ВИХОВНА ГОДИНА НА ТЕМУ «В ГОСТЯХ У СОНЕЧКА В КРАЇНІ ЗДОРОВ’Я»

Про матеріал
Тема. В гостях у Сонечка в країні Здоров’я Мета: навчити дітей свідомо ставитися до свого здоров’я, дотримуватися здорового способу життя, раціонального, правильного харчування; розвивати мовлення, вміння висловлювати свою думку; виховувати необхідність дбайливого ставлення до свого здоров'я. Обладнання: тема, плакат, картки «Здоровий день», лист, презентація Форма проведення: подорож
Перегляд файлу

ПЛАН КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ ГПД

І. ЗБІР УЧНІВ У ГРУПІ
1. Організація дітей (відмітка в журналі про відсутніх учнів).
2. Робота вихователя з учнями

ІІ. ВИХОВНА ГОДИНА НА ТЕМУ «В ГОСТЯХ У СОНЕЧКА В КРАЇНІ ЗДОРОВ’Я»

Тема. В гостях у Сонечка в країні Здоров’я

Мета: навчити дітей свідомо ставитися до свого здоров’я, дотримуватися здорового способу життя, раціонального, правильного харчування; розвивати мовлення, вміння висловлювати свою думку; виховувати необхідність дбайливого ставлення до свого здоров'я.

Обладнання: тема, плакат, картки «Здоровий день», лист, презентація

Форма проведення: подорож

Хід роботи

І. Вступна частина

1. Привітання
2. Емоційне налаштування

3. Перевірка готовності
- Діти, перевірте щоб на ваших партах не було нічого зайвого.

4. Оголошення теми виховної години.
- Діти, ми сьогодні поговоримо про здоров’я і все що зв’язано з ним. Але ось ми отримали листа який адресований до вас. Ви хочете щоб ми його прочитали?

Любі друзі!

Мене звати Сонечко, я з країни Здоров’я, але нашу країну захопили злі і неввічливі мікроби та заховали нас темними хмарами. Ми благаємо вас про допомогу. Так темні стежки дуже небезпечні і тому ми передаємо карту. Перед вами постануть важкі завдання, але ми знаємо, що ви дуже розумні і тому справитесь.

З повагою Сонечко!

- Тож допоможемо Сонечку та жителям країни Здоров’я?

 ІІ. Основна частина

1. Вступна бесіда
- Але перед подорожжю, ми повинні вас підготувати, а саме розповісти про здоров’я, тож слухайте уважно, бо я перевірю і запитаю, що ви дізналися:

Друже, щоб здоровим бути, треба навички здобути.

Про здоров’я піклуватись: перш за все – не лінуватись.

І здружитися зі спортом, рідко ласувати тортом.

Воду крижану не пити і ніколи не палити.

Щоб знешкодити мікроби, руки мий і щоразу чисто.

Не забудь щоденно їсти овочі та фрукти різні –

Всі вони тобі корисні. Вранці й ввечері,

Мій любий, завжди – завжди чисти зуби.

- Діти, які правила ви почули?
- Молодці! Отже, заплющте очі і уявимо, що наш клас перетворюється в чарівний літак який вирушає до країни Здоров’я.

2. Перша зупинка «Режим дня»
- Ось ми прилетіли, але в цьому місті якось безлюдно, а чому ви дізнаєтесь із загадки.

Справно йде, хоч ніг немає,

Цоки-цок, усім співає.

І секунди, і хвилини

Нам рахує він щоднини.

(годинник)

- Діти, а для чого нам потрібний годинник?
- Тепер зрозуміло чому нікого не має, зупинився час, а щоб годинник знову пішов нам потрібно скласти розпорядок дня.
- (Складання розпорядку дня)
- Молодці ви правильно виконали завдання і тому Сонечко дарує кожному картку «Здоровий день», а ми відправляємося далі…             

3. Гра «Корисне-некорисне»
- Діти, верніть увагу на малюнки на дошці, ваше завдання, щоб продовжити подорож треба сказати, що корисне, а що ні: (яблуко, морква, хліб, капуста, цукерки, газовані напої, чіпси, гумки)
- Молодці, а тепер знову відправляємось в дорогу…

4. Зупинка «Вітамінка»
- Діти, щоб дізнатися, хто є жителями цього міста треба послухати історію про Василька:

Думав Вася, Танін брат,

Щоб здоровим стати,

Треба їсти – все підряд

І побільше спати.

Так Василько і робив,

Враз, як прокидався,

Щось жував він, їв і їв,

Просто – запихався.

Став гладкий – не підбіжить!

Та і йти не може...

Як такому в світі жить,

Хто тут допоможе?

- Що не правильно робив Василько?

- Що потрібно їсти, щоб бути здоровим?
- Правильно, послухайте віршик про вітаміни:

В фруктах, ягодах, дитино,

притаїлись вітаміни:

у малині, у суниці,

у смородині, чорниці.

Як же нам до них дістатись,

щоб улітку сил набратись?

Дужими, прудкими стати

та здоровими зростати.

Ми з’їмо оті суниці,

і малину, і чорниці,

ще й смородину, порічки,

щоб рум’яніші мати щічки.

- Тож, де ховаються вітаміни?
- Молодці, але щоб бути здоровим треба не тільки їсти фрукти та овочі. А й займатися спортом та фізкультурою.             

5. Зупинка «Фізкультурна»
- Діти ми трішечки заморилися і тому підведіться час настав фізкультхвилинки:

Раз, два! Всі присіли!

Потім вгору підлетіли!

Три! Чотири! Нахились,

Із струмочка гарно вмились.

П’ять, шість! Усі веселі.

Летимо на каруселі.

СІМ! Вісім! В поїзд сіли

Ніжками затупотіли.

Дев’ять! Десять! Відпочили.

III. Заключна частина

1.   Підсумкова бесіда
- Діти, ви вже дізнались що треба робити щоб бути здоровими адже здоров’я лише в наших руках. 

2.   Нагородження
- Діти, за ваші труди і зусилля ми даруємо вам ці жетони.

3.   Прощання

Швидко спливають хвилини –

От і прощатись пора.

ми на прощання вам зичимо

Щастя, здоров'я, добра.

Здоров'я – це сила!

Здоров’я – це клас!

Хай буде здоров'я

У вас і у нас!

ІІІ. ПРОГУЛЯНКА НА СВІЖОМУ ПОВІТРІ АБО ЕКСКУРСІЯ (СПОРТИВНІ ЗАНЯТТЯ НА МАЙДАНЧИКУ, РУХЛИВІ ІГРИ)

Гра «Спритна акула» 
Гра «В домівці»
Гра «Їстівне-неїстівне»
Гра «Гарячий м’яч»
Гра «Козаки та розбійники»


КОНКУРС МАЛЮНКІВ «ШКІДЛИВА ТА КОРИСНА ЇЖА»

docx
Додав(-ла)
tolubenko inna
Додано
23 січня
Переглядів
167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку