Весняні свята. Великдень

Про матеріал
Тиждень "Весняні свята" . Розрорбка інтегрованого уроку з предмету Я досліджую світ. Великдень.
Перегляд файлу

Тиждень: «Весняні свята»

                   Великдень

І. Ранкова зустріч.

1.   Привітання.

Котилася писаночка з гори на долину,
Прикотилась прямісінько до нас у гостину,
А за нею йде Великдень, несе білу паску,
Дзвонить в дзвони, всім дарує радощі і ласку.
Відчиняймо воротонька, гостоньків вітаймо,
"Христос воскрес!" усі разом мерщій заспіваймо!

2.Обмін інформацією.

  •                 Об’єднайтесь в пари і поспілкуйтеся про те, яке свято незабаром нас очікує.
  1.                   Новини дня
  • Обираю помічника дня.(за допомогою лічилки)

Летів рій бджілок зі ста лічилок. 
Зійшлися діти, давай лічити, 
бо кожна бджілка, немов лічилка: 
кого укусить - вийти мусить.

  • попросіть його подати інформацію за допомогою шаблону
  • про дату дня,
  •  назву тижня,
  •  погоду,
  •  кількість присутніх.

ІІ. Слухання вірша (Розповідає учень)

КВІТНА НЕДІЛЯ


У Квітну Неділю Всі до церкви йдуть,
Гілочки вербові святити несуть.

Сьогодні святкує моя Україна,
У святій пошані вербова лозина.

Вона сповіщає, що лише за тиждень
Будем святкувати пресвятий Великдень.

Вигуки веселі чути тут і там:

"За тиждень - Великдень" - Б'є галузка: бам!..

Квітну в нас Неділю звуть іще Пальмова.
У цей день в пошані гілочка вербова.

 

 


  • Яке свято до нас наближається?

ІІ . Математична зупинка

Пропоную переглянути мультфільм про «Великодню казку» традиції

https://www.youtube.com/watch?v=65twJD3W0GU

  • Запитання для обговорення.
  • Про кого розповідала бабуся? – Скільки зайчиків жило у лісі ? Що вони ховали?–Де сховали зайчики свої яєчка? –Скільки зайчиків зовало яєчка? – Скільки зайчиків до них прийшло? –А що ви знаєте про число 5?
  •  (Назвіть кольори писанок на англійській мові)
  1.                   Утворіть самостійно малюнок.

При цьому вам потрібно уважно слідкувати за числами і згадати порядок при лічбі.

Крапка за крапкою Великодній кошик - Клікніть щоб відкрити версію для друку            Крапка за крапкою Великодній кролик - Клікніть щоб відкрити версію для друку


https://www.youtube.com/watch?v=FwOzqU5XNoU   фізкультхвилинк

 


ІІІ. Літературна зупинка.

  • Про які  традиції Великодня говорила бабуся онуці?
  • У четвер перед великоднем мама вставала вдосвіта і купала мене. Щоб ми були здорові.
  • У цей же день уся родина прибирала у квартирі. Щоб цілий рік у хати був порядок.
  • В п’ятницю мама з татом купували (а сільські жителі )продукти до Великодня.

  А саме: сало, ковбасу, яйця, сир.

  • В цей же день мама випікала паски, готувала холодець, разом з усією сім’єю красили яйця.
  • Починаючи з суботи, з другої половини дня, ми не їли-терпіли. Їли тільки немовлята.
  • В неділю, вдосвіта ішли у церкву. Там освячували паски.
  • Приходили до бабусі і дідуся та сідали снідати.

 

ІV.  Зупинка «Великоднє яйце»

  1.                   Групова робота.
  •                  1-ша – 2-га  групи розмальовують писанки;
  •                  3-тя – зайчика;
  •                  4-та – паску;
  •                  5-та група  розмальовує господаря ;
  •                  6-та група – господиню;
  •                  7-ма група – храм;
  •                  8-ма група – кошик великодній.

  Результат пошуку зображень за запитом "малюнки писанки"         Результат пошуку зображень за запитом "малюнки писанки"   Результат пошуку зображень за запитом "великодні малюнки"

V. Написання привітання з Великоднем.

  • На зворотньому боці писанки привітання з Великоднем.

 

  • Створюємо колаж. У кошик великий складаємо писанки. (Кошик,храм, господар, господиня  і паска  заздалегідь намальовані і вирізаниі.)

Пов’язане зображення                  http://abetka.ukrlife.org/vel100.gif

Малюнки господаря і господині окремо.

Результат пошуку зображень за запитом "великодній храм одівцем"       Пов’язане зображення

 

V. Рефлексія. «Щоденник вражень». «Які традиції святкування Великодня я хотів би/ хотіла б перейняти від родин своїх однокласників?»

 

Пропоную учням висловити свої думки у письмовій формі про Великодні традиції родин однокласників, про які вони дізналися і які б хотіли перейняти для своїх родин («Щоденник вражень»). Діти можуть писати будь-яким способом (олівцями, фломастерами, кольоровими ручками та ін.), малювати, створювати піктограми до теми.

 

docx
Додано
11 березня 2023
Переглядів
395
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку