За механізмом порушення засвоєння складової структури слів виділяють такі типи помилок. Подвоєння декількох типів помилок у слові Скорочення складової структури. Додавання зайвого складу або звука в позиції збігу приголосних. Перестановка складів у словіУподібнення складів. Об'єднання складових систем двох слів. Типи помилок при вимовлянні ізольованого складу. Пропуски звуків. Спотворена вимова
Розрізнення кількості складів у складовому ланцюгу. Відстукування кількості складів. Гра :” викладемо слово разом ”кубики Діти впізнають на слух довге або коротке слово. Гра :”Розклади слово в будинки”Логопед відстукує склади в словах а діти знаходять відповідні малюнки. Гра :” Хто прийшов”Мур-кіт мур мур мур –кошеня. Гав – собака. Гав гав гав -цуценя
ІІ етап. Полягає у навчанні дітей розрізненню складів. Усунення помилок уподібнення складів один одному. Оволодіння швидко переключатись з одного складу на інший. Артикуляційні вправи, що спрямовані на переключання з однієї позиції на іншу. З використання дзеркала. Без наочної опори. Артикуляційні вправи поєднуються з вимовлянням окремих голосних звуків. Привертаємо увагу до озвучення та одночасного артикулювання. Діти самостійно промовляють звуки спираючись на безмовне артикулювання логопеда
ІІІ ЕТАПОсновною метою є розрізнення складових систем слівІ на цій основі усунення порушень що проявляє в об'єднанні складових систем різних слів. Увага дитини привертається до звучання кожного слова в словосполученнях або реченнях. У роботі використовуються вербальні і дидактичний матеріал. Що підібраний у відповідності до вимог програми і віку дітей.ігри