Відкритий урок з фізики у 9 класі

Про матеріал

Відкритий урок з фізики у 9 класі використовувася для атестації. урок було поділено на три етапи:

1) тестування на комп'ютері;

2) практичні завдання;

3) розв'язування задач.

Самоаналіз.

Обговорення.

Перегляд файлу

Відкритий урок з фізики у 9 класі

Тема: Контрольна робота

Мета:   Навчальна - здійснити комплексний контроль якості підготовки       учнів;

             Розвиваюча - розвивати образне та логічне мислення, пам'ять та увагу;

             Виховна  - виховувати спостережливість, самостійність, самоконтроль, культуру оформлення  задач, вміння працювати в колективі.

Обладнання: амперметри, вольтметри, гальванічні елементи, лампа, вимикач, провідники, роздатковий матеріал.

Тип уроку: контроль  знань

Хід уроку:

І. Організаційний етап

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми та мети уроку.

Сьогодні у нас незвичайний урок. На нашому уроці присутні гості, тому ми сьогодні проведемо не звичайний контроль знань, а своєрідний «фізичний тріатлон». Тріатлон – це вид спорту в який входять три види спорту. Перший це плавання, другий – велогонка і третій – біг.  Ми сьогодні це вид спорту застосуємо на нашому уроці, а тільки  у нас першим етапом контролю знань буде не плавання , а  тестовий контроль;  другим етапом  не велогонка, а практичні завдання з складання електричних кіл; третім етапом не біг, а подорож по якісним фізичним задачам.  На кожний етап відводиться по 15 хв, а 10 хв які залишаться ми підведемо підсумки та виставимо оцінки за виконану роботу. Сьогодні нам допомагатимуть учні 11 класу. Тому будьте дуже уважні  і бажаю вам успіху.

Перед виконанням контрольної роботи пригадаємо правила техніки безпеки у кабінеті фізики та під час виконання практичних завдань.

ІІІ. Виконання контрольної роботи.

Перший етап

Розпочати тестування. Тестування проходять  всі учні по одному  за комп’ютером. (Час для проходження тестування 15 хвилин). Ціна кожного питання тестування – 0,5 бала. Загалом за повні правильні відповіді на тестування учень отримає – 6 балів.  Ті, хто справився із тестуванням  переходять до виконання практичного завдання другого етапу.

Тести: (за допомогою програмових засобів)

  1. В термоелементі…

а) хімічна енергія перетворюється в електричну;

б) енергія світла перетворюється в електричну;

в) внутрішня енергія перетворюється в електричну;

г) механічна енергія перетворюється в електричну.

 

  1. Яким номером на малюнку позначено нагрівальний елемент?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Електричний струм у металах – це упорядкований рух…

а) іонів обох знаків;

б) позитивних іонів;

в) негативних іонів;

г) «дірок» .

 

4.  Яка ціна поділки та верхня межа шкали зображеного на малюнку приладу?

а) 15 А; 

 

 б) 0,5 А;

 

 в) 0,1 А;

 

 г) 5 А;

 

 д) 20 А.

 

 

5. Значення якої фізичної величини визначають за формулою   І =   ?

а) напруги;                                 б) електричного заряду;                                      в) опору провідника ;                г) сили струму.

6.  Яку дію проявляє електричний струм під час відкладання чистої міді на електроді?

 а) світлову;  б) механічну;  в) теплову;  г) хімічну;  д) магнітну.

 

7. На якій схемі правильно підключений вольтметр для вимірювання напруги на резисторі R?

8. Яка ціна поділки та верхня межа шкали зображеного на малюнку приладу?

 

 

а) 3В;        б) 5В;        в) 0,5В;         г) 0,1В;         д) 0;           е) 1В.

 

9. Яка з формул виражає закон Ома для ділянки електричного кола?

 

а) U =            б) I =               в) R =                г)  U = IR

 

10.  За якою формулою визначають опір провідника?

а) R = ρ         б)   ρ = R          в)  R = ρ             г) ρ = S

 

11. Як зміняться покази амперметра, якщо повзунок реостата пересунути праворуч?

а) зменшаться;                     б) збільшаться;          

в) не зміняться.

 

12. За графіком визначте опір провідника

а) 10 Ом;                  б) 2 Ом;             в) 4 Ом;                г) 2,5 Ом.

 

Другий етап

Другий етап включає в себе практичні завдання, у вигляді складання електричних кіл з наявних елементів електричних кіл.  Ціна виконаного завдання – 3 бали. Ті, хто справився із практичним завдання переходять до виконання завдань третього етапу.  (Час для виконання практичного завдання 15 хвилин). Техніка безпеки під час роботи з електроприладами.

1 варіант

Зобразіть схему електричного  кола , малюнок якого  представлений  на рисунку. Обчисліть ціну поділки шкали. Визначте, який з цих елементів зайвий.

http://izlov.ru/tw_files2/urls_1/12/d-11165/11165_html_50f3db02.jpg

2 варіант

Зобразіть схему електричного  кола , малюнок якого  представлений  на рисунку

 

http://player.myshared.ru/265346/data/images/img19.jpg

1 варіант

Скласти електричне коло за запропонованою схемою. За показами приладів визначити опір споживача.

2 варіант

Скласти електричне коло за запропонованою схемою. За показами приладів визначити опір споживача.

 

 

Третій етап

Третій етап включає в себе розвязки якісних задач. Ціна розв’язаної задачі – 3 бали.  (Час для розв’язування задачі  15 хвилин)

1 варіант

Обчисліть питомий опір нейзильберу, якщо під час пропускання струму через нейзильберовий дріт, довжина якого 5м, а переріз 1мм2, вольтметр показав 3В, а амперметр 2А.

2 варіант

Спіраль електричної плитки виготовлена з ніхромового дроту завдовжки 13,75м і площею поперечного перерізу 0,1мм2. Плитка розрахована на напругу 220В. Визначте силу струму в спіралі плитки.

 

IV. Підсумок уроку та оголошення результатів.

V. Домашнє завдання. Повторити §7-17.

VI.  Самоаналіз.

VII.  Обговорення уроку.

 

 

docx
До підручника
Фізика 9 клас (Сиротюк В.Д.)
Додано
15 березня 2018
Переглядів
2177
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку