Відкритий урок "Функція y=x^2 її графік та властивості"

Про матеріал
Функція y=x^2 її графік та властивості План-конспект уроку Мета уроку: формування предметних компетентностей: домогтися засвоєння властивостей функції y=x^2 та застосовувати властивості і графік функції до розяв’язування задач; формування ключових компетентностей: формування вміння визначити мету навчальної діяльності, аналізувати ситуацію; сприяти самовихованню свідомого ставлення до навчання; Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь. Обладняння і наочність: Хід уроку ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує їх на роботу. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ Указані вчителем учні зачитують відповіді до домашніх завдань, коментуючи їх, решта учнів перевіряє свої відповіді в зошитах. АКТУАЛІЗАЦІ ОПОРНИХ ЗНАНЬ Фронтальне опитування Що називають областю визначення і областю значень функції? Знайдіть область визначення функції: y=x; y=5/x; y=(x+4)/5; y=5/(x+5) Функцію задано формулою y=x+5/x Знайдіть: y(1),y(2),y(-1),y(0) Чи проходить графік цієї функції через точку: A(1;6), B (-1;-6), C(2;7) Обчисліть:5^2;〖0.1〗^2;(-3)^2;〖-3〗^2;(1/4)^2;(-1/4)^2 (1 1/2)^2 ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ План вивчення теми: Приклади, що ілюструють функціональну залежність y=x^2 Побудова графіка функції y=x^2 Таблиця значень функції для деяких значень аргумента: x -3 -2 -1 0 1 2 3 y 9 4 1 0 1 4 9 Графік функції y=x^2 Властивості функції ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ Робота з підручником № 350; №353; №355 Додаткове завдання Побудуйте в одній координатній площині графіки функцій y=x^2; y=x^2+2;y^2=x^2-1 ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ Учитель ще раз нагадує учням, що на уроці вони познайомились зі «скороченою формулою» запису деяких дробів (мішані числа) і (як і під час виконання домашнього завдання) вчилися записувати і читати десят¬кові дроби. Гра «Літачок» Учитель запускає паперовий літачок. Той з учнів, біля кого він приземлився, каже одне речення-підсумок і запускає літачок далі. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ № 351; №354; №356 Побудуйте графік y=(x^6-〖2x〗^5+x^4)/(x^2-x)^2
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Функція y = x2. Властивості та графік

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Поясніть терміни Функція Область визначення Аргумент Графік функції Лінійна функція

Номер слайду 4

Знайдіть область визначення функції:

Номер слайду 5

Чи проходить графік цієї функції через точку: A(1;6), B (-1;-6), C(2;7)

Номер слайду 6

Обчисліть 25 0,01 9 -9

Номер слайду 7

парабола

Номер слайду 8

1 1 2 3 5 4 -4 -3 -2 -1 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 x y -1 -2 -3 -4 -5 x -3 y x 3 y x -2 y x 2 y x -1 y x 1 y x 0 y 4 9 9 4 1 1 0 Побудуйте графік

Номер слайду 9

1 1 2 3 5 4 -4 -3 -2 -1 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 x y -1 -2 -3 -4 -5

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Домашнє завдання

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 2. Квадратні корені. Дійсні числа
Додано
25 січня 2019
Переглядів
2587
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку