Відділ парфумерно-косметичних товарів

Про матеріал
В презентації розглянуто основні моменти організації торговельно-технологічного процесу у відділі парфумерно-косметичних товарів: вивчення асортименту, вимог до якості, особливості маркування, підготовка до продажу товару та правила консультації покупців. Викладено деякі цікаві факти щодо парфумерно-косметичних товарів. Ця робота дозволяє формувати в учнів професійні компетенції за фахом продавець непродовольчих товарів відділу парфумерно-косметичних товарів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Відділ парфумерно-косметичних товарів1 Підготувала:майстер виробничого навчання. Бояркіна Валентина Іванівна

Номер слайду 2

2 ПАРФУМЕРНІ ТОВАРИПарфумерні товари класифікують за такими ознакамиза видом: одеколон, духи, туалетна вода, запашна водаза призначенням:жіночі, чоловічі, дитячіза консистенцією: тверді, рідкі, порошкоподібніза характером запаху:квіткові, фантазійні, квіткові - фантазійніза відтінком запаху:теплий, свіжий, сухий, холодний тощоза способом упаковки: звичайна, аерозольна, за місцем виробництва

Номер слайду 3

3 ОДЕКОЛОНИ- водно-спиртові розчини парфумерних композицій із запахом ароматом квіткового або фантазійного напрямків. Вміст духмяних речовин 6…1,5 %, вміст спирту до 70 %. За кольором одеколони бувають фарбовані і безбарвні. За змістом композиції поділяються на групи: екстра; група А; група Б; група ВГрупа екстра – одеколони вищої якості з приємним ароматом, які містять 3 -5% композиції і 80% спирту. Стійкість запаху не менше 24 год. Це «Прометей», «Антей», «Зоря», «Ілюзія», «Гамлет» і ін. Випускаються в художньо оформлених футлярах і коробках. Група А – одеколони з кріпким запахом, які вміщають 3-5% композиції і не менше 80% спирту. Стійкість запаху не менше 24 год. Наприклад «Вогні Москви». Група Б – одеколони з приємним запахом, які вміщають від 3-4% композиції і 70% спирту.   Стійкість запаху не нормується. Це «Сніжинка», «Осінь», «Левкої» та ін. Група В – одеколони, які вміщають 2-3% композиції і 60% спирту.  Стійкість запаху не нормується. Це «Гвоздика», «Орбіта», «Жасмин», «Орхідея» та ін .

Номер слайду 4

4 Як правило, туалетні води вміщають мінімум мускусу, амбри, альдегідів, тому мають нестійкий свіжий, фруктовий чи квітковий аромати. Туалетна вода – водно-спиртовий розчин, який містить від 4 до 10%  композиції і 80-90% спирту. Зазвичай, туалетна вода відрізняється від парфумів менш різким і менш стійким  ароматом. Стійкість запаху не менше 2-3 год. Запашні води – водно-спиртовий розчин, який містять не менше ніж 1% парфумерної композиції і не менше 50 % спирту. Використовуються як освіжаючі і гігієнічні засоби.

Номер слайду 5

5 Духи – спиртові чи водно-спиртові, суміші пахучих речовин і настоїв з приємним запахом. Вміст духмяних речовин 15-30% , вміст спирту до 96% . За характером запаху:квіткові – представляють собою запах будь-якої квітки або суцвіття, але запах духів в порівнянні з квіткою більш виражений;фантазійні – запах, який в природі не існує і їх замінюють хімічними есенціями;квітково-фантазійні – букет із різних квітів.

Номер слайду 6

6 За змістом композиції духи поділяються на групи: екстра; група А; група Б; група ВГрупа екстра - духи з оригінальним, приємним запахом, які містять від 10-50% парфумерної композиції , а стійкість запаху повинна зберігатися не менше 60 годин («Сонет», «Надія»,« Торжество »,« Лель »,« Болеро »та ін.). Група А - духи, що містять, як правило, не менше 10% композиції і мають стійкість запаху не менше 40 год. ( «Одетта», «Таємниця», «Магнолія», «Юність», « Білий бузок » та ін.). Духи груп екстра і А випускаються в художньо оформлених футлярах і коробках. Група Б - духи, що містять не менше 5% композиції і не більше 10% води, і мають стійкість запаху не менше 30 год. ( «Кармен», «Суліко», «Кримська троянда», «Червона гвоздика» і ін.). Група В – духи з квітковим запахом, що містять не менше 5% композиції і 30% води. Стійкість запаху не менше 30 годин ( «Фіалка», «Жасмин», «Бузок», «Гвоздика» та ін.). Духи груп Б і В випускають у футлярах і без футлярів.

Номер слайду 7

7 Основних типів запахів: квітковий, фруктовий, цитрусовий, фужерний, деревний, шипровий, східний, шкіряний. Квітковий - базується на ароматі однієї квітки або букету квітів ( основні запахи троянди, ірису, жасмину, півонії, конвалії і фіалки). Часто поєднується зі свіжими, фруктовими та лісними нотами. Фруктовий - в основі аромату є аромати яблука, абрикоса, персика, мандарину, ананасу, чорної смородини, лісових ягід, і зрідка кокосу.

Номер слайду 8

8 Цитрусовий - аромати створюються на основі масел цитрусових: лимону, апельсину, грейпфруту, бергамоту, помело та ін. Переважають чоловічі аромати. Шипровий – в основі є букет ароматів з шавлії, лаванди, бергамоту, пачулі, дубового моху. Здебільшого жіночий аромат. Східний (Амбровий) - це теплі, огортаючи аромати. В східних ароматах поєднуються запахи жасміну, ірису, пачулі, мускусу, амбри, ванілі. Переважно жіночий аромат. Це тип так званих вечірніх (зимових) ароматів, бо духи цієї категорії сильні, важкі.

Номер слайду 9

9 Деревний - теплота у флаконі пестить ніздрі. Яскравими представниками деревних ароматів є кедр, пачулі, ветивер і сандал. Переважають чоловічі аромати. Фужерний - поєднання запаху лаванди, герані, бергамоту, свіжої зелені з ароматами деревини та дубового моху. Шкіряний - присутні запахи диму, натуральної шкіри, горілої деревини та тютюну в поєднанні з екстрактом березової кори, ялівця та смол. Це досить рідкісні, але цікаві аромати.

Номер слайду 10

10 Інтенсивність запаху - сила запаху індивідуальних речовин або сумішей при випаровуванні (із смужок паперу, тканини). Блоттер –   паперова смужка-тестер для знайомства з парфумами в магазині. По силі запаху поділяються на: довга хвиля – духи, які володіють сильним запахом, який відчувається на великій відстані; коротка хвиля – духи з несильним запахом, коли він відчувається в безпосередній близькості.

Номер слайду 11

11 Структура аромату. Відкривши флакон ми вдихаємо верхні ноти. Вони тримаються не більше хвилини і дають можливість відчути його характер – різкий, фруктовий, свіжий, солодкий, мускусний та ін. Середні ноти проявляються під впливом тепла тіла і оточуючого середовища: температури повітря, вологості. М’які аромати квітів, деревини, трав . В загальній симфонії аромату вони починають проявлятися в середньому через пів години після нанесення і тримається 6-7 годин в залежності від концентрації парфум. Нижні ноти – основа аромату. Спеції, смоли, мох, мускус, амбра фіксують парфум на шкірі протягом 12-20 годин, «зв’язуючи» пахучі речовини з хімічними виділеннями її залоз на молекулярному рівні.

Номер слайду 12

12 КОСМЕТИЧНІ ТОВАРИПо призначенню косметичні товари ділять на групи засоби для догляду за шкіроюзасоби для догляду за волоссямдекоративна косметика та інші косметичні засобизасоби для догляду за ротовою порожниною

Номер слайду 13

13 Засоби для догляду за шкірою. Засоби гігієнічні (для очищення шкіри): скраби, креми, маски, лосьйони, тоніки, гелі для вмивання, піни для ванн, гелі для душу. Захисні засоби:сонцезахисні: лосьйони, молочко для засмагизахищають від шкідливого впливу факторів середовища: жирні креми, вазелін, масла.

Номер слайду 14

14 Засоби косметичні (для додання красивого виду шкірі шляхом догляду - зволоження, живлення){8 A107856-5554-42 FB-B03 E-39 F5 DBC370 BA}Засоби для догляду за шкірою обличчя ( залежно від типу шкіри і часу їх застосування):креми,вершки, гелі, маски З косметики для чоловіків: креми і лосьйони до і після гоління, гелі та бальзами після гоління. Засоби для догляду за шкірою тіла: легкі креми емульсійного типу,молочко, лосьйони. Засоби для догляду за шкірою навколо очей: креми , геліЗасоби для догляду за губами: креми, бальзами, гігієнічні помади, еліксири. Засоби для догляду за шкірою рук: креми, лосьйони,бальзами. Засоби для догляду за шкірою ніг:лосьйони, креми, бальзами, гелі, молочко,ванночки для ніг

Номер слайду 15

15 Лікувально-профілактичні засоби (виконують профілактичну, заспокійливу ​​функцію, рекомендуються при підвищеному потовиділенні, вугровому висипі, лупі) : дезодоранти, антиперспіранти; солі для прийняття ванн; креми і масла для зміцнення і зростання нігтів; мило, креми, лосьйони від вугрової висипки; шампуні і бальзами від лупи. Спеціальні засоби:креми для масажу,крем для депиляциї, відбілюючи креми.

Номер слайду 16

16 Засоби для догляду за ротовою порожниною. Зубні еліксири, ополіскувачіЗубні пасти, порошкигігієнічні.лікувально-профілактичні.лікувальні.відбілюючигігієнічні.лікувально-профілактичні

Номер слайду 17

17 Засоби для догляду за волоссям{F5 AB1 C69-6 EDB-4 FF4-983 F-18 BD219 EF322} Засоби для миття волосся. Засоби для зміцнення та росту волосся. Засоби для укладання, завивки та збереження зачіски Фарби для волосся. Шампуні для миття. Бальзами. ОполіскувачіКондиціонери. Лосьйони. Тонік. ОліїЛікувальні маски. Лаки для волосся. Гелі Піни Муси. Лосьйони для укладання. Засоби для хімічної завивки. Рослинні (хна, басма)Синтетичні (штучні)Штучні фарби поділяються на:відтіночні,фарбувальні, фарби окислювальні, освітлювальні засоби.

Номер слайду 18

18 Декоративна косметика{69 CF1 AB2-1976-4502-BF36-3 FF5 EA218861}Засоби для обличчя. Декоративна косметика для губ. Засоби для очей. Декоративні засоби для нігтів. Основа під макіяж. Тональний крем. Крем - пудра. Пудра компактна. Рум'яна Маскуючи олівціКонтурний олівець. Блиск для губ. Губні помади. Тіні для повік. Олівець і рідка підводка для очей. Туш для вій. Основа під лак Лак кольоровий. Закріплювач лаку. Рідина для зняття лаку. Засоби для видалення кутикули

Номер слайду 19

19 МИЛО ТУАЛЕТНЕЗа формою випуску розрізняють мило:тверде, кремоподібне, рідке, порошкове . За якістю туалетне мило поділяється на чотири групи: «Екстра» - містить 70-80г жирних кислот, використовується висока кількість тваринних жирів.І група, ІІ група - містить 74-76г жирних кислот, частково тваринні жири замінюються на кокосову олію, кашалотовий саломас.«Дитяча» - не менш 74г жирних кислот, до складу вводять очищений ланолін, екстракти рослин, норковий жир, мінімальний вміст лугів.

Номер слайду 20

20 За призначенням туалетні мила поділяються на:гігієнічні, лікувально-профілактичні, дезінфекційні,спеціальні.

Номер слайду 21

21 МАРКУВАННЯ ПАРФУМЕРНО-КОСМЕТИЧНИХ ТОВАРІВНа ящиках з парфумерно-косметичними виробами вказують:найменування виробу та номер артикула (за наявності);назву підприємства-виробника та його місце находження (юридичну адресу, включаючи країну);товарний знак (за наявності);кількість одиниць виробу, упакованих у ящик;масу нетто, г або обсяг, см (мл), в одиниці споживчої тари;дату виготовлення (місяць, рік) та термін придатності (місяць, років) або "придатний (використати) до (місяць, рік)";умови зберігання (для продукції, що вимагає спеціальних умов зберігання);позначення нормативного або технічного документа на виріб. На ящиках з парфумерними товарами обов’язкове нанесення попереджувальних знаків маркування: : « Верх », « Берегти від вологи », « Крихкий товар ».

Номер слайду 22

22 Для маркування парфумерних рідин використовують етикетки. Назву виробу зазначено на лицьовому боці етикетки, інші позначення - на футлярі виробу. На флакони клеять художньо оформлені етикетки, на яких зазначено:назву підприємства-виробника, його адресу або товарний знак; місяць і рік виготовлення; роздрібну ціну та групу виробу. Парфумерні рідини дрібного фасування (пробірки або невеликий обсяг пробних парфумів у флаконі) прикріплюють до художньо оформлених листівок чи книжечок з рекламною інформацією

Номер слайду 23

23 Маркування косметичних виробів містить: назву виробу (зазначають на лицьовому боці етикетки); товарний знак; дату випуску;роздрібну ціну. На флаконах із прозорою рідиною всі інші позначення розміщують на зворотному боці етикетки. На маркуванні помади зазначають:номер і назву тону; товарний знак чи назву підприємства-виробника; дату виготовлення - на футляріМаркування туалетного мила наносять на паперову обгортку. Воно містить: товарний знак підприємства; назву та групу мила; масу; ціну й номер стандарту

Номер слайду 24

24 Дату виготовлення або "придатний (використати) до (місяць, рік)" для парфумерно-косметичних виробів допускається вказувати на прокладці або спеціальній етикетці, прикріпленій до днища або бічної частини споживчої тари. Парфумерно-косметичні вироби повинні супроводжуватися описом способу застосування, нанесеним на етикетці, футлярі, споживчій тарі, або анотацією у кількості, що відповідає кількості виробів у коробці. Маркування наносять державною мовою країни, на території якої реалізують парфумерно-косметичні вироби. У разі використання тари невеликого розміру або неможливості розміщення написів на ній допускається вказувати лише найменування та назву виробу, решта маркування розміщується на футлярі, листівці чи анотаціїПродавці повинні знати правила маркування товарів. Це допоможе правильно орієнтуватися при прийманні, підготовці до продажу та продажу товарів.

Номер слайду 25

25 ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ЯКОСТІ ПАРФУМЕРНО-КОСМЕТИЧНИХ ТОВАРІВВимоги до якості парфумерних товарів Етикетка повинна бути без забруднення та затікання клею, мати чіткий шрифт, бути художньо оформленою та міцно, без перекосів наклеєної на флакон. У флаконах не повинно бути дефектів, які впливають на їх міцність та погіршують їх зовнішній вигляд. Скляні пробки повинні бути добро притерти, а пластмасові ковпачки легко навірчуватися до відказу та забезпечувати щільність закупорювання. Пульверизатор - повинен міцно триматись, не мати задирок. Флакони з плечиками повинні бути заповнені до плечиків, а флакони без плечиків – з повітряним простором не більш 4% ємкості флакону для того, щоб попередити їх розрив при розширенні рідини при збільшенні температури.

Номер слайду 26

26 Вимоги до якості косметичних товарів Косметичні засоби повинні мати необхідну консистенцію, бути однорідними, без згустків, розшарування. Розшарування рідких кремів повинно зникнути при легкому збовтуванні. Пудра повинна бути тонкого розмелювання, без згустків та крупинок. Компактна пудра повинна бути щільно запресованою, без сколів, тріщини, не ламатися при легкому надавлюванні. Пудра повинна бути сухою, мати необхідний запах. Декоративна косметика повинна мати правильну форму та відповідну масу. Поверхня повинна бути однорідною, рівною, без сторонніх включень. Засоби догляду за волоссям повинні мати приємний запах, відповідну консистенцію, без осаду.

Номер слайду 27

27 Губна помада повинна мати гладку рівномірно забарвлену поверхню, мати приємні запах і смак, без жирового та стороннього присмаку. Олівець помади не повинен кришитися, не бути покритим сірим нальотом, давати рівний, однорідний, такий, що легко наноситься на губи мазок. Помада не повинна випадати із пенала, движок пенала вільно переміщується, при його русі краї пенала не повинні зрізати помаду. Лак і емалі для нігтів повинні мати відповідний колір, без помутніння та осадів, емаль повинна бути непрозорою, однорідною.

Номер слайду 28

28 Вимоги до якості мила туалетного. Шматкове мило. Повинно бути твердим на дотик, однорідним у розрізі, без тріщин, смуг та плям. Поверхня мила повинна бути гладенькою, форма шматка — правильною, з чітким штампом, деформування форми не допускається. Колір мила повинен бути рівномірним, чистих тонів, незабарвлене мило повинно мати колір від білого до кремового, запах — приємний. Колір та запах мають відповідати виробу певного найменування. Рідке мило. Повинно бути прозоре, однорідне, без каламуті та осаду (допускається випадіння осаду при температурі нижчій ніж +8 °С, який зникає при підігріванні), якщо в склад входять екстракти рослин, допускається наявність невеликого осаду. За кольором та запахом рідке мило повинно відповідати виробу даного найменування. Порошкоподібне мило. Має бути ретельно подрібнене, без грудочок, колір — від білого до світло-жовтого, сухим на дотик і з приємним запахом

Номер слайду 29

29 При визначенні якості товарів в магазині ви будете користуватися органолептичним методом. Всі вимоги до якості парфумерно-косметичних товарів вказані в стандартах та технічних умовах. ДСТУ 4710:2006. Вироби парфумерні рідинні, ДСТУ 5010:2008. Продукція парфумерно-косметична , ДСТУ 4765:2007. Креми косметичні, ДСТУ 4315:2004. Засоби косметичні для очищення шкіри та волосся, ДСТУ 4774:2007. Вироби косметичні для макіяжу на жиро-восковій основі, ДСТУ 7983-82. Пасти зубні, ДСТУ 4537 : 2006. Мило туалетне тверде, ДСТУ 4315:2004. Засоби косметичні для очищення шкіри та волосся

Номер слайду 30

30 ЗБЕРІГАННЯ ПАРФУМЕРНО-КОСМЕТИЧНИХ ТОВАРІВЗбереження товарів від пошкоджень, псування під впливом навколишнього середовища – важливий обов’язок працівників торгівлі. Парфумерно-косметичні товари й мило туалетне зберігають у чистих, добре вентильованих приміщеннях за відносної вологості повітря 55-70 % і температури: парфумерно-косметичні товари - від + 6 до + 25 °С;тверде мило туалетне - не нижче + 5 °С; рідке мило туалетне - не нижче + 5 °СПри збереженні парфумерно-косметичних товарів необхідно дотримуватися правил пожежної безпеки, оскільки значна їх кількість вогне – та вибухонебезпечні. Парфумерно-косметичні товари зберігають у непорушеній фабричній упаковці, щоб зменшити випаровування рідких продуктів, запобігти погіршенню запаху та окисненню. Усі парфумерно-косметичні товари та туалетне мило мають гарантійний строк зберігання. Цього необхідно суворо дотримуватися і слідкувати за тим, щоб за цей строк товари були реалізовані.

Номер слайду 31

31 ПІДГОТОВКА ДО ПРОДАЖУ ПАРФУМЕРНО-КОСМЕТИЧНИХ ТОВАРІВМета підготовки товарів до продажу – надати товарам належного вигляду. Загальних операцій:розпаковування тари (звільнення товару відтранспортної тари);надання товарам належного товарного вигляду(очищення від пилу, забруднень, усунення дрібних дефектів);сортування (групування парфумерії, косметики,туалетного мила);перевірка якості та термінів придатності товарів;перевірка маркування транспортної та споживчої тари, термінів придатності товарів;оформлення цінників.

Номер слайду 32

32 Спеціальні операції із підготовки до продажу парфумерно-косметичних товарів:товари протирають, приклеюють відклеєні етикетки;комплектують набори, оскільки коробки та предмети комплекту надходять до магазину окремо;заготовляють на щільному білому папері зразки кольорів губної помади;підготовлюють подарункові набори. Їх комплектують лише з предметів, які є у продажу. набори укладають у спеціальні подарункові коробки, красиво оформляють, зав'язують кольоровою стрічкою.

Номер слайду 33

33 РОЗМІЩЕННЯ ПАРФУМЕРНО-КОСМЕТИЧНИХ ТОВАРІВ В ТОРГОВЕЛЬНОМУ ЗАЛІВикладення парфумерно-косметичних товарів здійснюють за брендами, за назвою торгової марки на торці стелажу та за групами: парфумерні товари, косметичні товари, туалетне мило. Парфумерно-косметичні товари викладають лицевою стороною до покупців. До усіх товарів прикріплюють цінники. Духи, одеколони й туалетні води розміщують на полицях рядами, ураховуючи групу, ціну, тип запаху, окремо чоловічі та жіночі. Пробні духи розміщують окремо на полицях гірки та прилавках. Креми викладають враховуючи стать, вік, призначення, тип шкіри.

Номер слайду 34

34 Окремою групою викладають зубні пасти, зубні порошки та зубні еліксири. Шампуні, кондиціонери, бальзами для волосся викладають у декілька рядів у відповідності до типів волосся та шкіри голови. Декоративну косметику розміщують за принципом формування "острівців" окремих виробників. На "острівцях" розміщують всі пробники декоративної косметики. Для демонстрації кольорів губної помади використовують еталони зразків кольорів із зазначенням номера. Туалетне мило викладають рядами на нижніх полицях гірок. Окремою групою — мило спеціального призначення.

Номер слайду 35

35 ПОКАЗ ВИРОБІВ І КОНСУЛЬТАЦІЯ ПОКУПЦІВ У ВІДДІЛІ ПАРФУМЕРНО-КОСМЕТИЧНИХ ТОВАРІВ Показуючи парфумерно-косметичні товари й туалетне мило, необхідно дати консультацію покупцю щодо призначення, якості, правил користування та зберігання. Під час продажу парфумерних товарів ознайомте споживача з їхнім запахом за допомогою блоттера (  паперова смужка-тестер), а також зразків-понюшок, наданих виробником. Показуйте не більше трьох видів парфумерних товарів за середньою ціною, а потім залежно від реакції покупця покажіть товар за більшою або за нижчою ціною. Показуйте парфуми етикеткою до покупця. Запропонуйте споживачу перевірити вміст парфумерно-косметичні товарів в упакуванні із целофановою обгорткою або фірмовою стрічкою. В парфумерно-косметичних товарах в аерозольному упакуванні, перевірте у присутності споживача роботу аерозольної головки шляхом натиснення клапана.

Номер слайду 36

36 Показуючи парфуми, одеколон, поставте флакон на прилавок, щоб покупець міг взяти його в руки. Парфумерно-косметичні товари підбирайте, враховуючи індивідуальні особливості покупця: вік, зовнішність тощо. Зверніть увагу покупця, що запах проявляється через 15 -20 хв. Дайте пораду, що запах швидше зникає із шкіри, ніж з волосся. При показі одеколону нагадайте, що він використовується як гігієнічний засіб. Рекомендуйте покупцям туалетну воду, тому що вона містить корисні добавки.

Номер слайду 37

37 Пропонуючи креми покупцю, звертають його увагу на:-призначення крему — захисні, живильні, очищувальні, пом’якшувальні;-тип шкіри користувача — для жирної, сухої та нормальної шкіри;-час використання — денні й нічні. Пудру підбирають залежно від типу й кольору шкіри обличчя та волосся покупця. Покупцям із світлою шкірою пропонуйте пудру кольору «світла раніель» або рожеву, а покупцям з темною шкірою — «темну раніель» або кольору загару. Показуючи крем-пудру, поясніть покупцю, що вона надає свіжість обличчю, приховує пігментні плями та веснянки. Запропонуйте покупцю придбати розсипчасту пудру (може бути в гранулах) і пензлик для нанесення.

Номер слайду 38

38 Губну помаду показуйте, виставляючи зразки на прилавок, знявши кришечки з пеналів, або на стендах-прилавках. Губну помаду підбирайте залежно від кольору обличчя та волосся людини. Брюнеткам рекомендуйте помаду темних тонів, шатенкам - більш світлих тонів, блондинкам - яскравих тонів . Для ознайомлення покупців з кольором помади, нанесіть мазки помади на папір кремового кольору. Показуючи гігієнічну помаду, пояснюють покупцю, що вона без кольору, виконує захисні функції для губ і пом’якшує їх. Лак для нігтів показуйте, виставляючи його на прилавок, вітрину. ля підбору кольору лаку для нігтів використовуйте планшети зі зразками кольорів і номерами.

Номер слайду 39

39 При підборі шампуні з’ясуйте, який тип волосся в покупця (сухе, жирне, нормальне),а потім запропонуйте кілька його видів. При продажу шампуню запропонуйте покупцеві придбати бальзам чи кондиціонер для волосся того ж виробника, бо вони доповнюють один одного за функціональною дією. Для дітей пропонуйте шампуні, виготовлені на основі м’яких мийних речовин, з вітамінами та амінокислотами, що не подразнюють шкіру та очі дитини. При показі покупцям засобів декоративної косметики поясніть, що олівці та тіні для вік відтіняють очі, надають їм глибини. Туш для вій використовують, щоб фарбувати, подовжувати та потовщувати їх. Під час продажу туші для вій запропонуйте покупцеві олівець для очей тієї ж фірми, міцелярну воду для зняття макіяжу.

Номер слайду 40

40 Показуючи засоби для догляду за порожниною рота, поясніть покупцю, що зубні пасти краще використовувати, ніж зубний порошок, який не вбиває бактерії в порожнині рота. Підбирайте зубні пасти за призначенням:-гігієнічні,-лікувально-профілактичні, Туалетне мило показуйте, викладаючи його на прилавок перед покупцем. Пропонуйте мило за призначенням: звичайне, дитяче та спеціальне.

Номер слайду 41

41 Недоступність мила в стародавні віки підтверджує той факт, що навіть королева Іспанії Ізабелла змогла скористатися ним лише двічі в своєму житті: при народженні і перед весіллям. Чим мило старіше, тим воно краще. Виявляється, мило має «дозрівати» - чим довше воно лежить після виробництва, тим буде краще пінитися і ефективніше очищати шкіру при використанні. Найдорожче в світі мило коштує близько 40 тисяч гривень за 100 грам. Це COR SILVER SOAP, до складу якого входять частинки чистого срібла і 4 різних колагену. ЦЕ ЦІКАВОВважається, що колискою косметики була Африка. У стародавні часи у племен був звичай розфарбовувати обличчя і тіло напередодні свят, релігійних обрядів, походів тощо. Мета цього була в підтвердженні своєї сили і пошани, а також в відлякуванні ворога. Трохи пізніше такий «маскарад» почав застосовуватися в декоративних цілях.

Номер слайду 42

42Є квіти, які взагалі не мають ніякого запаху, наприклад, маки. Але духи "Маки" існують і користуються популярністю. Не має власного запаху біла акація, її головний аромат – це аромат квітів апельсинового дерева з додаванням акорду та ароматів мигдалю, троянд, бузку, конвалії і жасмину. Знаменитий аромат сіна залежить від однієї простої травинки, це, материнка, яка містить пахучу речовину - кумарин. Ніхто не знає, чому запах чути тільки при вдиху, при видиху він зникає. Городянин, що живе посеред галасливої ​​цивілізації, не відчуває до 70% міських запахів. До складу одних парфумів може входити до 300 речовин. На сухій шкірі аромати тримаються довше, жирна ж швидше їх "поглинає".

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Kozlova Olga
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
6 лютого 2023
Переглядів
2482
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку