24 березня о 18:00Вебінар: Розвиток критичного мислення та медіаграмотності на уроках англійської мови

Конспект уроку "Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої"

Про матеріал

Конспект уроку для введення понять «перпендикулярних прямих», «перпендикуляра», відстані від точки до прямої.

Підручник: 7 клас Геометрія Автор: О.С.Істер . Рік: 2015

Перегляд файлу

Урок №_

Тема. Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої

Дата_______________

Учитель______________________ 

Мета уроку: введення понять «перпендикулярних прямих», «перпендикуляра», відстані від точки до прямої.

Очікувані результати: учні повинні відтворювати названі вище означення; знаходити на готовому рисунку та будувати, використовуючи креслярське приладдя, перпендикулярні прямі та перпендикуляр до прямої; розв’язувати задачі, що передбачають застосування вивчених понять.

Компетентності, що формуються: математична – уміння оперувати інформацією, виконувати геометричні побудови, розв’язувати задачі на застосування понять «перпендикулярні прямі», «перпендикуляр», «відстань від точки до прямої»; ключові – інформаційно-цифрова; соціальна і громадянська; спілкування державною мовою, уміння вчитися впродовж життя.

Тип уроку: засвоєння знань, умінь та навичок.

Наочність і обладнання: набір демонстраційного креслярського приладдя, підручник, ноутбук підєднаний до інтернет, проектор, кольорові олівці, аркуші.

Підручник: 7 клас  Геометрія Автор: О.С.Істер . Рік: 2015 

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, повідомляє вимоги до роботи на уроці.

  1. Перевірка домашнього завдання; актуалізація опорних знань
  1. Оскільки домашнім завданням було виконати аналіз контрольної роботи , вчитель збирає зошити на перевірку.
  2. Відповісти на питання, які виникли у учнів під час виконання завдань.
  3. Графічний диктант

Обладнання: аркуш паперу, кольорові олівці.

Пропонуємо учням побудувати кут у 900, потім побудувати суміжний до нього, і позначити кольором (зеленим). Після цього будуємо вертикальний до  утвореного кут, позначаємо кольором (червоним). Зробити висновок. (Перевіряти роботи дуже легко, досить попросити  учнів підняти аркуші і показати вам)

  1. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

Уявіть себе архітекторами, перегляньте витвори своїх коллег

  • Скажіть, які геометричні фігури переважають в їх роботах,
  • Яких кутів найбільше використано?
  • Що може об'єднати, ці витвори "крізь час і простір?"

Общая тетрадь. Античность: Классический период (5 — 4 вв ... File:Охридска куќа (староградска архитектура).jpg ... photo

 

Учні доходять висновку про прямокутник, прямі кути, …що допомогло вистояти(і об’єднує) їх застосування… Підходимо до питання перпендикулярності.

  1. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

 

План викладання матеріалу:

  1. Введення поняття перпендикулярних прямих та їх властивостей.
  2. Як будувати перпендикулярні прямі.
  3. Введення означення перпендикуляра.
  4. Відстань від точки до прямої.

 

 

  1. Осмислення нового матеріалу
  1. Виконання графічних вправ  № 129,133.

Дод. №135.

 

  1. Колективне розв’язування задач

№ 137,140

 

  1. Письмове виконання вправ

Рівень А: №131

Рівень Б: №144,142.

Рівень В: Для сильних учнів № 146.

 

  1. Підбиття підсумків уроку
  • Рефлексія

Пропонуємо учням продовжити думки…

На уроці я:

дізнався…    зрозумів…   навчився…    найбільший мій успіх – це…    найбільші труднощі я відчув… я не вмів, а тепер умію…

  1. Домашнє завдання

§7.  Запитання до контролю.

Виконати вправи: (від слабких до сильних)

Варіант А: №132,134.

Варіант Б: №136,141.

Варіант В: № 146,148.

 

 

 

docx
Додано
25 жовтня 2018
Переглядів
2004
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку