За кожну правильну відповідь – 1 бал Ведучий швидко читає. Учні відповідають
Зупинка «Ерудит» (для 2 і 4 команд)
ІІ
Зараховується кількість правильних відповідей даних за 1 хв. За кожну правильну відповідь – 1 бал
Зупинка «Художня»
( За малюнок максимально 12 балів.
Враховувати час і якість малюнка)
1 команда: Намалювати великодній кошик.
2 команда: Намалювати писанку.
3 команда: Намалювати великодній кошик.
4 команда: Намалювати писанку.
Зупинка «Зоологічна» (Завдання видрукувати командам)
№1 (для 1 і 3 команд)
1. Я належу до класу птахів. Господь створив нас хорошими «пілотами». Більшу частину свого життя ми проводимо у польоті. Коли ми рятуємося від хижаків, то так блискавично злітаємо, що навіть сокіл не наздожене. Їжу я знаходжу, в повному розумінні цього слова, у повітрі. Оскільки, наші крила тонкі та гострі , ми надзвичайно спритно ловимо під час польоту мух, комарів, метеликів. На зиму я відлітаю в теплі краї – на Схід або в Африку. Своє гніздо я будую з болота в захищеному від дощу місці. Я живу поблизу людей. Гніздо я повністю заліплюю, залишаючи тільки невеликий отвір зверху. Від своєї кузини я відрізняюся білосніжним животиком та прекрасним гострим роздвоєним хвостом. То хто ж я? _________________________
2. Тварина, на якій Ісус Христос в’їхав у Єрусалим._______________________________
3. Чий спів змусив заплакати апостола Павла?
_______________________________________
4. Пророк Йона провів три дні і три ночі у нутрі _________________________
5. Кого пас блудний син перед поверненням до батька? _________________________________
№2 (для 2 і 4 команд)
1. Я звичайнісіньке і тим не менш дивне творіння Боже. Мені зараз один рік, а довжина мого тіла – 20см. Моє місце проживання – грунт. Я старанно його перекопую. Проживаю я на глибині до 1,5м. Особливо добре я почуваюся під час дощу. Моє око – це особливе чуттєве місцев в передній частині тулуба. Сонячне світло для мене шкідливе. Я так добре та старанно працюю, розрихлюючи та вдобрюючи грунт, що за 24 год на площі 1га виробляю разом зі своїми родичами більше 200кг перегною. Хто я? ____________________________
2. Якого птаха випустив Ной, щоб перевірити, чи спала вода з поверхні землі?__________________
3. Тварина, на якій Ісус Христос в’їхав у Єрусалим._______________________________
4. Якій тварині важко пройти крізь вушко голки?
_______________________________________
5. Чий спів змусив заплакати апостола Павла?
_______________________________________