Дана розробка - це план відкритого семінарського заняття на тему "Листові конструкції". Заняття проводиться для студентів технікуму, що навчаються на спеціальності Професійна освіта "Зварювання". Семінар проводиться із застосуванням інтерактивних методів навчання. На занятті викладач використовує різні методи перевірки знань студентів: фронтальне опитування, тестова перевірка знань, доповіді студентів з наступним їх обговоренням.
Міністерство освіти і науки України
Індустріально-педагогічний технікум КІ Сум ДУ
Матеріали відкритого заняття
Група: 431
Дата проведення: 28 лютого 2018 року
Дисципліна: Виготовлення зварних конструкцй
Тема: Листові конструкції
Тип заняття: Семінарське заняття
Викладач: Солов’янчик Катерина Анатоліївна
Методична мета: Пошук шляхів та засобів активізації пізнавальної діяльності студентів під час проведення семінарського заняття
Розглянуто і схвалено цикловою комісією
електротехнічних та зварювальних дисциплін Протокол №________
від «___»___________________20___ року
Голова циклової комісії
_________________________Сердюк В.В.
2018
ВІДКРИТЕ ЗАНЯТТЯ
з дисципліни «Виготовлення зварних конструкцій»
Група: 431.
Дата проведення: 18 грудня 2018 року.
Тема: «Листові конструкції».
Тип заняття: семінар.
Навчальна мета: усвідомлення, осмислення та систематизація матеріалу щодо технологічних процесів виробництва зварних конструкцій оболонкового типу.
Розвиваюча мета: розвивати у студентів вміння самостійно працювати, знаходити потрібну інформацію в навчальній літературі та в відкритих ресурсах мережі Інтернет, проводити аналіз знайденої інформації, розвивати логічне, глибоке мислення, вміння узагальнювати та приймати технічні рішення, залучати студентів до активізації процесу пізнання, вдосконалити вміння створювати електронні засоби візуалізації.
Виховна мета: переконати студента в можливості досягнення поставленої мети, виховувати наполегливість, впевненість у собі та самоповагу як кваліфікованого спеціаліста, любов до майбутньої професії.
Методична мета: пошук шляхів та засобів активізації пізнавальної діяльності студентів під час проведення семінарського заняття.
Міжпредметні зв’язки: технологія електричного зварювання плавленням (4-й, 5-й семестр), технологія та устаткування контактного зварювання (5-й семестр), механізація та автоматизація зварювального виробництва (5-й семестр).
Наочні посібники: електронні засоби візуалізації, перевірочні тести.
Технічні засоби: мультимедійний проектор.
ХІД ЗАНЯТТЯ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Знання, отримані студентами з розділу «Листові конструкції», знадобляться їм при подальшому вивченні дисципліни, а також при вивченні відповідної дисципліни у ВНЗ, при роботі майстра виробничого навчання або техніка зварника, оскільки в даному розділі розглядаються технології виготовлення основних типових листових конструкцій.
Питання, що виносяться на семінарське заняття
Література:
ІІІ. ПРОВЕДЕННЯ СЕМІНАРСЬКОГО ЗАНЯТТЯ
1. Тестове опитування – додаток 1.
2. Заслуховування доповідей з обговоренням – додаток 2.
Заняття починається з тестового опитування. Якщо студент позитивно написав тести, він отримує три бали. Щоб підвищити свою оцінку студенти виступають з доповідями, які вони самостійно підготували, доповненнями, беруть активну участь в обговоренні матеріалу, відповідають на питання. Така робота оцінюються в один, два або три бали.
Під час доповідей всі студенти уважно слухають виступаючого, після закінчення доповіді можна доповнювати матеріал, висувати власні пропозиції або гіпотези з обґрунтуванням своєї думки стосовно технологічних процесів виробництва певної конструкції. Окрім цього після заслуховування кожної доповіді доповідач задає питання аудиторії за прослуханим матеріалом, а слухачі відповідають на нього. Доповідач виставляє оцінку студенту за відповідь. Таким чином, матеріал, який розглядається, студенти краще зрозуміють та запам’ятають.
В кінці заняття підводяться підсумки і кожен студент обов’язково отримує оцінку.
Оцінка за семінарське заняття виставляється з урахуванням наступних критеріїв:
ІV. ПІДСУМКИ
В ході семінарського заняття студенти закріпили матеріал, розглянутий на лекціях з розділу «Листові конструкції», розширили знання з даного розділу, звернули увагу на вивчення таких питань, як метод рулонування, який широко впроваджений і який є типовим при виготовленні габаритних резервуарів. Студенти спробували себе в ролі педагога, викладаючи матеріал, формуючи запитання з розглянутої теми та оцінюючи відповідь. Окрім цього вони навчилися розробляти електронні засоби візуалізації при навчанні, що обов’язково їм знадобиться як майбутнім майстрам виробничого навчання.
Всі студенти добре, активно попрацювали. Тому буде справедливим виставити наступні оцінки: студент…оцінка…. мотивація.
Подяка всім за заняття, розуміння і співпрацю. Оголошення пари закінченою.
Додаток 1
ПЕРЕВІРОЧНІ ТЕСТИ З РОЗДІЛУ 8 «ЛИСТОВІ КОНСТРУКЦІЇ»
І варіант
Ключі до тестів (І варіант)
|
b |
|
c |
|
с |
|
а |
|
с |
|
с |
|
b |
|
а |
|
с |
|
b |
ІІ варіант
Ключі до тестів (ІІ варіант)
|
b |
|
а |
|
b |
|
b |
|
с |
|
а |
|
с |
|
а |
|
b |
|
с |
Додаток 2
ПЕРЛІК ТЕМ ДОПОВІДЕЙ