Комунальний позашкільний навчальний заклад
Центр дитячої та юнацької творчості «Дивосвіт»
Криворізької міської ради
Відкрите заняття для вихованців гуртка
«Пізнайко»
Керівник:
Фоменко Юлія Анатоліївна
Мета: виховувати емоційну культуру та культуру спілкування, самостійність дій і суджень. Розвивати дрібну моторику рук, міміку, вміння керувати своїм емоційним станом та відображати в малюнку свої враження. Удосконалювати техніку малювання олівцем. Розширити уявлення дітей про емоцію радості; формувати позитивні емоції за допомогою посмішки; спонукати дітей до вчинків, що дають радість.
Обладнання: м`які іграшки, смайлик «радість», дзеркало, пазли, кольорові олівці, незакінчений малюнок обличчя на кожну дитину.
Хід заняття
Гра «Острів радості»
(Звучить весела музика).
Керівник гуртка Добрий день, любі діти. Запрошую вас у незвичайну подорож до острова, назву якого ви дізнаєтеся згодом. Пропоную вам потанцювати під цю веселу музику.
(Діти виконують різноманітні рухи в колі, а потім обговорюють настрій кожного).
Після танцю, вчитель пропонує підійти до столів та намалювати на заготовлених кружечках його радісне обличчя, а потім порівняти зі смайликом «радість». - Нарешті ми прийшли на острів і допоможемо його жителям дати йому назву.
Керівник гуртка – Діти, як би ви назвали цей острів?(Відповіді дітей). А тепер підійдіть до жителів цього острова і назвіть їх. Вони довго сумували, бо не знали, що таке радість. Навчіть своїх нових друзів посміхатися та говорити одне одному приємні слова, щоб у них завжди був гарний настрій.
(Кожна дитина називає свою іграшку, просить її посміхнутися і разом з вчителем танцюють у колі).
Вправа «Дзеркальний друг»
Вчитель передає по колу дзеркало, а діти повинні посміхнутися та сказати: «Добрий день, це я!» або «Здрастуй любий друже!»
Керівник пропонує дітям скласти невеличке оповідання про те, коли у них буває гарний настрій: «Сьогодні вранці до нас у вікно поглянув сонячний зайчик…»
Гра «Пазли емоції»
Діти вибирають по одній карточці, потім у групі шукають іншу половинку пазла. Зібравши його, кожна пара показу у міні-сценці цю емоцію, а інші діти її вгадують.
Малювання «Радісне обличчя»
Вчитель запрошує дітей розглянути малюнки з обличчям дівчаток і хлопчиків, за якими важко зрозуміти, який у них настрій. Діти, домальовуючи, перетворюють їх на веселих жителів острова, а потім усі діти обмінюються малюнками.
Підсумок.