Тиждень: «Весняні свята» Підсумковий урок.
Знання людині, що крила пташині.
І. Ранкова зустріч
1. Привітання
Доброго ранку, яскравого світла!
Побільше емоцій, усмішок, привитів,
удачі побільше,побільше тепла,
Доброго ранку, моя дітлашня!!!
2. Обмін інформацією. Вправа «Інтерв’ю»
-
Вмостившись зручно на килимку ділимося усмішкою один з одним. Потім беремо у руки клубочок і перекидуємо один одному , промовляючи побажання на весь день. Тим самим утворюємо «павутинку»
-
Отже, добрий початок – половина діла. (якщо справа розпочата добре, то це запорука того, що наша робота буде виконана добре).
3. Новини дня.
-
Вибір помічника дня. Ховаю у кулачках дві цукерки і кажу:
-Якщо цукерка у жовтій обгортці, то слово дівчаткам, а якщо у зеленій – то хлопчикам. Потім лічилкою обираємо помічника.
Дрізд із дятлом дивувались,
Як джмелі на вишні грались,
Дзюркотіли мов джерельце,
Що в дубове б’є відерце.
Дятла дуба доглядав:
Дзьобом вправно діставав
Його грізних ворогів –
Ненаситних шкідників.
-
про дату дня,
-
назву тижня,
-
погоду,
-
кількість присутніх.
Кожен з учнів отримує індивідуальну картку-малюнок (гілочка мімози, вербові котики, писанка, паска, праця). Однакові малюнки отримують по 5-6 учнів в класі; і відповідно, збираються в групи. У групах представляють інтерв’ю, яке готували у родинах «Весна і праця».
ІІ. Дослідження. «На те й голова, щоб у ній розум був».
-
Перед прийняттям рішення треба подумати. У кожної групи лежить скринька в якій лежать картинки, які символізують певне свято: «Мамин день», «Великдень», «Весна і праця». Завдання полягає в тому, щоб дослідити скриньку і з’ясувати, яке свято у них в конверті. Вилучає зайві картинки і доводимо свою думку: чому малюнкі зайві і до якого свята відносяться.
-
Кожна група розповідає про свято.
Мамин день.
(Мімози, дитина, мама, любов, березень, берегиня, господиня, паска, сало.)
Великдень.
(Крашанки, писанки, сало, ковбаса, паска, рушник, храм, вербові гілочки, мама)
Весна і праця.
(Травень, праця, травень, мир, родина, дружба, березень, підсніжники)
ІІІ. Математична скарбничка.
-
При виконанні цього завдання діти змінюють групи. Кожен учасник бере надруковане слово і обмінюється зі своїм однокласником з іншої групи.
-
Кожна група отримує прислів’я. В прислів’ї потрібно порахувати голосні і приголосні звуки. Порахувати на скільки приголосних більне ніж голосних.
-
Май – волам дай, а сам на ніч утікай.
-
Як настане місяць май-кожний собі дбай.
-
Праця годує, а лінь марнує.
-
Працюємо до сьомого поту.
-
На Великдень перший раз закує зозуля.
-
На Великдень крашанки цілуються.
ІV. Слово – вітер, письмо – грунт.
-
Кожна група записує прислів’я в зошит.
V. Рефлексія. «Щоденник вражень». По роботі пізнати майстра.
-
Пропоную дітям намалювати малюнки і створити колаж з малюнків на дошці. Під час проведення роботи фотографую дітей і в кінці дня додаю ці фото до малюнків дітей.