Тиждень: «Весняні свята»
Великдень
І. Ранкова зустріч.
1. Привітання.
Котилася писаночка з гори на долину,
Прикотилась прямісінько до нас у гостину,
А за нею йде Великдень, несе білу паску,
Дзвонить в дзвони, всім дарує радощі і ласку.
Відчиняймо воротонька, гостоньків вітаймо,
"Христос воскрес!" усі разом мерщій заспіваймо!
2.Обмін інформацією.
Летів рій бджілок зі ста лічилок.
Зійшлися діти, давай лічити,
бо кожна бджілка, немов лічилка:
кого укусить - вийти мусить.
ІІ. Слухання вірша (Розповідає учень)
КВІТНА НЕДІЛЯ
У Квітну Неділю Всі до церкви йдуть,
Гілочки вербові святити несуть.
Сьогодні святкує моя Україна,
У святій пошані вербова лозина.
Вона сповіщає, що лише за тиждень
Будем святкувати пресвятий Великдень.
Вигуки веселі чути тут і там:
"За тиждень - Великдень" - Б'є галузка: бам!..
Квітну в нас Неділю звуть іще Пальмова.
У цей день в пошані гілочка вербова.
ІІ . Математична зупинка
Пропоную переглянути мультфільм про «Великодню казку» традиції
https://www.youtube.com/watch?v=65twJD3W0GU
При цьому вам потрібно уважно слідкувати за числами і згадати порядок при лічбі.
https://www.youtube.com/watch?v=FwOzqU5XNoU фізкультхвилинк
ІІІ. Літературна зупинка.
А саме: сало, ковбасу, яйця, сир.
ІV. Зупинка «Великоднє яйце»
V. Написання привітання з Великоднем.
Малюнки господаря і господині окремо.
V. Рефлексія. «Щоденник вражень». «Які традиції святкування Великодня я хотів би/ хотіла б перейняти від родин своїх однокласників?»
Пропоную учням висловити свої думки у письмовій формі про Великодні традиції родин однокласників, про які вони дізналися і які б хотіли перейняти для своїх родин («Щоденник вражень»). Діти можуть писати будь-яким способом (олівцями, фломастерами, кольоровими ручками та ін.), малювати, створювати піктограми до теми.