Відкрите заняття на тему: «Космічні фантазії»

Про матеріал

Тема: Космічні фантазії.

Мета: закріплення навичок роботи із гуашшю; активізація творчої активності дітей; розвиток навичок малювання фантастичних тварин, рослин, будівлі; розвивати уяву, фантазію, образне мислення, окомір; формувати естетичний смак; виховувати акуратність; активізу­вати творчу ініціативу учнів.

Матеріально-технічне забезпечення: Кольорова гуаш, пензлики, аркуші паперу, зоровий ряд із зображеннями космічно-фантастичної тематики.

Тип заняття: практичний.

Перегляд файлу

ЗІНЬКІВСЬКА РАЙОННА СТАНЦІЯ ЮНИХ ТЕХНІКІВ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відкрите заняття

на тему:

«Космічні фантазії»

 

(Дизайн)

Основний рівень, перший рік навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

03.04.2015, 1300-1500

Зіньківська районна станція юних техніків,

керівник гуртка

Ландик Майя Іванівна

 

 

 

 

 

 

Зіньків-2015


Тема: Космічні фантазії.

Мета: закріплення навичок роботи із гуашшю; активізація творчої активності дітей; розвиток навичок малювання фантастичних тварин, рослин, будівлі; розвивати уяву, фантазію, образне мислення, окомір; формувати естетичний смак; виховувати акуратність; активізу­вати творчу ініціативу учнів.

Матеріально-технічне забезпечення: Кольорова гуаш, пензлики, аркуші паперу, зоровий ряд із зображеннями космічно-фантастичної тематики.

Тип заняття: практичний.

Хід заняття

І. Організаційний момент

1) Привітання та перевірка присутніх

2) Перевірка готовності учнів до заняття

ІІ. Постановка теми та мети заняття

— Сьогодні у нас тема «Космічні фантазії». Ми будемо малювати все, що ви можете уявити почувши слова космос, фантазія, фантастичні тварини, фантастичні рослини, фантастичні планети і таке інше.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

Космос завжди приваблював людину своїми таємницями. Що знаходиться там, куди не можуть долетіти космічні кораблі та ступити нога людини? Чи існують інші світи в яких можливе життя? Чи живуть на далеких планетах розумні істоти з якими б могли товаришувати земляни?

Ця тема завжди надихає художників, поетів, та всіх творчих людей.

Сьогодні ми з вами спробуємо проникнути в таємницю Всесвіту, створити свої власні моделі космічних кораблів, намалювати космічно-фантастичні пейзажі, чи зобразити небачених тварин і рослин.

ІV. Ознайомлення з новим матеріалом 

Розповідь вчителя

На минулих заняттях ми гарно опанували техніку малювання гуашшю. Сьогодні ми маємо не лише показати, що ми навчились і вміємо, але і проявити свою фантазію та уяву.

Для зображення фантастичного пейзажу чи космічної техніки, дивлячись, що ви оберете вам будуть потрібні більше кольорів, ніж у вашому стандартному наборі фарб. Тобто ми з вами пригадаємо, що ще можна змішувати різні кольори для утворення нових.

Для утворення нового кольору - найкраще буде, якщо ви станете змішувати або розводити гуаш на палітрі. Якщо немає палітри, то можна скористатися звичайною тарілкою. Гуаш з неї дуже легко відмиється. Перед початком роботи гарненько перемішайте фарбу до однорідного стану. Невелика кількість нанесіть на палітру і вже там робіть з нею все, що необхідно: підбирайте відтінок, змішуйте з водою і т.д. Розбавляючи фарбу водою врахуйте, що якщо зробити її сильно рідкою, то колір може вийти прозорим, схожим на акварель, але шар, швидше за все, буде нерівним і некрасивим. Також нерівномірно ляже фарба, якщо використовувати занадто густу гуаш. Поекспериментуйте з консистенцією, щоб гуаш лягла рівно і без грудочок. При підборі тонів також враховуйте, що після висихання гуаш світлішає.

Тепер переходимо безпосередньо до прогумовування композиції малюнку.

План роботи над малюнком

  1. Для початку ви повинні визначитись і продумати, що ви будете малювати: космічно-фантастичний пейзаж чи техніку, чи зобразите якусь космічно-фантастичну тварину тощо.
  2. Відповідно до обраної задумки обрати кольорову гаму та змішати потрібні кольори на палітрі.
  3. Продумати всі деталі композиції малюнка.
  4. Розмітити композицію простим олівцем на аркуші паперу.
  5. Виконання роботи фарбами.

V. Практична робота

Переглянувши зоровий ряд із зображеннями космічно-фантастичної тематики учні приступають до роботи.

 Учитель допомагає учням проаналізувати правильність виконання композиції малюнку та випра­вити помилки, а також надає індивідуальну допомогу.

VІ. Фізкультхвилинка

VІІ. Аналіз робіт та підбиття підсумків

Демонстрація та перегляд дитячих робіт з коментарями.

- Що нового ми сьогодні навчились?

- Чи під час даної роботи виникали у вас якісь труднощі?



doc
Додано
13 червня 2018
Переглядів
4314
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку