Конспект інтегрованого уроку ( англ.м +укр.м) на тему " Розташування слів за українським та англійським алфавітом " в 2 кл.
Інтегрований урок. Українська+англійська мова
Тема: Розташування слів за українським та англійським алфавітами з орієнтацією на першу букву слова.
Мета: закріплювати знання учнів про українську та англійську абетки, назви літер за абеткою; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати навички звуко-буквеного аналізу слів, спостережливість; закріпити вміння каліграфічного письма малих букв українського алфавіту; виховувати інтерес до навчання.
Формування ключових компетентностей:
- уміння вчитися: самоорганізовуватися до навчально-пізнавальної діяльності;
- соціальної: підтримувати контакт з учнем (ученицею) у парі, у групі, виявляти зацікавленість у подальшій навчально-пізнавальній діяльності та демонструвати позитивну спрямованість особистості;
- загальнокультурної: дотримуватись норм мовленєвої культури, зв’язно висловлюватись; виховувати почуття відповідальності та колективізму.
- здоров’язбережувальної: слухати пояснення вчителя, у разі необхідності звертатися з проханням про індивідуальне консультування.
Обладнання: роздатковий та ілюстративний матеріал, презентація., аудіозаписи.
Хід уроку
Організаційний момент
Всі сідайте тихо, діти,
Домовляймось не шуміти,
На уроці не дрімати,
А старанно працювати.
Створення доброзичливої ситуації між учнями класу.
Хорове читання вірша, виконання дій.
В цьому класі друзі всі
Я і ти, і ми, і ви.
Добрий день тому, хто зліва,
Добрий день тому, хто справа.
Ми - одна сім'я.
Руку дай тому, хто зліва
Руку дай тому, хто справа.
Посміхнись тому, хто зліва
Посміхнись тому, хто справа.
Ми - одна сім'я.
Вправа «Моя емоція»
- Діти, який у вас настрій? (учні показують своїм обличчям та промовляють певну емоцію українською та англійською мовами)
Happy, so - so , Ok , surprised , fine
Мотивація навчальної діяльності. Налаштування на роботу.
Я вам бажаю не просто слухати, а чути.
Не просто дивитися, а бачити.
Не просто відповідати, а міркувати.
Дружно й плідно працювати.
Актуалізація опорних знань через проблемні запитання.
15, 18, 11, 9, 15, 1 (книжка) (It is a book)
Всі на світі книжки має,
На поличках їх тримає.
Тихо там себе веди,
Прочитав — на місце поклади. (Бібліотека) (It is a library)
Повідомлення теми та задач уроку
Метод «Припущення»
Хвилинка каліграфії (класний керівник)
— Буква, яку ми будемо сьогодні писати під час каліграфічної хвилинки, заховалася. Відшукайте її на малюнку.
а о у и і е я ю є ї
аз буки альфа віта а бе
(Це букви, які позначають голосні звуки української мови.)
Фронтальне обговорення:
(Сукупність букв, прийнятих у писемності будь-якої мови і розміщених у певному порядку.)
(Напр.: Ми вивчили алфавіт.)
Абетка (алфавіт) — сукупність літер, прийнятих у писемності якої-небудь мови і розміщених у певному порядку.
Проблемне запитання
Пісня «АБЕТКА» англ. м.
Слово вчителя англ.мови.
Гра «Поєднай» («MATCH»)
Учні утворюють пари із зображень та літер.
F - fox W – wolf T - tiger M - monkey
Вправа «Хто швидше?» («Who is quicker?»)
Завдання «Що зайве?» ( «What is the odd one out?»)
Розвиток медіа грамотності
|
|
Фіз.хвилинка у вигляді музичної паузи.
Спів абеткової пісеньки з додаванням рухів (хто які бажає)
https://www.youtube.com/watch?v=Sb5tvWtozU8
Абеткову пісеньку А, Бе, Ве —
Весело співать. Коник у траві живе.
Абеткову пісеньку Ге, Ґе, Де, Е —
Треба добре знать. Мама донечку веде.
Р.Же.Зе — У,еФ, Ха —
По стежині жук повзе, Я сміюся — ха-ха-ха!
И, І, І і И — Це, Ча, Ша —
Гріється на сонці змін. Кіт в дорогу вируша,
Ка.еЛ.еМ— Ща, Ю.Я —
Лисенятко під кущем. Гарна пісенька моя,
еН, О, Пе — Знак м'який Ь —
Песик носиком сопе. Помічник вій мовчазний,
еР, еС, Те — Не мовчи,
В полі житечко росте, А абеточку учи.
Вправа «Моя професія» (проф..орієнтація учнів)
Робота в групах
Закріплення та осмислення знань
Бесіда з учнями на зв'язок з життям
Творча робота в парах
Ann Bohdan Olha
Ira Dan Vira Mary
( напишіть базові імена англійською, щоб діти знали як вірно написати англійською)
Анна Богдан Ольга
Іра Данило Віра Марія
Оговорення отриманих результатів творчої роботи.
Вправа «Моя емоція»
- Діти, а який у вас настрій після уроку? (учні показують своїм обличчям певну емоцію)
Вправа «Вислови думку одним реченням»
· Сьогодні я дізнався(лася)...
· На уроці я навчився(лася)...
· Мені було важко...
· Мені було незрозуміло...
· Тепер я знаю, що...
· Мене здивувало...
· В житті я використаю знання …