Відкрите заняття гуртка соціально-реабілітаційного напрямку "Пізнайко"

Про матеріал
Заняття покликане виховувати емоційну культуру та культуру спілкування, самостійність дій і суджень. Розвивати дрібну моторику рук, міміку, вміння керувати своїм емоційним станом та відображати в малюнку свої враження. Удосконалювати техніку малювання олівцем. Розширити уявлення дітей про емоцію радості; формувати позитивні емоції за допомогою посмішки; спонукати дітей до вчинків, що дають радість.
Перегляд файлу

Комунальний позашкільний навчальний заклад

Центр дитячої та юнацької творчості «Дивосвіт»

Криворізької міської ради

 

 

 

Відкрите заняття для вихованців гуртка

«Пізнайко»

 

 

 

 

 

 

Керівник:

Фоменко Юлія Анатоліївна

 

 

Мета: виховувати емоційну культуру та культуру спілкування, самостійність дій і суджень. Розвивати дрібну моторику рук, міміку, вміння керувати своїм емоційним станом та відображати в малюнку свої враження. Удосконалювати техніку малювання олівцем. Розширити уявлення дітей про емоцію радості; формувати позитивні емоції за допомогою посмішки; спонукати дітей до вчинків, що дають радість.

Обладнання: м`які іграшки, смайлик «радість», дзеркало, пазли, кольорові олівці, незакінчений малюнок обличчя на кожну дитину.

 

                                         Хід заняття

Гра «Острів радості»

 (Звучить весела музика). 

Керівник гуртка Добрий день, любі діти. Запрошую вас у незвичайну подорож до острова, назву якого ви дізнаєтеся згодом. Пропоную вам потанцювати під цю веселу музику.

(Діти виконують різноманітні рухи в колі, а потім обговорюють настрій кожного).

Після танцю, вчитель пропонує підійти до столів та намалювати на заготовлених кружечках його радісне обличчя, а потім порівняти зі смайликом «радість». - Нарешті ми прийшли на острів і допоможемо його жителям дати йому назву.

Керівник гуртка – Діти, як би ви назвали цей острів?(Відповіді дітей). А тепер підійдіть до жителів цього острова і назвіть їх. Вони довго сумували, бо не знали, що таке радість. Навчіть своїх нових  друзів посміхатися та говорити одне одному приємні слова, щоб у них завжди був гарний настрій.

(Кожна дитина називає свою іграшку, просить її посміхнутися і разом з вчителем танцюють у колі).

Вправа  «Дзеркальний друг»

Вчитель передає по колу дзеркало, а діти повинні посміхнутися та сказати: «Добрий день, це я!» або «Здрастуй любий друже!»

Керівник пропонує дітям скласти невеличке оповідання про те, коли у них буває гарний настрій: «Сьогодні вранці до нас у вікно поглянув сонячний зайчик…»

Гра  «Пазли емоції»

Діти вибирають по одній карточці, потім у групі шукають іншу половинку пазла. Зібравши його, кожна пара показу у міні-сценці цю емоцію, а інші діти її вгадують.

Малювання «Радісне обличчя»

Вчитель запрошує дітей розглянути малюнки з обличчям дівчаток і хлопчиків, за якими важко зрозуміти, який у них настрій. Діти, домальовуючи, перетворюють їх на веселих жителів острова, а потім усі діти  обмінюються малюнками.

Підсумок.

  1. Яка права вам сподобалася найбільше, чому?
  2. Чи було вам приємно отримувати від своїх товаришів гарну емоцію?

 

docx
Додано
15 квітня 2019
Переглядів
577
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку