Sway-презентація "Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої."

Про матеріал

Архів містить презентацію у 3-х формах PDF, Word, Sway-доступ до перегляду та редагування.

Розроблено дор підручника О.С.Істер "Геометрія.7 клас" .-2005р.

Перегляд файлу

Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої. Геометрія 7 клас

Актуалізація опорних знань

Графічний диктант

Обладнання: аркуш паперу, кольорові олівці.

  1.  Побудуйте  кут у 90 градусів.
  2. Побудуйте суміжний до нього кут і позначте кольором (зеленим).
  3. Будуємо вертикальний до  утвореного кут, позначаємо кольором (червоним).
  4. Зробіть  висновок.

Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

  • Уявіть себе архітекторами,  перегляньте витвори своїх колег,
  •  Скажіть, які геометричні фігури переважають в їх роботах,
  •  Яких кутів найбільше використано?
  • Що може об'єднати, ці витвори "крізь час і простір?"

Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

Дві прямі які перетинаються під прямим кутом,  називаються перпендикулярними.

 Вони утворюють чотири прямих кути. Перпендикулярність прямих записують так: ab

Перпендикулярні прямі  зручно будувати ща допомогою косинця.

Перпендикуляром до даної прямої називається відрізок прямої, перпендикулярний до даної прямої, який має одним із своїх кінців точку їх перетину.

СС1 ⊥ АВ ,  СС1 - відстань від точки С до прямої АВ.

Відстань від точки до прямої вимірюється довжиною перпендикуляра, опущеного з даної точки до прямої.

Осмислення нового матеріалу

1.     Виконання графічних вправ  129,133.

Дод. 135.

 

2.     Колективне розв’язування задач

137,140

 

3.     Письмове виконання вправ

Рівень А: 131

Рівень Б: 144,142.

Рівень В: Для сильних учнів № 146.

Підбиття підсумків уроку 

На уроці я:

дізнався…  

  зрозумів…  

навчився…   

найбільший мій успіх – це…   

найбільші труднощі я відчув…

я не вмів, а тепер умію…

Домашнє завдання

§7.  Запитання до контролю.

Виконати вправи: (від слабких до сильних)

Варіант А: 132,134.

Варіант Б: 136,141.

Варіант В: 146,148.

Перегляд файлу

 

Перпендикулярні прямі.

Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої. Геометрія 7 клас

Актуалізація опорних знань

 

Графічний диктант

Обладнання: аркуш паперу, кольорові олівці.

1.        Побудуйте кут у 90 градусів.

2.        Побудуйте суміжний до нього кут і позначте кольором (зеленим).  

3.        Будуємо вертикальний до  утвореного кут, позначаємо кольором (червоним).  

4.        Зробіть висновок.


Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

          Уявіть себе архітекторами,  перегляньте витвори своїх колег,   Скажіть, які геометричні фігури переважають в їх роботах, 

          Яких кутів найбільше використано?

          Що може об'єднати, ці витвори "крізь час і простір?"

 

 

 

Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

 

Дві прямі які перетинаються під прямим кутом,  називаються перпендикулярними.

 Вони утворюють чотири прямих кути. Перпендикулярність прямих записують так: ab

Перпендикулярні прямі зручно будувати ща допомогою косинця.

Перпендикуляром до даної прямої називається відрізок прямої, перпендикулярний до даної прямої, який має одним із своїх кінців точку їх перетину.

СС1  АВ ,  СС1 - відстань від точки С до прямої АВ.

Відстань від точки до прямої вимірюється довжиною перпендикуляра, опущеного з даної точки до прямої. 

Осмислення нового матеріалу

Дод. №135.

 

2.        Колективне розв’язування задач  

№ 137,140

 

3.        Письмове виконання вправ

Рівень А: №131

Рівень Б: №144,142.

Рівень В: Для сильних учнів № 146.

Підбиття підсумків уроку  

 

На уроці я:  дізнався…    зрозумів…    навчився…     найбільший мій успіх – це…     найбільші труднощі я відчув…  я не вмів, а тепер умію…

Домашнє завдання

 

§7.  Запитання до контролю. 

Виконати вправи: (від слабких до сильних)

Варіант А: №132,134. Варіант Б: №136,141.

Варіант В: № 146,148.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
25 жовтня 2018
Переглядів
3556
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку