Від пані Іринки на щодень фізхвилинки

Про матеріал
Мета: учити дітей вести здоровий спосіб життя; довести дітям необхідність занять спортом; вивчити декілька віршованих фізхвилинок, гімнастики для очей, мозку; формувати навички доброзичливого спілкування з людьми; збагатити словниковий запас учнів; повторити минулий матеріал про здоров’я та шкідливі звички розвивати критичне мислення, уяву, увагу, кмітливість, активність, зорову та слухову пам’ять; розвивати навички та вміння користуватися Jamboard; виховувати бажання та потребу займатися фізичною активністю заради зміцнення здоров'я.
Перегляд файлу

Дата: 27.11.2020

Тема: «Від пані Іринки на щодень фізхвилинки»

Мета: учити дітей вести здоровий спосіб життя; довести дітям необхідність занять спортом; вивчити декілька віршованих фізхвилинок, гімнастики для очей, мозку; формувати навички доброзичливого спілкування з людьми; збагатити словниковий запас учнів; повторити минулий матеріал про здоров’я та шкідливі звички

розвивати критичне мислення, уяву, увагу, кмітливість, активність, зорову та слухову пам’ять; розвивати навички та вміння користуватися Jamboard;

виховувати бажання та потребу займатися фізичною активністю заради зміцнення здоров'я.

Обладнання: мультимедійна презентація, електронна дошка Jamboard.

Хід заняття

  1.               Організація класу.
    1.       Привітання з учнями. Створення сприятливого настрою.

Всі сідайте тихо, діти,

Домовляймось не шуміти,

На занятті не дрімати,

А старанно працювати.

Доброго дня! Покажіть, чи хороший у вас настрій сьогодні? А чи ніхто вас не ображав? Давайте-но уявімо, що у кожного з нас є «сумний» і «веселий» мішечок. У «сумний мішечок» складіть свій поганий настрій і міцно його зав'яжіть. А у «веселому мішечку» оберіть м'ячик з зображенням емоції за допомогою якої можна змінити свій настрій.

Сядьте рівненько і почнемо працювати.

  1.               Повторення вивченого матеріалу.
    1.       Вправа «Продовж речення»
  •                   Що вивчали на минулому занятті?(що потрібно робити для того, щоб завжди залишатися здоровим і ніколи не скаржитися на власне самопочуття)
  •                   Отож, що потрібно робити для того, щоб завжди залишатися здоровим?
  •                   Які складові здорового способу життя вам уже відомі?(виконання режиму дня, дотримання правил гігієни, правильне і корисне харчування…)
  •                   Отже, щоб бути здоровим необхідно..?(вести здоровий спосіб життя)
  1.               Розкриття теми заняття.
    1.       Вступна бесіда.

Сьогодні ми будемо обговорювати цікаву тему, після якої ви зрозумієте, що не тільки від харчування, режиму дня і дотримання правил гігієни залежить наше здоров’я.

  •              Розкажіть про свій ранковий режим, перед тим як йти в школу?
  •              Хто з вас робить ранкову зарядку?
  •              Для чого вона вам?
  •              Чи ведете ви здоровий спосіб життя?
  •              А що таке здоров’я?

Здоров’я – це відсутність хвороб в організмі людини, коли людина почувається бадьоро і повноцінно.

  •              Що є корисним для здоров’я?

(збалансоване харчування, гігієнічні навички, загартування, активний відпочинок, спорт)

  •              А що шкодить нашому здоров’ю?

( шкідливі звички, куріння, ледачість, байдужість, необмежений час на перегляд телепередач чи гра на комп’ютері)

  1.        Повідомлення теми і мети заняття.

Отже, одним із найголовніших критерій є – спорт.

  • Отже, сьогодні ми поговоримо про спорт, чому він є важливим для нас, вивчимо декілька фізхвилинок , позаймаємось гімнастикою для очей та мозку. А тема звучить досить таки кумедно «Від пані Іринки на щодень фізхвилинки», тобто від мене.
    1.       Асоціативний кущ.

, що знаходиться в чаті.

  •                   З чим у вас асоціюється слово фізкультхвилинка? Скористайтеся дошкою.
    1.       Розповідь з елементами бесіди.
  •                 Чи погоджуєтесь ви із твердженням: «Заняття спортом ніяк не впливає на здоров’я людини»? (слайд 1)
  •                 Чому?

Читаючи додатковий матеріал, я дізналася, що багато вчителів, батьків та дітей, не усвідомлюють значення спортивних занять.

  •                 На вашу думку, чи правильно це?
  •                 Чому?

Отже, з впевненістю можемо сказати, що спорт є важливою частинкою нашого життя.

  1.       Перегляд та обговорення відеоролика»(2 хв) .
  •                   Але ж ЧОМУ це так важливо займатись фізкультурою чи спортом?
  •                   Переглянемо відеоролик, і дамо відповідь на це запитання.

Перегляд відеоролика(слайд з відео)

Примітка: Усі ми знаємо, що рух це життя. І з моменту коли народилася дитина мама займається з нею зарядкою та гімнастикою. Кожна дитина обирає яким видом спорту йому займатися. Адже недарма кажуть "у здоровому тілі — здоровий дух". Бо якщо у нас нічого і не болить ,то нам і світ у радість, і ніщо не зможе нас зупинити у досягненні своєї мети. Тільки успішна людина може бути заможною, успішною, щасливо жити.

 А щоб бути здоровими потрібно любити спорт та займатися фізичними вправами.

Фізкультурою може займатися кожен, а спортом — ні.

Спортом займаються лише сильні, міцні, витривалі. Регулярні заняття спортом впливають не тільки на нашу фігуру і здоров'я, але й на характер. Спорт допомагає нам скоріше орієнтуватися у складних ситуаціях, ухвалювати правильні рішення, ризикувати, коли це оправдано і виправдано.

Для цього тренуючись у колективі людина отримує безцінний досвід спілкування, учиться розуміти суперника.

Постійна робота над собою, щоденне фізичне напруження і боротьба за високі результати допомагають спортсменові бути переможцем у житті.

  •                   Отже, повертаємось до нашого питання: ЧОМУ важливо займатись фізкультурою чи спортом?

Особливо в такий важкий для нас час необхідно займатись спортом, щоб зміцнювати імунітет.

  • Можливо ви помітили, що було сказано таке твердження: (слайд 2)

Фізкультурою може займатися кожен, а спортом — ні.

  •                   Як ви розумієте це твердження?

Відео-фізкультхвилинка(1:25).

  •                   Та що ми стільки говоримо про фізкультуру, а самі сидимо на кріслах/стільчиках? Підіймаємось, і повторюємо рухи як показано на відео. (слайд з відео 2)
    1.        Колективне вивчення фізкультхвилинок.
  • Супер, ми з вами потанцювали на славу. А давайте-но разом вивчимо якусь фізкультхвилинку?
  • Можливо вам відомі якісь віршовані фізкультхвилинки? Хто бажає продемонструвати?
  • А від себе я пропоную вам такі цікаві, віршовані фізкультхвилинки, які ми з вами спробуємо вивчити. А якщо вони вам не сподобаються, то спробуємо знайти в інтернеті ті, які вам сподобаються.

Фізкультхвилинки (слайд 3)


Станем струнко! Руки в боки!
Пострибаєм, як сороки,
Як сороки-білобоки.
Стрибну-стрибну!
Скоки-скоки!
А тепер, мов жабенята,
Ще в присядки пострибали.
Ква-ква-ква!
Ще раз: ква-ква! —
Щоб спочила голова.

Із-за парт ми піднялись,
Всі добряче потяглись,
Гарно спинки всі прогнули
І про втому геть забули.
Пальці всі в замок закрили
Й стисли їх мерщій щосили.
А тепер присіли — раз!
Фізкультпауза у нас.
Піднялись і пострибали,
Мов сніжинки покружляли.
Сіли рівно — і до праці.
Хай не стомлюються пальці.


  • Молодці. Тепер ви можете використовувати фізкультхвилинки не тільки в школі на уроках, а й на перерві, або вдома. Я гадаю, батькам буде цікаво пострибати разом з вами.
    1.        Пізнавальна хвилинка.
  • До речі, ви знали, що відео «Baby Shark Dance»(та ж фізкультхвилинка, яку ви не раз виконували) стала найпопулярнішою на YouTube? На даний момент переглядів налічується понад 7 млн.(слайд 4)
    1.        Гімнастика для очей.
  • Через ноутбуки, телефони стомлюються навіть очі. Їм також потрібно давати відпочити.
  • Виконуємо дії під мою диктовку. Це відео буде для вас підказкою (слайд 5)

Очі щільно ми закрили – 
це один, два, три, чотири. 
Потім ширше розкриваєм, 
Вдалині щось розглядаєм. 
І поки ми розглядали 
До шести порахували. 

  1.        Гімнастика мозку.
  • Але ж наш мозок також старанно працює, і він скаже нам тільки дякую, якщо ми і його трішки «розімнемо».
    1. «Вухо-ніс».
  • Лівою рукою візьміться за кінчик носа, а правою рукою - за протилежне вухо. Одночасно відпустіть вухо і ніс, хлопніть в долоні, змініть положення рук «з точністю до навпаки».
    1. «Кулак-ребро-долоня»
  • Наступна вправа, можливо відома вам - «Кулак-ребро-долоня».
  • Необхідно почергово, тобто спочатку правою рукою, а потім лівою, а пізніше і двома одразу - приймати таке положення руки: стукайте кулаком по столу, змінюєте руку на долоню ребром, стукаєте, і змінюєте положення на звичайну долоню. Всім зрозуміле завдання? Показую, а далі робите самостійно.
  • Сподіваюсь, вам запам’ятались фізкультхвилинки.
    1.   Вправа «Руки-ноги»

І наостанок зіграємо в таку цікаву гру. Умови досить прості: я буду плескати в долоні, а вам необхідно виконувати певні дії.

Одноразове плескання – команда рукам: їх треба підняти або опустити;

декількаразове плескання – команда ногам: потрібно встати або сісти.

  1.               Підсумок заняття.

На превеликий жаль, наше заняття доходить до завершення.

  1.        Рефлексія «Опиши одним реченням»(слайд 6)

Сьогодні я дізнався…

На заняття я навчився…

Мені було важко…

Мені було незрозуміло…

Тепер я знаю, що…

Мене здивувало…

Я б хотів дізнатися…

 

  1.        Прощання з учнями.
  • Попрошу вас, будь ласка, вивчіть одну-дві  фізкультхвилинки або гімнастику на наступний раз. Я впевнена, що вони вам пригодяться. Хтось буде демонструвати всьому класу її.
  • Дякую всім щиро за заняття. Ви були … . Слухайтеся батьків та мийте ручки з милом. До зустрічі!

 

docx
Додано
8 квітня 2021
Переглядів
342
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку