Кубік Блума "Первоцвіти"

Про матеріал
Прийом розвитку критичного мислення “Куб Блума” унікальний тим, що дозволяє формулювати питання самого різного характеру.  Назви. Передбачає відтворення знань. Це найпростіші питання. Учневі пропонується просто назвати усі первоцвіти, які він знає, або ж колективно назвати усі рослини, що відносяться до цієї групи, які ростуть на дослідних ділянках закладу. Даний блок можна урізноманітнити варіативними завданнями, які допомагають перевірити найзагальніші знання по темі.  Згадай. Цей блок дозволяє колективним способом перелічити усі цікаві факти, які хто знає. Наприклад, одна з найдорожчих приправ виготовляється з тичинок шафрану. Для цього навіть вирощують спеціальні поля шафранів.  Поясни. Це питання на логіку.  Запропонуй. Учень повинен запропонувати свої варіанти дій або ідеї, які направлені на збереження чисельності первоцвітів.  Придумай. Вихованцю гуртка, або учневі, пропонується придумати власні способи збереження первоцвітів, а саме як можна проінформувати населення про незаконний збір рослин. Наприклад, це давно знайомі нам всім листівки.  Розкажи. В цьому блоці можна кожному охочому поділитись загадками, віршами, піснями про перші весняні квіти.
Перегляд файлу

Кубик Блума «Первоцвіти»

Автор Шишова Волошина Оксана Ігорівна, керівник гуртка КПНЗ «Станції юних натуралістів Тернівського району» КМР

Мета: Розвивати допитливість, логічне мислення, бережливе ставлення до природи; Навчити дітей розрізняти первоцвіти та відрізняти первоцвіти від інших рослин; Виховувати любов до природи та Батьківщини.

Для виготовлення знадобитися звичайний паперовий куб, на гранях якого написано:

  •             Назви
  •             Згадай
  •             Поясни
  •             Запропонуй
  •             Придумай
  •             Розкажи

Формулюємо тему уроку (має містити ряд питань, на які доведеться відповідати).

Викладач кидає кубик. Грань, що випала вкаже, яке питання випало вихованцю гуртка.

Класифікація питань 

Прийом розвитку критичного мислення “Куб Блума” унікальний тим, що дозволяє формулювати питання самого різного характеру.

  •             Назви. Передбачає відтворення знань. Це найпростіші питання. Учневі пропонується просто назвати усі первоцвіти, які він знає, або ж колективно назвати усі рослини, що відносяться до цієї групи, які ростуть на дослідних ділянках закладу.  Даний блок можна урізноманітнити варіативними завданнями, які допомагають перевірити найзагальніші знання по темі.
  •             Згадай. Цей блок дозволяє колективним способом перелічити усі цікаві факти, які хто знає. Наприклад, одна з найдорожчих приправ виготовляється з тичинок шафрану. Для цього навіть вирощують спеціальні поля шафранів.
  •             Поясни. Це питання на логіку.
  •             Запропонуй. Учень повинен запропонувати свої варіанти дій або ідеї, які направлені на збереження чисельності первоцвітів.
  •             Придумай. Вихованцю гуртка, або учневі, пропонується придумати власні способи збереження первоцвітів, а саме як можна проінформувати населення про незаконний збір рослин. Наприклад, це давно знайомі нам всім листівки.
  •             Розкажи. В цьому блоці можна кожному охочому поділитись загадками, віршами, піснями про перші весняні квіти.

 

docx
Додано
18 квітня 2022
Переглядів
302
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку