Конспект уроку для введення понять «перпендикулярних прямих», «перпендикуляра», відстані від точки до прямої.
Урок №_
Тема. Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої
Дата_______________
Учитель______________________
Мета уроку: введення понять «перпендикулярних прямих», «перпендикуляра», відстані від точки до прямої.
Очікувані результати: учні повинні відтворювати названі вище означення; знаходити на готовому рисунку та будувати, використовуючи креслярське приладдя, перпендикулярні прямі та перпендикуляр до прямої; розв’язувати задачі, що передбачають застосування вивчених понять.
Компетентності, що формуються: математична – уміння оперувати інформацією, виконувати геометричні побудови, розв’язувати задачі на застосування понять «перпендикулярні прямі», «перпендикуляр», «відстань від точки до прямої»; ключові – інформаційно-цифрова; соціальна і громадянська; спілкування державною мовою, уміння вчитися впродовж життя.
Тип уроку: засвоєння знань, умінь та навичок.
Наочність і обладнання: набір демонстраційного креслярського приладдя, підручник, ноутбук під’єднаний до інтернет, проектор, кольорові олівці, аркуші.
Підручник: 7 клас Геометрія Автор: О.С.Істер . Рік: 2015
Хід уроку
Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, повідомляє вимоги до роботи на уроці.
Обладнання: аркуш паперу, кольорові олівці.
Пропонуємо учням побудувати кут у 900, потім побудувати суміжний до нього, і позначити кольором (зеленим). Після цього будуємо вертикальний до утвореного кут, позначаємо кольором (червоним). Зробити висновок. (Перевіряти роботи дуже легко, досить попросити учнів підняти аркуші і показати вам)
Уявіть себе архітекторами, перегляньте витвори своїх коллег…
Учні доходять висновку про прямокутник, прямі кути, …що допомогло вистояти(і об’єднує) їх застосування… Підходимо до питання перпендикулярності.
План викладання матеріалу:
Дод. №135.
№ 137,140
Рівень А: №131
Рівень Б: №144,142.
Рівень В: Для сильних учнів № 146.
Пропонуємо учням продовжити думки…
На уроці я:
дізнався… зрозумів… навчився… найбільший мій успіх – це… найбільші труднощі я відчув… я не вмів, а тепер умію…
§7. Запитання до контролю.
Виконати вправи: (від слабких до сильних)
Варіант А: №132,134.
Варіант Б: №136,141.
Варіант В: № 146,148.