Відкритий урок з інформатики. 2 клас. Початкові поняття про Інтернет

Про матеріал

1. Розповідь з елементами бесіди.

- Спілкуючись із друзями, рідними, ти передаєш і отримуєш повідомлення. Це відбувається як під час вашого особистого спілкування, так і за допомогою телефону, пошти тощо.

- Згадай, як відбувається обмін повідомленнями?

- А от між комп'ютерами, обмін даних відбувається через комп'ютерну мережу.

- З'єднані між собою комп'ютери утворюють комп'ютерну мережу. Об'єднані в мережу комп'ютери можуть розташовуватись в одній кімнаті, різних будинках, різних містах, чи навіть країнах.

- Комп'ютерна мережа — це два або більше комп'ютерів, з'єднаних між собою.

- Подивіться на екран. На що схоже комп'ютерна мережа? Так вона схожа на павутиння. І тому її так і називають - комп'ютерне павутиння

Мета: сформувати поняття про «глобальну мережу Інтернет» та її призначення; ознайомити з принципами взаємозв'язку комп'ютерів між собою; навчити безпечно використовувати приватну інформацію в Інтернеті;

розвивати пам'ять, критичне мислення, уяву, зв'язне мовлення; виховувати впевненість у власних силах та цікавість до інформатики.

Перегляд файлу

Відкритий урок з інформатики

Тема: Початкові уявлення про Інтернет

Мета: сформувати поняття про «глобальну мережу Інтернет» та її  призначення; ознайомити з принципами взаємозв’язку комп’ютерів між собою; навчити безпечно використовувати приватну інформацію в Інтернеті;

розвивати пам'ять, критичне мислення, уяву, зв’язне мовлення; виховувати впевненість у власних силах та цікавість до інформатики.

Обладнання:  роздатковий матеріал, презентація, оцінки-заохочення.

Тип уроку: урок-подорож, комбінований.

Хід уроку

І. Організація класу.

1. Привітання вчителя (Слайд 1)

2. Перевірка готовності до уроку

3.Психологічний настрій на роботу

– Підрівнялися, спинки прямі, посміхнулися. Починаємо урок.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Сьогодні, мої любі, у нас з вами буде трішки незвичайний урок. Ви ж любите подорожувати? (Слайд 1) Готові? Відправляємось…

 

1.Початок подорожі

 – Подивіться уважно на парти. Перед вами лежать конверти. Візьміть конверт з цифрою 1. Що там? Так вірно, це пазли. Працюємо у парах.  Хутчіш, збираємо їх. Хто живе у цьому конверті? Здогадалися? (Слайд 2) Так, це – Фіксики. Вони не просто так з’явилися у нас, вони будуть допомагати нам подорожувати країною інформатики. Попереду нас чекає дуже багато цікавих завдань та ігор. А підготували їх нам самі герої нашого уроку. Відкладіть пазли, бо нас чекає наступна гра.

 

2. Гра «Лови помилку!» (Слайд 3)

– Наступна гра, яку підготував нам Нулик має назву «Лови помилку». Він ніяк не може впіймати помилку. Знайдіть у рядку зайве слово.

  • Слух, смак, дотик, волосся, нюх;
  • Зберігання, опрацювання, прийом, передавання, отримання;
  • Клавіатура, миша, пилесос, монітор, системний блок.     

 

3.  Розв’язання кросворду «Дешифрувальник».

Для того щоб ми перейшли до вивчення нового матеріалу і дізналися багато цікавого нам треба розшифрувати повідомлення яке приготувала нам Сімка.

Візьміть конверт з номером 2. Відкривайте і уважно подивіться на завдання. (Слайд 4).

11

17

22

6

20

17

6

22

і

н

т

е

р

н

е

т

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Повідомлення теми та мети уроку.

1.Розгадування кросворду

 - Нулик теж хоче долучитися до вивчення нової теми, він підготував завдання для найкмітливіших дітей. Давайте йому покажемо, що ми зможемо! Візьміть конверти з цифрою 3. Там завдання для кожного. Це кросворд. (Слайд 5). Самостійно його розв’язуємо.

- Яке слово у нас виділено жовтим кольором? (Мережа)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. «Мозковий штурм»

 - А хто з вас знає, що таке мережа?

 - Або як ви гадаєте, що це може бути?

(Запис на дошці усіх ідей)

3. Оголошення теми.

 - Отже, на сьогоднішньому уроці разом із Фіксиками ви познайомитеся із найбільшою комп’ютерною мережею, яка допомагає з’єднувати найвіддаленіші куточки нашої країни України, навіть цілої планети - Інтернетом, дізнаєтеся, для чого можна використовувати Інтернет, які Інтернет-служби існують у цій мережі. Тема нашого уроку (Слайд 6).  «Мережа Інтернет»

 

4.Мотивація навчальної діяльності

 - А що ми з Вами вже знаємо про Інтернет?

 - Чи хотіли б ви дізнатися більше від наших помічників?

 - Гайда знайомитися!

 

V. Сприймання та засвоєння нового матеріалу.

1. Розповідь з елементами бесіди. (Слайд 7).  

 - Спілкуючись із друзями, рідними, ти передаєш і отримуєш повідомлення. Це відбувається як під час вашого особистого спілкування, так і за допомогою телефону, пошти тощо.

 - Згадай, як відбувається обмін повідомленнями?

 - А от між комп’ютерами, обмін даних відбувається через комп’ютерну мережу.

 - З’єднані між собою комп’ютери утворюють комп’ютерну мережу. Об’єднані в мережу комп’ютери можуть розташовуватись в одній кімнаті,  різних будинках, різних містах, чи навіть країнах.

 - Комп’ютерна мережа — це два або більше комп’ютерів, з’єднаних між собою.

 - Подивіться на екран. На що схоже комп’ютерна мережа? Так вона схожа на павутиння. І тому її так і називають - комп’ютерне  павутиння

 

2. Цікавинки (Фіксиків про Інтернет)

(Слайд 8).  Перегляд мультфільму.

- Ось ми і з’ясували, що таке Інтернет і що можна за його допомоги робити.

 

3. Фізхвилинка (електронна)

Я впевнена що ви засиділися, і я вам пропоную встати і зробити фізхвилинку.   (Слайд 9).  

 

4. Закріплення набутих знань

 - Сідайте. Подивіться на парту. На парті є картки зеленого та червоного кольору. Візьміть їх. Для закріплення вивченого матеріалу пограємо в гру «Так чи ні?». Я буду задавати вам питання, якщо ви зі мною згодні – піднімайте карточку зеленого кольору, якщо ні – червоного.

 

  1. Чи можна листуватися в Інтернеті? (зелена) через поштові скриньки
  2. Можна дивитися мультфільми і слухати музику? (зелена)
  3. В Інтернеті можна їсти? (червона) ні, бо Інтернет це програма, а вона не їстівна.
  4. А замовити їжу можна? (зелена) так, є сайти ресторанів де можна замовити їжу, піцу, суши, та інше.
  5. Чи можна подорожувати в Інтернеті? (зелена) можна, віртуально.
  6. А можна в Інтернеті грати у футбол? (зелена) можна грати в різні ігри
  7. Чи можна через Інтернет бачити своїх рідних? (зелена) так, є програми з відео зв’язками, наприклад Вайбер, Скайп, Вацап та інші.

 

VІ. Практична діяльність учнів.

  1. Правила техніки безпеки при роботі за комп’ютером та перебування у  комп’ютерному класі

 

 - Давайте разом з  вами пригадаємо  правила теніки безпеки за комп'ютером.

 - Подивіться на малюнок та скажіть, на якому з них намальовано правильну поведінку, чому? (Слайд 10).  

 

2. Інструктаж вчителя .

 - Сьогодні ми попрацюємо з вами віртуально, на прикладі деяких сайті я покажу вам що можна робити в Інтернеті. Пам’ятаєте на минулому уроці я вас питала: «А в яких країнах нашої планети ви хотіли б побувати?». Ви назвали мені різні країни і міста. (Вийти на робочий стіл).  

І зараз за допомоги програма Google Earth Pro (Гугл ерс про) що перекладається як Планета Земля, ми будемо подорожувати в різні куточки світу.

(заходимо на сайт, водимо країну або місто, вмикаємо прогулянку)

 

 

 - Давайте переглянемо ще один сайт під назвою Українська казка.

За допомогою програми шукача Google Chrome  ми вводимо те що шукаємо, а саме сайт Українська казка. Обираємо першу вкладку і заходимо на сайт. Роздивимося його, це є головна сторінка сайту. Знаходимо  розділ «мапа сайту», натисни лівою клавішею миші та переходимо на наступну сторінку.

 - Тут ми знаходимо назву вкладки «Алфавітний реєстр», натискаємо лівою клавішею миші та переходимо далі.

 - Користуючись коліщатком миші прогортаємо алфавітний покажчик до літери «Л» (ел) та знайди казку під назвою «Лисиця та їжак». Натискаємо і бачимо казку. Цю казку я  вам роздрукувала, візьміть конверти з цифрою 4 дістаньте казочку і давайте разом її прочитаємо.  

 

3.Пальчикова  гімнастика (Слідкувати за часом)

4. Самостійна робота учнів за комп’ютерами .

 - Сідаємо за комп’ютери, зараз у нас практична робота. Запускайте програму Старт. Далі скринька 2 клас. Далі Логіка. Далі програма     Лічба 1,

Знайди загублені фігури,

Усе навпаки,

Вкажи шлях,

Числовий ряд 

 

5. Перевірка роботи на комп’ютері

 - Чи все вдалося за компютером?

 - Які виникли складнощі?

 - Що найбільше сподобалося?

 

5. Релаксація

Гімнастика для очей.

 

VІІ. Підсумок уроку.

1. Питання для підсумкової бесіди

  • Що цікавого ви сьогодні дізналися на уроці?
  • Що найбільше сподобалося?
  • Що запам’яталося?
  • Про що хотіли би дізнатися більше?
  • Що таке комп’ютерна мережа?
  • Що таке Інтернет?

 

2. Оцінювання (вербальне)

 - На уроці сьогодні гарно працювали….

 - ….можна краще….

 -… треба повторити…..

 

VIII Домашнє завдання

  • Розповісти батькам та рідним про можливості Інтернету.
docx
Додано
17 листопада 2018
Переглядів
3417
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку