Весняні свята. Підсумковий урок.

Про матеріал
Інтегрований урок з предмету Я досліджую світ "Весняні свята. Підсумковий урок."
Перегляд файлу

Тиждень: «Весняні свята» Підсумковий урок.

Знання людині, що крила пташині.

І. Ранкова зустріч

1. Привітання

Доброго ранку, яскравого світла!

Побільше емоцій, усмішок, привитів,

удачі побільше,побільше тепла,

Доброго ранку, моя дітлашня!!!

2. Обмін інформацією. Вправа «Інтерв’ю»

  •              Вмостившись зручно на килимку ділимося усмішкою один з одним. Потім беремо у руки клубочок і перекидуємо один одному , промовляючи побажання на весь день. Тим самим утворюємо «павутинку»
  •      Отже, добрий початок – половина діла. (якщо справа розпочата добре, то це запорука того, що наша робота буде виконана добре).

3. Новини дня.

  •              Вибір помічника дня. Ховаю у кулачках дві цукерки і кажу:

-Якщо цукерка у жовтій обгортці, то слово дівчаткам, а якщо у зеленій – то хлопчикам. Потім лічилкою обираємо помічника.


Дрізд із дятлом дивувались,

Як джмелі на вишні грались,

Дзюркотіли мов джерельце,

Що в дубове б’є відерце.

Дятла дуба доглядав:

Дзьобом вправно діставав

Його грізних ворогів –

Ненаситних шкідників.


 

  •                 про дату дня,
  •                 назву тижня,
  •                 погоду,
  •                 кількість присутніх.
  • Групова робота.

Кожен з учнів отримує індивідуальну картку-малюнок (гілочка мімози, вербові котики, писанка, паска, праця). Однакові малюнки отримують по 5-6 учнів в класі; і відповідно, збираються в групи. У групах представляють інтерв’ю, яке готували у родинах «Весна і праця».

ІІ. Дослідження. «На те й голова, щоб у ній розум був».

  •              Перед прийняттям рішення треба подумати. У кожної групи лежить скринька в якій лежать картинки, які символізують певне свято: «Мамин день», «Великдень», «Весна і праця». Завдання полягає в тому, щоб дослідити скриньку і з’ясувати, яке свято у них в конверті. Вилучає зайві картинки і доводимо свою думку: чому малюнкі зайві і до якого свята відносяться.
  •              Кожна група розповідає про свято.

Мамин день.

Картинки по запросу картинки до дня матері

(Мімози, дитина, мама, любов, березень, берегиня, господиня, паска, сало.) 

Великдень.

Картинки по запросу картинки до свята великодня

(Крашанки, писанки, сало, ковбаса, паска, рушник, храм, вербові гілочки, мама)

Весна і праця.

Картинки по запросу картинки до свята весни і праці

(Травень, праця, травень, мир, родина, дружба, березень, підсніжники)

ІІІ. Математична скарбничка.

  •              При виконанні цього завдання діти змінюють групи. Кожен учасник бере надруковане слово і обмінюється зі своїм однокласником з іншої групи.
  •              Кожна група отримує прислів’я. В прислів’ї потрібно порахувати голосні і приголосні звуки. Порахувати на скільки приголосних більне ніж голосних.
  •                        Май – волам дай, а сам на ніч утікай.
  •                        Як настане місяць май-кожний собі дбай.
  •                        Праця годує, а лінь марнує.
  •                        Працюємо до сьомого поту.
  •                        На Великдень перший раз закує зозуля.
  •                        На Великдень крашанки цілуються.

ІV. Слово – вітер, письмо – грунт.

  •              Кожна група записує прислів’я в зошит.

V. Рефлексія. «Щоденник вражень». По роботі пізнати майстра.

  •              Пропоную дітям намалювати малюнки і створити колаж з малюнків на дошці. Під час проведення роботи фотографую дітей і в кінці дня додаю ці фото до малюнків дітей.

 

docx
Додано
11 березня 2023
Переглядів
427
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку