Урок з «предмету на вибір» 7 клас.
Розділ: «Паперова пластика»
Тема уроку: « Об’ємно - просторове рішення засобами світла і тіні »
Тип уроку: Практично-комбінований.
Методі уроку : Пояснювальна – наглядні, практичні.
Мета уроку:
• Навчальна :
Навчити просторового мислення .Навчити послідовного мислення. Навчити моделювати та компонувати різні силуети.
Розвиваюча : Розвити вміння рівноваги світла і тіні.
Виховна : Виховати естетичне сприйняття відповідної техніки декоративно-прикладного мистецтва.
План уроку:
Встановлення цілей і задач.
Експрасс- виставка.
Самоаналіз учнів( які були труднощі)
Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Привітання .
Організація уваги.
Наявність всіх необхідних матеріалів до уроку.
2. Темою нашого уроку сьогодні є: «Об’ємно - просторове рішення засобами світла і тіні в техніці паперової пластики.
Паперова пластика -Це конструювання об'ємних та напівоб'ємних форм з паперу шляхом його механічної обробки та трансформації. А саме: складання, скручування, згинання, вирізування, прорізування, гофрування, склеювання . Паперова пластика використовувалась в різних країнах, в різних проявах цього виду мистецтва. В Україні яквитинанка. В Японии як оригамі тощо. В наш час все повинно швидко трансформуватись в щось нове. Тому ми зможемо випробувати вид паперової пластики в основу якої входить витинанка.
До правильності конструкції такої просторової витинанки входить:
Сюжет
Компонування головних елементів та заповнення вільного простору
Вибір паперу( колір, текстура, товщина)
Види прорізування
Вибір освітлення.
3. Саме на цьому уроці ми і розберемо цю техніку поетапно , та виконаємо ці етапи вже на практиці.
А почнемо ми:
4.Добре наш час з вами закінчується . Прошу вас викласти свої роботи для експресс-виставки. Подивимось уважно на свої роботи та оцінимо свої зусилля та зусилля однокласників . Ви дуже гарно впорались із завданням яке було поставлене перед вами . Сьогодні ви здобули навичку просторового компонування та мислення.Я вдячна вам за співпрацю. Наш урок завершено. Допобачення.