відкрите заняття «Port de bras I,II»

Про матеріал
План - конспект відкритого заняття хореографічного гуртка, основний навчальний рівень, перший рік навчання, молодший шкільний вік.
Перегляд файлу

Центр   дитячої та юнацької творчості  Краснопільської селищної ради.

Вивчення вправи на координацію рук «Port de bras I,II»

План - конспект відкритого заняття хореографічного гуртка,  основний навчальний рівень, перший  рік навчання, молодший шкільний вік.          ( Програми з хореографії.   Програми з позашкільної освіти. Художньо – естетичний напрям. Київ 2012р. Міжрівнева.  144год.)

                                   Підготувала

                                                                    керівник хореографічного гурка 

                                                   «Щасливе дитинство»                                                                               

                                           Ушкалова В. М.

 

 

                               

Заняття хореографічного гуртка «Щасливе дитинство»

 Місце проведення: танцювальний клас ЦДЮТ.

Тема заняття: Вивчення вправи на координацію рук «Port de bras I,II»

     Мета заняття: навчити  вірно виконувати   рort de bras;  працювати над правильною поставою корпусу, розвивати пластичність рук, тулуба, голови формувати навички виразного виконання рухів ; розвивати відчуття ритму ; виховувати почуття прекрасного та культуру виконання танців.

Обладнання: музичний центр , диски, проектор, ноутбук.

Тип заняття: засвоєння нових знань та вмінь.

 Вид заняття: стандартне , практично - теоретичне.

 

 Використана література:

1.Бондаренко Л. «Методика хореографічної роботи в школі та позашкільних закладах» Київ 1985 р.

2.Вірський П.П. «Українські народні танці»,  видавництво Наукова думка 1969р.

3. Захаров Р. « Сочинение танца», Москва, 1989 р.  

4. КудряшоваВ. « Приглашаем танцевать», Москва 1982р.

5. Кузікова С.К. «Психологічна програма корекції і розвитку особистості в підлітковому віці», Суми 1998.

 

 

                                          План заняття:

І.   Організаційний момент

      1. Поклон.

      2 Розминка на середині зали та по колу.

 II. Актуалізація опорних знань.

 1.Екзерсис біля станка.

      2. Розтяжка біля станка.

      3. Партерні вправи на гнучкість та розтяжку.

      4. Релаксація

      5 . Музичні загадки про квіти

      6 .Вправи по діагоналі.

      7. Повторення позицій рук.

          Перерва.

  1.          Основна частина. 

      1.   Поторення позицій рук

      2. Пор де бра:   1,2.

      3. Гра «Бродячі артисти».

 

     4. Вправа «Жива картина».

     5. Повторення танцю «Рок-н-рол».

     6. Повторення танцю «Годинник».

7.  Домашнє завдання.

                                                         

                                                 Хід заняття:

  1.     

      1.Гуртківці маршовим кроком заходять в клас і вишиковуються по лініях.

       Поклон

             

 

Танцюють діти і Земля радіє,
Бо світить Сонце і в цвіту усе.
То ж у Землі майбутнє є, надія.

Її війна страшенна не трясе.
           Все мирно й тихо І танцюють діти.
Все так, як треба, і життя іде.
А на столі є хліб, як не радіти!
Ані війни, ні голоду — ніде…
        Танцюють діти — серце завмирає.
Вирує в танці радість запальна.
Нічого кращого у світі не буває,
     Як юний танець й чарівна весна…

 

 Вчитель:    Доброго дня діти!   Сьогодні незвичайний день - на нашій казковій лісовій галявинці розцвів квітка - семицвітка. Вона приготувла вам сюрприз, але для цього потрібно виконати сім її бажань. Ви хочете отримати сюрприз? (діти відповідають)

Тоді я відриваю першу пелюстку і читаю перше бажання.(Розминка )

 

  Перше випробування на силу та витривалість.

      2. Розминка на середині зали(Розігрів м'язів спини, шиї, рук.)

      Перебудова гуртківців з ліній на коло.

 Розминка по колу; крок сценічний; крок на пів пальцях ; крок з підніманням коліна; підскоки ; російський біг ; галоп.

                                         

                                       Вправа  «Автобус»

Вчитель:  Сьогодні ми з вами вирушаємо в подорож на «Веселому автобусі». Всіх пасажирів просимо зайняти свої місця. Автобус відправляється. (Діти роблять вигляд, що сідають в автобус, групуються, попереду всіх «шофер», в руках у нього кермо.)

- Автобус поїхав! (Виконуються пружні руху, нахили з боку в бік і вперед з відходом назад, стрибки).

Основна частина заняття.

- Ми під'їхали до станції «Спортивна». Втомилися сидіти нерухомо? Виходимо з автобуса. Приступимо до вправ:

• Марш і Releve на півпальці (відображення динамічних відтінків форте і піано).

• Поворот голови з демі - пліє.

• Опускання і піднімання плечей (на 1/4, 1/8).

• «Сонечко» - рух на розслаблення і натяг м'язів рук.

• Потягування «Мавпочки».

• Стрибки вгору, ноги разом.

• Марш з високо піднятим коліном.

- Чуєте оголошення: «Автобус зі станції« Спортивна »вирушає далі. Займайте свої місця! »Всі сіли? Поїхали!

(Повтор рухів підготовчої частини.)

- Під'їжджаємо до станції «Магазин іграшок». Ось яке завдання нам належить виконати: покажіть ляльок - дерев'яних, тропічних, гумових.

(Слідують вправи на напругу і розслаблення м'язів, на стійкість в темпі і на переключення з одного темпу на інший.)

- Поки ми милувалися іграшками, автобус заправився. Запрошуємо всіх продовжити подорож. Поїхали. Стоп! Сюди проїхати не можна. І сюди не можна.

Попереду болото! А в болоті хто живе? Жаби - наші подружки.

 

Ось жаби на доріжці

Скачуть, простягнувши ніжки.

 Більше є їм неохота,

 Стрибати знову в своє болото.

   Гуртківці підходять до станка і виконують RELEVE по6 поз., лицем до станка. Вчитель: Ну ось перше завдання ми успішно виконали. Відриваємо другу пелюстку.

 

    II         1.Переходимо до екзерсису біля станка.

Перша вправа пліє  виконується в комбінації по 1, 2, 5 позиції ,боком до станка. Музичний розмір 4/4, Вправа розвиває виворітність та еластичність ніг. Необхідно звернути увагу учнів на положення стопи на полу.

 Друга вправа батман тандю, Ця вправа розвиває натягнутість всієї ноги в коліні підйомі і пальцях, розвиваючи силу ніг. Працююча нога максимально виворітна. Вправа виконується в комбінації по 4 простих  - вперед, вбік, назад, вбік з правої та лівої ноги.

 Наступна вправа батман тандю жете, виконується в комбінації з правої та лівої ноги. Цей рух розвиває силу й легкість ніг, рухливість тазостегнового суглоба. Музичний розмір 2/4. Вихідне положення: ноги в п'ятій позиції, права попереду. Під час виконання цього руху необхідно стежити, щоб працююча нога була у виворітному положенні.

Пасе партер виконується по 8 з правої та лівої ноги.

Останній рух екзерсису  гранд батман жете виконується в комбінації.

   2. Розтяжка на станку.

 Звернути увагу гуртківців на натягнутість ніг.

Вчитель: З  цим випробуванням ви впорались. Відриваємо наступний листочок. Наступне випробування на гнучкість та розтяжку.

3.Партерні вправи на гнучкість та розтяжку.

 Вправи для ступні. Вправи на розтяжку. «Жабка». «Корзинка». Шпагати.

Вчитель:  діти втомилися потрібно відпочити і розслабити свої м'язи.

 4. Релаксація: «На лузі». 

Діти уявіть собі, що настало літо, розквітло безліч квітів на лузі: ромашки, волошки, дзвіночки, незабудки. Хочете бути красивою квіткою на лузі? Тоді давайте ляжемо на килимок, розслабимось і уявимо себе яким-небудь красивими квітками.

А тепер давайте перенесемося в далеку казкову країну квітів. Подивіться, скільки навколо прекрасних квітів! Давайте виберемо яку-небудь одну квітку, наприклад троянду. Спробуємо зобразити, що з нею відбувається.

Спочатку ще немає ніякої квітки, тільки маленьке насіннячко спить в землі і чекає, коли йому можна буде прорости.

Але з'явився паросток і став щосили тягнутися вгору, до сонечка.

Він тягнеться все вище і вище - і ось уже перед нами величезний рожевий бутон. І, нарешті - о, диво! - Бутон розкрився, і квітка вперше глянула на світ. Не забувайте це не просто квітка, а прекрасна троянда. Давайте спробуємо скласти руки, як пелюстки. Оживіть свою квітку.

Як ласкаво пригріває сонечко, як прохолодно віє вітерець! Я - найпрекрасніша Троянда на землі, мені так радісно стояти і милуватися собою і всім навколо!

 Ах, як хочеться пити! Я знемагаю  від спраги, мої пелюстки можуть засохнути. . . Нарешті пішов дощ!   Як добре!

Але настала ніч, Троянда прикрилася своїми пелюстками, немов ковдрочкою, і заснула.

 

    Вчитель: Ну що, відпочили?

 Знову відриваємо листочок . Наступне випробування на кмітливість.

  1.               Музичні загадки про квіти. (Відео 1)

Вчитель: Діти , ви молодці відгадали всі загадки, а тепер ми можемо  відривати наступний листок. Наступне завдання - вправи по діагоналі.

7. Діти виконують вправи по діагоналі:  кроки з носка,  підскоки, шине, присядка .

                                        Перерва (10 хвилин)

                                        «Склади пазл».

Учням пропонується скласти із складів на окремих аркушах паперу приказки про танець.

1. Якщо Ви вмієте говорити - Ви вмієте співати, якщо Ви вмієте ходити - Ви вмієте танцювати. 

2. Танець - єдиний вид мистецтва, в якому ми самі є інструментом.

3. День пройшов даремно, якщо я не танцював. 

4. Найправдивіше люди виражають себе в танці. Тіло ніколи не бреше. 

5. Танцювання - це радість і задоволення. Якщо ні - це фізкультура.

6. Перестають танцювати не тому що старіють, старіють бо перестають танцювати.

Вчитель:  Випробування на  засвоєння нового матеріалу, старанність та увагу.

 

ІІІ.    

    1.   Поторення позицій рук (у віршах)

Хто не знає Вінні Пуха? (підготовча позиція рук)

У нього велике брюхо (1 позиція рук)

Вінні меду захотів

Так давно його не їв.

Заглянув Вінні в дупло (3 позиція рук)

Меду там повнісінько (2 позиція)

 

  1.               Пор де бра: підготовче, 1,2.

Ця вправа виховує наші руки.

 

 Підготовче пор де бра:

 

1і2і – руки з підготовчої поз. піднімаються в першу поз..

3і4і -  при опущених плечах руки розкриваються в 2 поз..

1і2і – положення зберігається.

3і4і – долоні,розкриваючись, повільно опускаються в підготовче положення.

 

 Перше пор де бра:

1і2і - руки з підготовчої поз. піднімаються в першу поз..

3і4і – руки піднімаються в третю поз..

1і2і – не порушуючи округлості і починаючи рух від пальців розкриваються в      другу позицію.

3і4і – долоні,розкриваючись, повільно опускаються в підготовче положення.

 

 Друге пор де бра:

1і2і – руки з підготовчої поз. піднімаються в першу поз..

3і4і  -  ліва рука піднімається в третю позицію, права відкривається в другу позицію.

1і2і -  права рука піднімається в третю позицію, ліва рука опускається в підготовче положення.

3і4і -  права рука , опускаючись, ліва, піднімаючись, з’єднуються в першій позиції.

1і2і – обидві руки відкриваються в другу позицію.

3і4і -  долоні,розкриваючись, повільно опускаються в підготовче положення.

 

3. Гра «Бродячі артисти».

Дітям роздаються картки  з казковими героями.

Завдання: зобразити поведінку і рухи даного героя.

Вчитель читає текст казки «Дерева стоять нерухомо». Актори  виходять на  сцену, виконують дії та вимовляють слова згідно з текстом.

 

4. Вправа «Жива картина»

Робота у групах по 5-6 чоловік. Учасники повинні зобразити «живу картину», «стоп кадр», розташувавши людей так, щоб глядачі зрозуміли яка подія відбувається. Кожна група отримує картку  з «сюжетом картини».

 

  Вчитель: І останнє на сьогодні випробування на   витривалість та старанність  - станцювати танець.

 

      5.Повторення танцю « Рок н рол».

      6. Повторення танцю «Годинник».

 IV. 1.    Поклон.

Вчитель:  Закінчилось останнє випробування. Ви добре з усім впорались.  Отже можемо розраховувати на  сюрприз. Вперед друзі. (солодкий стіл для гуртківців)

 

 2.   Д/3 Прожити тиждень з позитивним відношенням до життя, відчуттям упевненості, активності, оптимізму. 

    

Висновки: Ми вивчили ,перше і друге пор де бра, працювали над правильною поставою корпусу, формували навички виразного виконання рухів; розвивали почуття ритму; виховували почуття прекрасного та культуру виконання танців; формували позитивне ставлення до життя.

Рефлексія. Хотілося б від почути від вас – що найбільше сподобалося  на занятті?  Які емоції ви отримали?

 

 Рекомендації щодо проведення аналогічних занять:

Заняття розраховано для дітей  молодшого шкільного віку першого року навчання. З метою зниження стомлюваності дітей, підтримки активності, усунення несприятливих емоцій необхідно у всіх частинах заняття використовувати прийоми переключення уваги

У процесі заняття слід запобігати спілкуванню на рівні авторитарно-дисциплінарних вказівок, що формують у дітей пасивну реакцію, знижують їх зацікавленість і ініціативу.

Варто підбирати доступний танцювальний та музичний репертуар.

Завантаження...
docx
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
1007
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку