26 січня о 18:00Вебінар: Співпраця вчителя з батьками дитини з особливими освітніми потребами

Вхідна діагностична робота з української мови для учнів з ООП (F 70)

Про матеріал
Метою даної роботи є діагностика засвоєння програмового матеріалу учнями з особливими освітніми потребами (F 70 ) за попередній рік. Рекомендується виконати 3 завдання закритого та 2 завдання відкритого типу. Використана картинка сайту https://www.istockphoto.com/vector/
Перегляд файлу

Вхідна діагностична робота

з української мови

здобувача освіти 3  класу_____________________________Дата____________

 

  1. Обери рядок, у якому всі букви позначають голосні звуки:

а) т,б,в,г,д,м;

б) є,ж,з,и,і,й;

в) а,о,у,и,е,і.

 

  1. Обери рядок, у якому всі слова двоскладові.

а) мило, лінь, руки;

б) мама,  торт, цукерки;

в) книга, урок, діти.

 

  1. Обери рядок, у якому правильно вказана кількість букв і звуків у слові Іван.

а) 4 б., 3 зв.;

б) 4 б., 4 зв.;

в) 5 б., 4 зв.

 

  1. Установи порядок слів за абеткою.

 

Знання, вірус, сила.

      

  1. Придумай  і запиши  своє речення за даним малюнком. Дай ім’я хлопчику.

d:\Desktop\istockphoto-1214137335-170667a.jpg

 

            ___________________________________________________________________

 

 

Результат

Значні успіхи

Помітний прогрес

Результат з допомогою

Потреба уваги

 та допомоги

Самоаналіз

 

 

 

 

Вчитель

 

 

 

 

 

docx
Додано
31 серпня 2020
Переглядів
1982
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку