Мета заняття: розвивати увагу, допитливість; виховувати інтерес до вивчення нових технологій, навколишнього середовища; виховувати любов та бережливе ставлення до природи.
Опорний конспект заняття:
І. Вступна частина.
ІІ. Основна частина.
Ознайомлюємо з темою заняття.
Даємо визначення, що таке лінза та за якою формулою визначається коефіцієнт збільшення.
Розглядаємо види лінз, та наводимо коротеньку характеристику обох видів.
Детальніше зупиняємось на відмінностях збираючої та розсіюючої лінз.
Переглядаємо форми лінзи та з якого матеріалу їх виготовляють.
Переходимо до визначення, що таке фотоапарат.
Приходимо до висновку, що лінза для фотоапарата – це об’єктив.