Відкритий урок з інформатики 2 клас. Тема "інтернет"

Про матеріал

Відкритий урок з інформатики

Тема: Початкові уявлення про інтернет

Мета: сформувати поняття про «глобальну мережу Інтернет» та її призначення; ознайомити з принципами взаємозв'язку комп'ютерів між собою; навчити безпечно використовувати приватну інформацію в Інтернеті;

розвивати пам'ять, критичне мислення, уяву, зв'язне мовлення; виховувати впевненість у власних силах та цікавість до інформатики.

продовження

Перегляд файлу

Відкритий урок з інформатики

Тема: Початкові уявлення про інтернет

Мета: сформувати поняття про «глобальну мережу Інтернет» та її  призначення; ознайомити з принципами взаємозв’язку комп’ютерів між собою; навчити безпечно використовувати приватну інформацію в Інтернеті;

розвивати пам'ять, критичне мислення, уяву, зв’язне мовлення; виховувати впевненість у власних силах та цікавість до інформатики.

Обладнання:  роздатковий матеріал, презентація, оцінки-заохочення.

Тип уроку: урок-подорож, комбінований.

Хід уроку

І. Організація класу.

1. Привітання вчителя

2. Перевірка готовності до уроку

3.Психологічний настрій на роботу

– Підрівнялися, спинки прямі, посміхнулися. Починаємо урок.

ІІ. Актуалізація опорних знань

1.Початок подорожі

 – Подивіться уважно. Хто живе у цій кімнаті? (Фіксики)

– Сьогодні ми будемо подорожувати разом країною інформатики.

– Попереду нас чекає дуже багато цікавих завдань та ігор. А підготували їх нам самі герої нашого уроку.

2. Інтерактивний метод «Мікрофон»

 - Ми побудемо трішки співаками та пограємо в гру «Мікрофон»

  • За допомогою чого людина сприймає інформацію?
  • Що ще можна робити з інформацією?
  • За допомогою чого людина зберігає інформацію? Передає?
  • З яких пристроїв складається комп’ютер?
  • Назвіть пристрої введення інформації, пристрої виведення!
  • Яка інформація називається приватною, а яка публічною?

3.  Гра «Лови помилку!»

– Ще одна гра, яку підготував нам Нулик. Він ніяк не може впіймати помилку. Знайдіть у рядку зайве слово.

  • Слух, смак, дотик, волосся, нюх;
  • Зберігання, опрацювання, прийом, передавання;
  • Клавіатура, миша, пилесос, монітор, системний блок.     

ІV. Повідомлення теми та мети уроку.

1.Розгадування кросворду( презентація)

 - Нолик також підготувала завдання для найкмітливіших дітей. Давайте йому покажемо, що ми зможемо!

 - Яке слово у нас виділено жовтим кольором? (Мережа)

2. «Мозковий штурм»

 - А хто з вас знає, що таке мережа?

 - Або як ви гадаєте, що це може бути?

(Запис на дошці усіх ідей)

3. Оголошення теми.

 - Отже, на сьогоднішньому уроці разом із Фіксиками ви познайомитеся із найбільшою комп’ютерною мережею, яка допомагає з’єднувати найвіддаленіші куточки нашої країни України, навіть цілої планети - Інтернетом, дізнаєтеся, для чого можна використовувати Інтернет, які Інтернет-служби існують у цій мережі.

4.Мотивація навчальної діяльності

 - А що ми з Вами вже знаємо про Інтернет?

 - Чи хотіли б ви дізнатися більше від наших гостей?

 - Гайда знайомитися!

V. Сприймання та засвоєння нового матеріалу.

1. Розповідь з елементами бесіди.

 - Спілкуючись із друзями, рідними, ти передаєш і отримуєш повідомлення. Це відбувається як під час вашого особистого спілкування, так і за допомогою телефону, пошти тощо.

 - Згадай, як відбувається обмін повідомленнями?

 - А от між комп’ютерами, обмін даних відбувається через комп’ютерну мережу.

 - З’єднані між собою комп’ютери утворюють комп’ютерну мережу. Об’єднані в мережу комп’ютери можуть розташовуватись в одній кімнаті,  різних будинках, різних містах, чи навіть країнах.

 - Комп’ютерна мережа — це два або більше комп’ютерів, з’єднаних між собою.

 - На що схоже комп’ютерна мережа?

2. Цікавинки (Фіксики про Інтернет)

 - Найбільшою комп'ютерною мережею є Інтернет.

 - Інтернет — це всесвітня мережа, яка складається з мільйонів комп'ютерів у різних куточках земної кулі, поєднаних між собою.

 - Комп’ютери почали з’єднувати в мережу за допомогою телефонних ліній. Згодом ця мережа отримала назву Інтернет.

 - Зараз для підключення до Інтернету не обов’язково використовувати телефонні лінії. Уже звичним стало використання бездротового з’єднання: супутникового зв’язку та Wi-Fi.

 - В Інтернеті можна робити дуже багато цікавих речей. За лічені хвилини ви можете знайти, а потім прочитати книжки, що зберігаються у бібліотеках України, Англії, США та інших країн, переслати повідомлення на інший комп'ютер, смартфон.

 - Ви можете зв'язатися з друзями, які перебувають, наприклад, в іншому місті України, в Австралії чи Америці, та грати в улюблені ігри, листуватися, спілкуватися і навіть бачити свого співрозмовника.

 - Також ви можете здійснювати віртуальні подорожі Україною, а й далеко до єгипетських пірамід, гуляти віртуальними залами музеїв та ще багато іншого корисного й цікавого.

3. Фізхвилинка (електронна)

4. Закріплення набутих знань

 - Які ж можливості Інтернету? Давайте разом складемо схему всіх можливостей Інтернету. Що може Інтернет?

VІ. Практична діяльність учнів.

1. Правила поводження в комп’ютерному класі

 - Давайте разом з Фіксиками пригадаємо  правила поводження  в комп’ютерному класі.

 - Подивіться на малюнок та скажіть, на якому з них намальовано правильну поведінку, чому?

2. Інструктаж вчителя .

 - Сьогодні ми попрацюємо на прикладі сайту Українська казка. На головній сторінці сайту, знайдіть розділ «мапа сайту», натисни лівою клавішею миші та перейди на наступну сторінку.

 - Знайди на сторінці назву «Алфавітний реєстр», натисни лівою клавішею миші та перейди далі.

 - Користуючись коліщатком миші прогорни алфавітний покажчик до літери «Л» (ел) та знайди казку під назвою «Лисиця та їжак».

  - Прочитай казку.

3.Пальчикова гімнастика

4. Самостійна робота учнів за комп’ютерами .

 - За комп’ютерами ви працюватимете у 3 зміни. Поки перша група працює за компютерами, друга, третя виконують завдання на картках самостійно.

 - Завдання на картках у вас різної складності.Вони позначені цифрами 1, 2, 3 та 4.  Ви можете обрати собі те завдання, яке вам під силу.

5. Перевірка роботи на комп’ютері

 - Чи все вдалося за компютером?

 - Які виникли складнощі?

Що найбільше сподобалося?

5. Релаксація

1. Очки вліво подивились                                  2. Очі вгору, очі вниз!

Там нічого не змінилось!                                   Не лінуйся! Посміхнись!

Вправо поведем зінички...                                 Ще раз вгору,

Ні зайчати, ні лисички...                                    Знову вниз!

Ми нікого там не бачим?                                   І на цьому – зупинись!

Знову вліво... і направо...                                   Оченятам зняли втому,

Це не вправи, а забава!                                       До роботи, нумо, знову!

VІІ. Підсумок уроку.

1. Питання для підсумкової бесіди

  • Що цікавого ви сьогодні дізналися на уроці?
  • Що найбільше сподобалося?
  • Що запам’яталося?
  • Про що хотіли би дізнатися більше?
  • Що таке комп’ютерна мережа?
  • Що таке Інтернет?

2. Оцінювання (вербальне)

 - На уроці сьогодні гарно працювали….

 - ….можна краще….

 -… треба повторити…..

VIII Домашнє завдання

  • Розповісти батькам та рідним про можливості інтернету.
docx
Додано
21 березня 2018
Переглядів
5410
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку