Відкритий урок у 7 класі "Суміжні та вертикальні кути"

Про матеріал

Узагальнити знання учнів про суміжні та вертикальні кути.Навчити учнів застосовувати вивчене при розв'язуванні вправ; розвивати логічне мислення, вміння аналізувати ситуацію; виховувати самостійність.

Перегляд файлу



Тема:  кути

Мета: Систематизувати знання про кути, ввести поняття вертикальних kYTiB, вивчити теорему про вертикальних kYTiB; розвивати мислення; учити думки про працю вчити етики та розвивати увагу та iHTepec до математики.

уроку

1.    момент.

2.   Вступна частина.

На деяку мить  подорож у далеке минуле. На        з'явились люди. Для свого   Тм     було будувати c06i житло, а щоб це зробити тобто ту землю, на          вони оселилися. Отже, виникла проблема. А допомогла розв'язати цю проблему наука         Саме слово грецького походження, що в   означае       — земля,     — територй починався з певноТ точки i точка плавно переходила в а         i в      Саме          форми означала, що це е ваша         i ви можете там будувати, садити, робити все, що хочете.

Як ви думаете, на день iCHye такий приклади. Отже, все почалося з маленько; точки i

Отже, ми познайомилися з прямою, променем, а CBiT ix iCHye дуже багато. з них використовуються в

Круг

        Парабола                                     

 

 г

          Астро;да                                         Клофотда

Цикло:да

На було знайти  вислови  з кутом.

 Не красна хата кутами, а красна пирогами.  Загнаний у кут (безпорадне становище). kaMiHb (основа чогось).

Давайте покажемо, що наша хата красна знаннями, нас не загнати у кут i теоретичних знань.

1 . Що називаеться кутом?

2.                 кути ви знаете?

3.                 Який кут називаеться гострим, розгорнутим, прямим, тупим?

4.                 Сформулюйте основну  kYTiB.

5.                 Як можна позначати кути?

6.                 називаються доповняльними?

7.                 Що таке      кута?

8.                 кути називаються

9.                 Яка 1x

10.            Дано гострий кут А. Чи може бути гострим  з ним кут? А прямим?

11.            Дано тупий кут. Який е           з ним кут?

12.            Сума kYTiB А i В          1800 . Чи      вони?

4. Усна робота за готовими кресленнями.

1) Чи е  на рисунку? Чому?

                                 а)                                                       б)

I)

— транспортиром,

kYTiB на око.

кути, а клас працюе

З) Знайди градусну Mipy другого  кута, якщо перший

               270 i            90 0 i              2 045' i

Вертаемось до прикладу: д = 55 0 i Z2 = 125 0

А ви знаете, що кут 55 утворюють  алмазу, кожна <<нога» ЕйфелевоТ утворюе з горизонтом кут 55 польоту журавлиного клину 3i стороною клина утворюе кут 55

В першому випадку цей кут дае  другому MlL!HicTb, останньому —

5. Розв'язування задач.

Робота з  .N2108а.

.N2109a

Дано: 7-а i Ер —  кути; Za : = 5:4.

Знайти /-а i цр .

Розв'язання

Нехай частка —хо, Za = 5х, 4 = 4х. Так як Za i ZP кути, то Тх сума 180 0 . Складемо i розв'яжемо 180; х = 200 — частка.

тој, 4 =4-20 0 = 80 0 , 100 0 , 80 0 .

Задача

При  двох прямих один з kYTiB  45 0 Знайти решту kYTiB.

6. Домашне завдання NQ109 (6),          (а).

Повторити  кути.

Круг

         Парабола                                           Сийраль

Клофо:да

pdf
До підручника
Геометрія.(підручник) 7 клас (Тадеєв В.О.)
Додано
21 жовтня 2018
Переглядів
1148
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку