Від першого звука до першого слова.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

За механізмом порушення засвоєння складової структури слів виділяють такі типи помилок. Подвоєння декількох типів помилок у слові Скорочення складової структури. Додавання зайвого складу або звука в позиції збігу приголосних. Перестановка складів у словіУподібнення складів. Об'єднання складових систем двох слів. Типи помилок при вимовлянні ізольованого складу. Пропуски звуків. Спотворена вимова

Номер слайду 2

5 етап. Усунення персеверації складів у словах

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Спиратись на рухи руки відповідно до будови слова. Коротке Довге(логопед промовляє дитина повторює рухи за логопедом

Номер слайду 5

Розрізнення кількості складів у складовому ланцюгу. Відстукування кількості складів. Гра :” викладемо слово разом ”кубики Діти впізнають на слух довге або коротке слово. Гра :”Розклади слово в будинки”Логопед відстукує склади в словах а діти знаходять відповідні малюнки. Гра :” Хто прийшов”Мур-кіт мур мур мур –кошеня. Гав – собака. Гав гав гав -цуценя

Номер слайду 6

Промовляння складових рядів. Відображене повторення окремих прямих та зворотних складів зі звуками що вірно вимовляються. Промовляння складових рядів (включати звуки які вірно вимовляються)Промовляти слова з однаковими складами. Вимовляти ряди однакових складів в певній послідовності

Номер слайду 7

ІІ етап. Полягає у навчанні дітей розрізненню складів. Усунення помилок уподібнення складів один одному. Оволодіння швидко переключатись з одного складу на інший. Артикуляційні вправи, що спрямовані на переключання з однієї позиції на іншу. З використання дзеркала. Без наочної опори. Артикуляційні вправи поєднуються з вимовлянням окремих голосних звуків. Привертаємо увагу до озвучення та одночасного артикулювання. Діти самостійно промовляють звуки спираючись на безмовне артикулювання логопеда

Номер слайду 8

ІІІ ЕТАПОсновною метою є розрізнення складових систем слівІ на цій основі усунення порушень що проявляє в об'єднанні складових систем різних слів. Увага дитини привертається до звучання кожного слова в словосполученнях або реченнях. У роботі використовуються вербальні і дидактичний матеріал. Що підібраний у відповідності до вимог програми і віку дітей.ігри

Номер слайду 9

ІV ЕТАППодолання скорочень слів на злитті приголосних у словіПовторення складового контуру з різною кількістю складів. Па-па-па; та-па-ма; па-на-ма. Закріплення навичок з означенням зорового образу артикуляції слова ПА—НА-МА

Номер слайду 10

Застосування послідовної вимови слова під час переключення артикуляційної позиції. Впізнати слово за першим складом. Вимовляючи слова. Дитина разом з логопедом проговорює іншу частину слова. Дитина починає перший склад Логопед продовжуєДитина самостійно промовляє слова

pptx
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Додано
8 лютого 2019
Переглядів
1597
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку