3 травня о 18:00Вебінар: На допомогу вчителю: онлайн-тести «На Урок» в освітньому процесі

ВІДКРИТИЙ ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ І ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Про матеріал
Сформувати навички швидкого, свідомого та правильного читання цілими словами; розвивати творче мислення, зв’язне мовлення; формувати уміння працювати з папером і ножицями; виховувати бережливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

ВІДКРИТИЙ ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ І ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

ТЕМА:   О. Носань «Ялинка», Олександр Олесь «Ялинка»

МЕТА:  Сформувати навички швидкого, свідомого та правильного читання цілими словами; розвивати творче мислення, зв’язне мовлення; формувати уміння працювати з папером і ножицями; виховувати бережливе ставлення до природи.

ОБЛАДНАННЯ:  Зразки штучних ялинок зроблених руками дітей, шаблони іграшок, ножиці, двосторонній скотч, ілюстрований матеріал, підручник.

ТИП УРОКУ: Засвоєння навичок і умінь.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

1. Привітання

Вчитель:

     Любі друзі! У наш клас

     Завітали люди щирі.

     Привітайте в добрий час,

     Гостей посмішкою й миром.

Учні:

     Ми вам раді добрі люди,

     І вітаємо щиро вас!

     Та запрошуємо ласкаво

     На урок у 2-в клас!

2. Психологічний настрій

- Діти, подивіться один на одного, всміхніться. Молодці! У вас гарний настрій, бачу ви налаштовані на плідну працю на уроці. Отже розпочинаємо урок. А на уроці ми будемо….

 

Уважні

Розумні

Організовані

Кмітливі

  • Девізом нашого уроку будуть слова, які ми зараз прочитаємо.

(Діти хором читають слова написані на дошці)

Хто багато читає,

Той багато знає.

Хто швидко читає,

Той багато зробити встигає.

ІІ. Актуалізація опорних знань

  • Діти, скажіть, а яка зараз пора року? (Зима)
  • А які асоціації у вас виникають зі словом зима?

Вправа «Асоціативний кущ»

СНІГ

 

МОРОЗ                                             ЗИМА                           СНІГОВИК

                                                           

                                                   НОВИЙ РІК  

 

  • Для деяких учнів було індивідуальне домашнє завдання, знайти і вивчити віршики про зиму. І зараз ми послухаємо цих діток.

Дитина 1

Дорога біла стелиться

І краю їй нема.

Сніжок мете. Метелиця.

Прийшла до нас зима.

Дитина 2

Льодком тоненьким скована

Спинилася ріка.

Повита тихим сном вона

Весняних днів чека.

Дитина 3.

І ліс дріма. Безлистою

Верхівкою поник.

Над ним пісні висвистує

Лиш вітер – сніговик.

  • Дітки, наші молодці, а ми продовжуємо наш урок.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності школярів

  • Діти, а вам цікаво про що ми будемо говорити на уроці?
  • Тож зараз для вас будуть загадки. Давши правильну відповідь на них, ви отримаєте частинку пазлу, склавши ці частинки ви дізнаєтесь про ьо ми будемо читати твори.

Загадки ( за правильні відгадки з’являються частинки  ялинки)

  1. Прийшла до нас бабуся

У білому кожусі.

Пухнастим снігом вкрила.

Вгадайте хто вона

Бабуся чепурна? (Зима)

  1. Я падаю на ваші хати.

Я білий-білий, волохатий.

Я прилипаю вам до ніг

І називаюсь просто…(Сніг)

  1. У святковій залі

Стоїть як картинка

Весела, зелена

Красуня - … (Ялинка)

ІV. Повідомлення теми, мети і завдань уроку

  • Ялинка з’явилась тому, що на уроці ми будемо читати твори про ялинку, авторами яких є Сергій Носань та Олександр Олесь.

V. Вивчення нового матеріалу

1. прослухування пісні «Ой в лісі, лісі темному»

- Зараз ми прослухаємо пісеньку, і ви скажете про що була ця пісня?

(Слухання пісні)

  • Хто є головним героєм пісні? (Зайчик)

2. Проблемне запитання

На дошці прикріплений сумний зайчик

  • Чому сумує зайчик? Ми з вами відповімо після того як прочитаємо твори.

3, Робота з підручником (с. 81)

  • Між ким ведеться діалог?

А) Читання тексту вчителем

Б) Відповіді дітей

V. Первинне застосування набутих знань

1. артикуляційна зарядка

Де ж наш пустунчик – язичок?

Заховався за біленький тинок,

Ліг на бочок і мовчок,

А ми зараз його розбудемо.

  • Поплямкайте губками
  • Поклацайте зубками
  • Продзищіть як комарик
  • Прошуміть як вітерець
  • Молодці!

 

2. чистомовка

Ок-ок-ок- у нас цікавий урок.

Ень-ень-ень- холодний морозний день.

Ні-ні-ні – в класі в нас розумні учні.

Уть-уть-уть – нас цікаві твори ждуть

3, Читання оповідання «Ялинка» С. Носань учнями «Ланцюжком»

Фізкультхвилинка

Зайчик сіренький сидить

І вухами ворушить.

Ось так, ось так - так!

І вухами ворушить.

Зайцю холодно сидіть,

Треба лапоньки погріть.

Ось так, ось так – так!

Треба лапоньки погріть.

Зайцю холодно стоять,

Треба трішки пострибать.

Ось так, ось так – так!

Треба трішки пострибать.

  • Ось ми з вами розім’ялись, і продовжимо працювати.

VII. Застосування учнями знань і дій у стандартних умовах з метою засвоєння навичок.

  1. Робота з підручником (с.82)
  • Послухайте вірш, і скажіть про що він?

А) читання вірша вчителем.

Б) опитування по тексту

- Від чийого імені ведеться розповідь у вірші?

- Чи схожий цей вірш на попереднє оповідання?

- Чим вони схожі і чим різняться?

В) Читання вірша хором

VIII. Творчий перенос знань і навичок у нові умови з метою формування вмінь

  • В нас є ялиночка, а яке зимове свято пов’язане з ялинкою?
  • І зараз ми вами прикрасимо нашу красуню іграшками, які ви виготовите.
  • Для подальшої роботи згадаємо правила поводження з ножицями.

Після виготовлення іграшки.

  • Дітки, а зараз ви по черзі прикрасите ялинку і скажете ваші побажання!

XI. Підсумок уроку

  • Дітки, а згадайте на початку в нас з’явився зайчик. Скажіть, чому ж сумував зайчик?
  • А погляньте, які чудові ялиночки ви виготовили вдома разом з батьками. І яку красуню ми прикрасили на уроці.
  • Скажіть чи треба рубати ялинки?
  • Чим можна замінити живу ялинку?

Х. Домашнє завдання

С. 81-82 виразно читати, за бажанням вивчити вірш напам’ять.

 

 

docx
Додано
22 лютого
Переглядів
54
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку