Алгебра 7 клас Вчитель: Коваль А.В.
Тема уроку: Множення многочленів.
Мета уроку: актуалізувати знання та уміння про одночлени та многочлени, записані у стандартному вигляді, ознайомитися із правилом множення двох многочленів, приурочити урок Україні, підібрати завдання, кінцевим результатом яких буде відгадування епітетів, що характеризують нашу країну, зауважити особливе місце Батьківщини ужитті дитини, кожної людини; розвивати уміння аналізувати, пояснювати, осмислювати, знаходити помилкові відповіді; виховувати уважність, стриманість, колективність, індивідуальність, організованість, зацікавленість, повагу та любов до України.
Обладнання: роздатковий матеріал, презентація, мультимедійне обладнання.
Тип уроку: комбінований урок.
Дата Алгебра 7 клас Вчитель: Коваль А.В.
Тема уроку: Множення многочленів.
Мета уроку: актуалізувати знання та уміння про одночлени та многочлени, записані у стандартному вигляді, ознайомитися із правилом множення двох многочленів, приурочити урок Україні, підібрати завдання, кінцевим результатом яких буде відгадування епітетів, що характеризують нашу країну, зауважити особливе місце Батьківщини ужитті дитини, кожної людини; розвивати уміння аналізувати, пояснювати, осмислювати, знаходити помилкові відповіді; виховувати уважність, стриманість, колективність, індивідуальність, організованість, зацікавленість, повагу та любов до України.
Обладнання: роздатковий матеріал, презентація, мультимедійне обладнання.
Тип уроку: комбінований урок.
Хід уроку
Повідомлення теми і мети уроку.
Вчитель: Яка найкраща країна у світі, звісно – Україна. Сьогоднішній урок ми повністю присвятимо Україні, всі наші завдання будуть підібрані так, щоб після їх виконання ми змогли б підібрати якнайкращий епітет, щоб описати нашу Батьківщину. В Україні прийнято зустрічати гостей рушником, отже і я Вас зустрічаю рушничком (лист самооцінювання).
На дошці напис “МОЯ УКРАЇНА ”, під нею ми будемо вивішувати наші найщиріші слова.
Завдання 1. Дати відповіді на запитання:
Вчитель: Ото ж ми які розумні! А яка ж у нас Україна? Доповнимо вислів:
МОЯ УКРАЇНА – НАЙРОЗУМНІША.
Завдання 2. Серед наведених виразів знайти одночлени, записані у стандартному вигляді. Зібрати буквений вираз і прочитати слово.
Вчитель: Після виконання завдання ми отримали слово “краса”. А яка ж у нас Батьківщина? Доповнимо вислів:
МОЯ УКРАЇНА – НАЙКРАСИВІША.
Завдання 3. Знайди помилку і виправ її. (Колективна робота біля дошки)
Вчитель: Ми знайшли всі помилки і турботливо їх виправили. А яка ж у нас Україна? Доповнимо вислів:
МОЯ УКРАЇНА – НАЙТУРБОТЛИВІША.
Завдання 5. Спростити вираз, звести подібні члени, многочлен має бути записаний у стандартному вигляді. (Індивідуальна робота)
Вчитель: Ми справилися із цим завданням і замінили всі смайлики правильними відповідями. Смайлики дуже веселі, чи не так? А яка ж у нас країна? Доповнимо вислів:
МОЯ УКРАЇНА – НАЙВЕСЕЛІША.
Вчитель: Щоб помножити многочлен на многочлен, треба кожний член першого многочлена помножити на кожний член другого многочлена й утворені добутки додати.
Вчитель: На що схожі ці закони множення? (на прийом гостей)
Завдання 6. Знайти правило множення многочленів у підручнику.(сторінка 75)
Приклади:
Вчитель: Якщо у нас правило множення многочленів асоціюється як гостинність людини, то яка ж у нас країна? Доповнимо вислів:
МОЯ УКРАЇНА – НАЙГОСТИННІША.
Завдання 7. Подайте у вигляді многочлена добуток №470 підручника (усно) :
1) 2)
3) 4)
Завдання 8. Перемножте многочлени №459 підручника:
Вчитель: Ми впоралися із цим завданням і попрацювали на славу. А яка ж у нас країна? Доповнимо вислів:
МОЯ УКРАЇНА – НАЙПРАЦЬОВИТІША.
Бліц-тест на взаємоперевірку
А. (x + y) (a + b) = xa + yb
Б. (x + y) (a + b) = ay + bx
В. (x + y) (a + b) = ax + ay + bx + by
А. + 5а + 3а + 3
Б. 2а + 5а + 3а + 15
В. + 8а + 15
Г. + 5а + 3а + 8
А. (m - n) (a + b) = ma - nb
Б. (m - n) (a + b) = am - an + bm - bn
В. (m - n) (a + b) = am - an + bm
Г. (m - n) (a + b) = am - bn
А. + 6k + 6
Б. 2k + 2k + 3k + 5
В. + 3k + 2k + 6
Г. - k - 6
5) Встановити відповідність:
Д.
E.
Самооцінювання.
Завдання 9. Скласти рівність, правило множення многочленів (різнорівневі завдання в групах). Завдання подано у вигляді пазлів, на одній стороні – елементи виразу, на іншій – вислів про Україну.
Середній, початковий рівні:
Достатній рівень:
Високий рівень:
Вчитель: Всі впоралися з цим завданням? Тож який вислів про Батьківщину ми отримали?
МОЯ УКРАЇНА – НАЙКРАЩА У СВІТІ!
Вчитель: Україна – земля, яка завжди радіє за успіхи своїх дітей, хвилюється за невдачі. Тож давайте побажаємо нашій Батьківщині добра, щастя та миру над головою. Дякую за урок! (ролік)
Оскільки наша нація відповідальна, то до виконання домашнього завдання ви поставитеся відповідально і на слідуючому уроці отримаєте добрі оцінки.
Із підручника параграф 14, №465, №466,№467 слабким учням, №468 і №471 для сильних учнів.