Весняна подорож у казкову країну

Про матеріал
Матеріали квесту можна використати на уроці українсько мови.Квестами захоплюються і діти, і дорослі. Виконуючи різноманітні цікаві завдання їх учасники випробовують себе і отримують задоволення від командної роботи. Проведення квесту на уроці читання полегшує адаптацію дитини до роботи на уроці, згуртовує дитячий колектив, вчить разом приходити до спільної думки під час обговорення завдання. Урок-квест – це завжди цікаво і захоплююче!
Перегляд файлу

Квестами захоплюються і діти, і дорослі. Виконуючи різноманітні цікаві завдання їх учасники випробовують себе і отримують задоволення від командної роботи. Проведення квесту на уроці читання полегшує адаптацію дитини до роботи на уроці, згуртовує дитячий колектив, вчить разом приходити до спільної думки під час обговорення завдання. Урок-квест – це завжди цікаво і захоплююче!

Тема: Весняна подорож  у казку.

Мета: повторити народні й авторські казки; розвивати пам’ять, увагу, кмітливість, уяву; виховувати в учнів любов до книги; розвивати бажання читати і знати більше казок. Виховувати навички роботи в групі, товариськість,бажання читати.

         Ведучий квесту розповідає, що до нас завітала красуня – весна і землю вкрила першими весняними квітами- пролісками. На кожній квіточці Весна приготувала завдання-сюрпризи. Об’єднавшись у групи, потрібно зібрати ці квіти, керуючись інструкцією. За кожну правильну відповідь учасник приносить у свою команду пролісок.

                                       Орієнтовні завдання для команд.

Завдання 1

Учитель  розповідає дітям про те, що було знайдено предмети, які потрібно повернути тим казкам, які їх загубили. Усі предмети складено до непрозорої торбини. Діти  по одному підходять до торбини, занурюють туди руку (не дивлячись), обирають предмет і називають його. Потім виймають. Якщо предмет було названо правильно, то команда повинна відгадати казку, яка його загубила. Якщо ні, то предмет повертається назад до торбини, а учасник робить наступну спробу відгадати. Завдання вважається виконаним, якщо команда витягне та правильно відгадає (предмет і казку)

(5 предметів: рукавичка, глечик, пір’їна, яєчко, горішок, ключик).

Виконавши правильно завдання, команда кладе до кошика квітку проліска.

Завдання 2. Пазли.

 Потрібно терміново відновити картинку, на якій зображений герой казки і відгадати її назву.

Завдання 3. Діти читають уривки і відгадують,з якої казки.

1. «— Няв!.. Няв!.. Няв!..

А ті й думають собі:

— От вражого батька син, ще йому й мало! Це він і нас поїсть!»

                                                                                                                                                («Пан Коцький».)

2. «— Ловися, рибко, велика та превелика! Ловися, рибко, велика та превелика!

Не хочеться йому малої. А мороз надворі такий, що аж шкварчить!»

                                                      («Лисичка-сестричка і вовк-панібрат».)

3. «— А що? Ти прийшов битися чи миритися?

— Де вже миритися? Битися прийшов з тобою, з іродом проклятим».

                                                                («Кирило Кожум’яка».)

4. «Приходь, кумоньку, приходь, лебедику, чим зможу — тим тебе і пригощу!»

                                                                               («Лисиця та журавель».)

5. «А півник удосвіта встане, всіх піснею збудить та й до роботи береться».

                                                                ( «Півник і двоє мишенят»)

6. – Ні, дідусю, я не пила, я й не їла: бігла через місточок та вхопила кленовий листочок, бігла через гребельку, вхопила водиці крапельку, – тільки пила, тільки й їла!

                                                                                       («Коза-дереза»)

Завдання 3. Від кого прийшло SMS?

  1. «Ми поїхали в гості до Казкової країни. Витягніть, будь ласка,ріпку. Ми вам будемо дуже вдячні»
  2. «Допоможіть Зайчикові вигнати страшного звіра з його хатки. Дякую за допомогу!»
  3. «Заспокойте дідуся і бабусю, щоб вони не плакали. Я знесу їм ще яєчко»
  4. «Зайчику, не смійся з Їжачка. Він не може швидко бігати. Адже ніжки у нього коротенькі»
  5. « Передайте козенятам, що я затримуюсь у лісі. Скоро принесу їм молочка. Нехай не відкривають вовчиськові двері»

 Завдання 4 . Плутанка.

Діти читають уривок з казки і виправляють помилки.

Картка 1

«Жила-була на світі дівчинка. Звали її Зелена Шапочка. Покликала її тітонька і попросила:

— Піди до дідуся і віднеси йому футбольний м’яч і кеди.

— Добре! — сказала Жовта Кепочка, узяла кексики та поскакала».

 

Картка 2

«Жила-була Коза. І було в неї дев’ять гарненьких маленьких кошенят.

Одного разу зібралася вона до супермаркету та пише своїм пухнастим собачатам:

— Курчата мої, піду-но я на ставок, наловлю для вас рибки. А ви відчиняйте всім двері!»

 

Картка 3

«Жили-були Півник і троє їжачків. Одного разу знайшов Півник монету. Гукає Півник зайчиків: „Гей, Вруть! Гей, Керть! Скачіть сюди, я гривню знайшов!” Прибігли їжачки і кажуть: „Молодець, Курочка! Тепер потрібно зерно обмолотити”. „А хто це зробить?” — питає Гусак. „Звичайно, я!” — каже Вруть. „Звичайно, я!” — каже Керть»


Завдання 5. Назвати казки, у яких є число.

Завдання 6. Назвати казкових персонажів, у назвах яких є мякий приголосний звук.

Підбиття підсумків.

Учасники діляться враженнями від  уроку.

 

docx
Додано
5 березня 2023
Переглядів
332
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку