Конспект уроку "Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої"

Про матеріал

Конспект уроку для введення понять «перпендикулярних прямих», «перпендикуляра», відстані від точки до прямої.

Підручник: 7 клас Геометрія Автор: О.С.Істер . Рік: 2015

Перегляд файлу

Урок №_

Тема. Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої

Дата_______________

Учитель______________________ 

Мета уроку: введення понять «перпендикулярних прямих», «перпендикуляра», відстані від точки до прямої.

Очікувані результати: учні повинні відтворювати названі вище означення; знаходити на готовому рисунку та будувати, використовуючи креслярське приладдя, перпендикулярні прямі та перпендикуляр до прямої; розв’язувати задачі, що передбачають застосування вивчених понять.

Компетентності, що формуються: математична – уміння оперувати інформацією, виконувати геометричні побудови, розв’язувати задачі на застосування понять «перпендикулярні прямі», «перпендикуляр», «відстань від точки до прямої»; ключові – інформаційно-цифрова; соціальна і громадянська; спілкування державною мовою, уміння вчитися впродовж життя.

Тип уроку: засвоєння знань, умінь та навичок.

Наочність і обладнання: набір демонстраційного креслярського приладдя, підручник, ноутбук підєднаний до інтернет, проектор, кольорові олівці, аркуші.

Підручник: 7 клас  Геометрія Автор: О.С.Істер . Рік: 2015 

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, повідомляє вимоги до роботи на уроці.

  1. Перевірка домашнього завдання; актуалізація опорних знань
  1. Оскільки домашнім завданням було виконати аналіз контрольної роботи , вчитель збирає зошити на перевірку.
  2. Відповісти на питання, які виникли у учнів під час виконання завдань.
  3. Графічний диктант

Обладнання: аркуш паперу, кольорові олівці.

Пропонуємо учням побудувати кут у 900, потім побудувати суміжний до нього, і позначити кольором (зеленим). Після цього будуємо вертикальний до  утвореного кут, позначаємо кольором (червоним). Зробити висновок. (Перевіряти роботи дуже легко, досить попросити  учнів підняти аркуші і показати вам)

  1. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

Уявіть себе архітекторами, перегляньте витвори своїх коллег

  • Скажіть, які геометричні фігури переважають в їх роботах,
  • Яких кутів найбільше використано?
  • Що може об'єднати, ці витвори "крізь час і простір?"

Общая тетрадь. Античность: Классический период (5 — 4 вв ... File:Охридска куќа (староградска архитектура).jpg ... photo

 

Учні доходять висновку про прямокутник, прямі кути, …що допомогло вистояти(і об’єднує) їх застосування… Підходимо до питання перпендикулярності.

  1. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

 

План викладання матеріалу:

  1. Введення поняття перпендикулярних прямих та їх властивостей.
  2. Як будувати перпендикулярні прямі.
  3. Введення означення перпендикуляра.
  4. Відстань від точки до прямої.

 

 

  1. Осмислення нового матеріалу
  1. Виконання графічних вправ  № 129,133.

Дод. №135.

 

  1. Колективне розв’язування задач

№ 137,140

 

  1. Письмове виконання вправ

Рівень А: №131

Рівень Б: №144,142.

Рівень В: Для сильних учнів № 146.

 

  1. Підбиття підсумків уроку
  • Рефлексія

Пропонуємо учням продовжити думки…

На уроці я:

дізнався…    зрозумів…   навчився…    найбільший мій успіх – це…    найбільші труднощі я відчув… я не вмів, а тепер умію…

  1. Домашнє завдання

§7.  Запитання до контролю.

Виконати вправи: (від слабких до сильних)

Варіант А: №132,134.

Варіант Б: №136,141.

Варіант В: № 146,148.

 

 

 

docx
Додано
25 жовтня 2018
Переглядів
3874
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку