. Група «АПОФЕМА»Середино-Будська ЗОШ І – ІІІ ступенів №2 Проект. Математика10 клас. Як зробити цікавим урок математики. Керівник групи
Номер слайду 2
Скласти і провести анкетування «Моє відношення до уроку математики»Надати результати у формі діаграм. Скласти корисні поради для учнів та вчителів. Наше завдання:
Номер слайду 3
Наше відношення до уроку математики (+)
Номер слайду 4
Наше відношення до уроку математики (-)
Номер слайду 5
Учитель завжди у гарному настрої. У кожному з нас вчитель бачить особистість. Спілкування на уроці відбувається на рівних. Учитель завжди приходить на допомогу. Учень не боїться йти на урок із-за невиконаного домашнього завдання. Сильні завжди приходять на допомогу слабшим. На кожному уроці школяр повинен почуватися комфортно.
Номер слайду 6
Ігрові моменти Робота в групах, в парах Робота з тестами Самооцінка і оцінювання однокласників Присутність комп’ютера на уроці Музика на уроках. На кожному уроці повинні мати місце цікаві форми роботи.
Номер слайду 7
Ми вигадуємо казки, створюємо вірші та кросворди Беремо участь в конкурсах, турнірах та олімпіадах. Складаємо тести Складаємо задачі Створюємо підручники Робимо проекти У математиці повинно бути місце для творчості.
Номер слайду 8
Давайте вчитися, щоб знати, вчитися, щоб працювати, вчитися, щоби бути, вчитися, щоб жити у злагоді. Vitae, non schoolae Discimus (Для життя, а не для школи ми навчаємося).