Відкритий урок з математики для 1 класу

Про матеріал

Відкритий урок з математики у 1 класі на тему : "Повторення пройденого. Задача, яка включає поняття «стільки ж». Задача на знаходження невідомого доданка. Задача із зайвим даним"

Мета уроку: Повторити нумерацію чисел в межах 20. Закріплювати вміння додавати і віднімати числа в межах 20 з переходом через розряд. Удосконалювати вміння розв'язувати прості і складені задачі, працювати з геометричним матеріалом. Розвивати обчислювальні навички, математичне мовлення, увагу, пам'ять. Вправляти в усній лічбі., формувати інтерес до математичних знань. Виховувати бережливе ставлення до природи.

Перегляд файлу

Відкритий урок з математики

у 1 класі

 

 

Тема: Повторення пройденого. Задача, яка включає поняття «стільки ж». Задача на знаходження невідомого доданка. Задача із зайвим даним.

 

Мета: Повторити нумерацію чисел в межах 20. Закріплювати вміння додавати і віднімати числа в межах 20 з переходом через розряд. Удосконалювати вміння розв’язувати прості і складені задачі, працювати з геометричним матеріалом. Розвивати обчислювальні навички, математичне мовлення, увагу, пам'ять. Вправляти в усній лічбі., формувати інтерес до математичних знань. Виховувати бережливе ставлення до природи.

 

Обладнання: аплікація « На галявині», квіти, віночки, опорні схеми,музичний запис «Веснянка», « Подоляночка».

 

Хід уроку.

 

І.Організація класу.

1.Вчитель.

Любі діти, до нас у клас

Завітали гості щирі.

Привітайте ж в добрий час

Гостей усмішкою і миром.

Учні.

Ми раді, люди добрі.

Вітаєм щиро вас,

Запршуєм ласкаво

На урок у перший клас.

 

2.Встановлення емоційного настрою.

Енергізатор у колі.

Усі ( разом)

Разом ми одна сім’я.

Він, вона, і ти, і я.

Руку дай тому, хто зліва

Руку дай тому, хто справа.

Разом ми одна сім’я

Посміхнись тому,хто зліва,

Посміхнись тому, хто справа

Разом ми одна сім’я.

  • Діти, який у вас настрій?
  • Яка зараз пора року?
  • Назвіть весняні місяці
  • Який зараз місяць?
  • А число ?

 

3.Робота в зошитах. Запис дати.

Відгадайте загадку.

Вийшла звідкись гарна дівка

На ній стрічка – семицвітка.

А де з річки воду брала,

Там коромисло зламала ( Веселка)

 

4.Каліграфічна хвилинка.

 

Написання цифри 7

Конкурс цифр красунь

  • Діти, чого ви очікуєте від нашого уроку?

Технологія « Мікрофон»  (Відповіді учнів « ланцюжком»)

 

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Ми сьогодні повторимо натуральний ряд чисел в межах 20, будемо складати і розв’язувати приклади і задачі, попрацюємо з геометричним матеріалом, а також будемо плести віночки.

 

ІІІ. Закріплення знань, умінь і навичок.

1.Подорож на Квітучу галявину.

- Впевнено крокує весна – красна  з блакитними очима, встеляючи шляхи – дороги різнобарв’ям. Все кругом ожило.  Не в тридев’ятому царстві, а  в трав’яному, не  за тридев’ять земель, а на найближчій галявині щовесни розцвітають безліч квіток. Заплющимо очі. Ми вирушаємо в подорож до квітучої галявини. Ця галявина незвичайна. Кожна квітка підготувала вам завдання, виконавши його ви отримаєте маленьку квіточку,яку будете вплітати у свій віночок.

Загадка.

Хто з вас. Діти, нас не знає?

Ми у лісі проживаємо.

Дзвоном сонце зустрічаємо.

Маєм гарні сині очки,

Називаємось …. ( дзвіночки)

  • Ви здогадались, яка квітка нам підготувала перше завдання.
  •  

2.Усний рахунок

Назвіть числа від 11 до  16

Назвіть числа менші за 5, більше за 12

Із чисел 11,12,13,14,15.16 , назвіть найменше ,найбільше,парні,непарні числа, назвіть розряди.

Застосування технології « Мікрофон»

Гра «Мені подобається число… (5)

Його сусіди ( 4,6)

Це число одноцифрове

  • Порівняйте числа застосовуючи технологію « Метод  Прес»

14 …16;             12…10

Я вважаю, що…

Тому що …

Наприклад …

Отже …

  • Як називаються числа при додаванні?
  • Як знайти невідомий доданок?

 

 5 + … =14                                                … + 6 = 13            

… + 9 =17                                                 8 + … = 14           

7 + … = 15                                                4 + … = 11

3.Фізкультхвилинка.

Рушаємо далі.

Скільки казок пов’язано з цими квітами. В одних розповідається про те, буцім – то в них ховаються на ніч сонячні зайчики. В інших – що ці квіти – ліхтарики гномів, і в них живуть маленькі лісовички. Це Білосніжка розсипала своє намисто, рятуючись від злої мачухи й воно перетворилося на духмяні квіти.

  • Що  ж це за квіти? ( Конвалія)

 

4.Складання і розв’язування прикладів.

Самостійна робота. Взаємоперевірка.

  • За правильно виконані приклади ви отримаєте квіточки конвалії.

- А що  ж нам підготував красень – тюльпан?

 

5.Фізкультхвилинка

« Подоляночка» Діти водять хоровод і виконують відповідні рухи.

А чудовий нарцис для вас підготував малюнки до задач. Вам необхідно за цими малюнками скласти і розв’язати задачі.

 

6.Робота над задачами у підручнику.

Задача 3.Після складання змісту діти розв’язують її самостійно, записують її в зошит

Задача 4  Учні складають задачу: «Удвох стручках було 13 горошин. У першому – 6 горошин, а в другому – решта. Скільки горошин залишилось у другому стручку, якщо з нього висипалося 3 горошини?

Цю задачу учні під керівництвом вчителя розв’язують усно.

Діти, отримайте нарциси і вплетіть їх у віночок.

А яка квітка зайва на нашій галявині? Чому?

Наша наступна задача на уважність.

Задача 5. Учні читають задачу і  з’ясовують, що число 2 у ній зайве. Розв’язування записують самостійно.

 

7. Робота з геометричним матеріалом.

А хто це там заховався між квітами? Послухайте.

  • У полі, в лісі проживають,

А хаток своїх не мають.

Довгоногі стрибунці

Сірі й білі є … ( зайці)

Діти, подивіться уважно з яких геометричних фігур складено зайчика? (трикутників, чотирикутників)

Застосування «Методу Прес».

Полічить, скільки трикутників, чотирикутників?

Чого більше? На скільки більше?

Чого менше? На скільки менше?

Як ви взнали?

Зайчик дарує квіточку і діти вплітають її у вінок.

  • Покажіть свої віночки. А чи знаєте ви , що український віночок, не просто краса. А й оберіг, бо в ньому є така чарівна сила, що біль знімає, волосся береже.
  •  

ІУ Підсумок уроку.

  • Чи збулися ваші очікування?
  • Про що дізналися на уроці, чого раніше не знали?
  • Намалюйте клоуну такий рот. Який відповідає вашому настрою після уроку.

Діти, пам’ятайте!

Нам доля дарувала це добро,

Руками прадідів доглянуте дбайливо,

Тож бережіть його, як птиці жар – перо , -

Це найбагатше в світі диво!

Дякую за урок. 

 

 

docx
Додано
14 січня 2019
Переглядів
879
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку