«Вєрта – художниця» Інтерактивна логопедична вправа
Інтерактивна вправа із циклу «Логопедичні заняття для дітей дошкільного віку» проводяться в ігровій формі, використовуючи дидактичний матеріал. Вправа допомагає виявити порушення мови у малюків, які підлягають корекції за допомогою наших логопедичних занять.
Мета: диференціація звуків [р], [л], збагачення активного словника.
Хід вправи: Добрий день, любі дітки! У мене для вас новина, уявляєте вчора я дізналася, що наша добре знайома Верта малює картини. Мені розповів цю новину Фаєр, бо сама Вєрта соромиться і не признається. Як ви гадаєте, що вона малює? (Діти відповідають). А давайте у неї і запитаємо. Вєрта, ми тебе чекаємо!
Вєрта: «Привіт, друзі. Я дуже люблю малювати, але я ще тільки навчаюсь. Логопед: Ми в будь якому разі тебе підтримаємо, правда діти? (Діти відповідають). Ну так, що покажеш нам свої малюнки?
Вєрта: «Звичайно. Я їх ще підписала. Ось дивіться».
Логопед: Так, це рак, а написано лак…. Вєрта, здається ти помилилася. Вєрта: «Ой, дійсно. Я напевно поспішала, от і зробила помилку».
Логопед: Не хвилюйся, зараз ми з все подивимось і перевіримо, згодні дітки? (Діти відповідають).
Малюнок: Назва:
Рибка Либка
Кульбаба КуРьбаба
Сорока СоЛока
Робот Лобот
Ліс Ріс
Принцеса ПЛинцеса
Дід Мороз Дід МоЛоз
Річка Лічка
Малина МаРина
Вєрта: «Щоб я без вас робила, друзі. Дякую вам велике! Я побігла, покажу Фаєру мої картини. До зустрічі!»
Логопед: Як приємно робити добрі справи, так дітки? (Діти відповідають). Давайте тепер підведемо підсумки.
Рефлексія: У мене є веселі і сумні смайлики, подумайте та визначте, якою була для вас вправа. Якщо ви легко впорались, то обираєте веселий смайлик і чыпляэте його на дошку, а якщо навпаки виникли труднощі – то сумний.