"Вєрта - художниця". Інтерактивна логопедична вправа

Про матеріал
Інтерактивна вправа із циклу «Логопедичні заняття для дітей дошкільного віку» проводяться в ігровій формі, використовуючи дидактичний матеріал. Вправа допомагає виявити порушення мови у малюків, які підлягають корекції за допомогою наших логопедичних занять.
Перегляд файлу

«Вєрта – художниця» Інтерактивна логопедична вправа

Інтерактивна вправа із циклу «Логопедичні заняття для дітей дошкільного віку» проводяться в ігровій формі, використовуючи дидактичний матеріал. Вправа   допомагає виявити порушення мови у малюків, які підлягають корекції за допомогою наших логопедичних занять.

Мета: диференціація звуків [р], [л], збагачення активного словника.

Хід вправи: Добрий день, любі дітки! У мене для вас новина, уявляєте вчора я дізналася, що наша добре знайома Верта малює картини. Мені розповів цю новину Фаєр, бо сама Вєрта соромиться і не признається. Як ви гадаєте, що вона малює? (Діти відповідають). А давайте у неї і запитаємо. Вєрта, ми тебе чекаємо!

 Вєрта: «Привіт, друзі. Я дуже люблю малювати, але я ще тільки навчаюсь.  Логопед: Ми в будь якому разі тебе підтримаємо, правда діти? (Діти відповідають). Ну так, що покажеш нам свої малюнки?

 Вєрта: «Звичайно. Я їх ще підписала. Ось дивіться».

Логопед: Так, це рак, а написано лак…. Вєрта, здається ти помилилася. Вєрта: «Ой, дійсно. Я напевно поспішала, от і зробила помилку».

Логопед: Не хвилюйся, зараз ми з  все подивимось і перевіримо, згодні дітки? (Діти відповідають).

Малюнок:                                       Назва:

Рибка                                              Либка

Кульбаба                                        КуРьбаба

Сорока                                            СоЛока

Робот                                               Лобот

Ліс                                                    Ріс

Принцеса                                        ПЛинцеса

Дід Мороз                                       Дід МоЛоз

Річка                                               Лічка

Малина                                          МаРина

Вєрта: «Щоб я без вас робила, друзі. Дякую вам велике! Я побігла, покажу Фаєру мої картини. До зустрічі!»

Логопед: Як приємно робити добрі справи, так дітки? (Діти відповідають). Давайте тепер підведемо підсумки.

Рефлексія: У мене є веселі і сумні смайлики, подумайте та визначте, якою була для вас вправа. Якщо ви легко впорались, то обираєте веселий смайлик і чыпляэте його на дошку, а якщо навпаки виникли труднощі – то сумний.

 

docx
Додано
17 березня 2021
Переглядів
200
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку