Дата: 27.11.2020
Тема: «Від пані Іринки на щодень фізхвилинки»
Мета: учити дітей вести здоровий спосіб життя; довести дітям необхідність занять спортом; вивчити декілька віршованих фізхвилинок, гімнастики для очей, мозку; формувати навички доброзичливого спілкування з людьми; збагатити словниковий запас учнів; повторити минулий матеріал про здоров’я та шкідливі звички
розвивати критичне мислення, уяву, увагу, кмітливість, активність, зорову та слухову пам’ять; розвивати навички та вміння користуватися Jamboard;
виховувати бажання та потребу займатися фізичною активністю заради зміцнення здоров'я.
Обладнання: мультимедійна презентація, електронна дошка Jamboard.
Хід заняття
Всі сідайте тихо, діти,
Домовляймось не шуміти,
На занятті не дрімати,
А старанно працювати.
Доброго дня! Покажіть, чи хороший у вас настрій сьогодні? А чи ніхто вас не ображав? Давайте-но уявімо, що у кожного з нас є «сумний» і «веселий» мішечок. У «сумний мішечок» складіть свій поганий настрій і міцно його зав'яжіть. А у «веселому мішечку» оберіть м'ячик з зображенням емоції за допомогою якої можна змінити свій настрій.
Сядьте рівненько і почнемо працювати.
Сьогодні ми будемо обговорювати цікаву тему, після якої ви зрозумієте, що не тільки від харчування, режиму дня і дотримання правил гігієни залежить наше здоров’я.
Здоров’я – це відсутність хвороб в організмі людини, коли людина почувається бадьоро і повноцінно.
(збалансоване харчування, гігієнічні навички, загартування, активний відпочинок, спорт)
( шкідливі звички, куріння, ледачість, байдужість, необмежений час на перегляд телепередач чи гра на комп’ютері)
Отже, одним із найголовніших критерій є – спорт.
, що знаходиться в чаті.
Читаючи додатковий матеріал, я дізналася, що багато вчителів, батьків та дітей, не усвідомлюють значення спортивних занять.
Отже, з впевненістю можемо сказати, що спорт є важливою частинкою нашого життя.
Перегляд відеоролика(слайд з відео)
Примітка: Усі ми знаємо, що рух це життя. І з моменту коли народилася дитина мама займається з нею зарядкою та гімнастикою. Кожна дитина обирає яким видом спорту йому займатися. Адже недарма кажуть "у здоровому тілі — здоровий дух". Бо якщо у нас нічого і не болить ,то нам і світ у радість, і ніщо не зможе нас зупинити у досягненні своєї мети. Тільки успішна людина може бути заможною, успішною, щасливо жити.
А щоб бути здоровими потрібно любити спорт та займатися фізичними вправами.
Фізкультурою може займатися кожен, а спортом — ні.
Спортом займаються лише сильні, міцні, витривалі. Регулярні заняття спортом впливають не тільки на нашу фігуру і здоров'я, але й на характер. Спорт допомагає нам скоріше орієнтуватися у складних ситуаціях, ухвалювати правильні рішення, ризикувати, коли це оправдано і виправдано.
Для цього тренуючись у колективі людина отримує безцінний досвід спілкування, учиться розуміти суперника.
Постійна робота над собою, щоденне фізичне напруження і боротьба за високі результати допомагають спортсменові бути переможцем у житті.
Особливо в такий важкий для нас час необхідно займатись спортом, щоб зміцнювати імунітет.
Фізкультурою може займатися кожен, а спортом — ні.
Відео-фізкультхвилинка(1:25).
Фізкультхвилинки (слайд 3)
Станем струнко! Руки в боки!
Пострибаєм, як сороки,
Як сороки-білобоки.
Стрибну-стрибну!
Скоки-скоки!
А тепер, мов жабенята,
Ще в присядки пострибали.
Ква-ква-ква!
Ще раз: ква-ква! —
Щоб спочила голова.
Із-за парт ми піднялись,
Всі добряче потяглись,
Гарно спинки всі прогнули
І про втому геть забули.
Пальці всі в замок закрили
Й стисли їх мерщій щосили.
А тепер присіли — раз!
Фізкультпауза у нас.
Піднялись і пострибали,
Мов сніжинки покружляли.
Сіли рівно — і до праці.
Хай не стомлюються пальці.
Очі щільно ми закрили –
це один, два, три, чотири.
Потім ширше розкриваєм,
Вдалині щось розглядаєм.
І поки ми розглядали
До шести порахували.
І наостанок зіграємо в таку цікаву гру. Умови досить прості: я буду плескати в долоні, а вам необхідно виконувати певні дії.
Одноразове плескання – команда рукам: їх треба підняти або опустити;
декількаразове плескання – команда ногам: потрібно встати або сісти.
На превеликий жаль, наше заняття доходить до завершення.
Сьогодні я дізнався…
На заняття я навчився…
Мені було важко…
Мені було незрозуміло…
Тепер я знаю, що…
Мене здивувало…
Я б хотів дізнатися…