Відкритий урок з математики з учнем індивідуальної форми навчання "Математична подорож Маневиччиною"

Про матеріал

Рекомендовано для роботи з учнями, що навчаються індивідуально. Також можна використовувати під час повторення та закріплення вивченого матеріалу з математики у 4 класі.

Перегляд файлу

Загальноосвітня школа І-ІІІст.№1 імені Героя України Андрія Снітка

смт Маневичі

 

 

 

 

 

 

 

 

Відкритий урок з математики з учнем індивідуальної форми навчання

 

 

Підготувала та провела

вчитель початкових класів

Піддубна Л. В.

 

 

 

 

 

 

2018

Тема. Математична мандрівка Маневиччиною

Мета. навчальна: повторити таблиці множення та ділення, формувати вміння використовувати вивчений матеріал під час розв’язування прикладів і задач; вдосконалювати обчислювальні навички.

Розвивальна: розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу; Корекційна:розвивати дрібну моторику рук,

Виховна: виховувати інтерес до математики,прищеплювати  любов до рідного краю.

Обладнання: презентація, лічильний матеріал ,рахівниця, калькулятор, макет годинника, копії грошових банкнот; картинки термосів, краплинок дощу, роздруковані завдання на аркушах А4.

Хід уроку

І. Психологічна готовність учня до уроку

Добрий день.Рада тебе бачити сьогодні у стінах рідної школи.  Розпочнемо наш урок.

Я до тебе посміхнусь,

І з тобою подружусь.

Посміхнися й ти в отвіт,

Ми з тобою- цілий світ!

На сьогоднішньому уроці ми вирушимо в подорож. Щоб спекотне сонечко не напекло голівки, я прихопила з собою кепки.( на кепках зображений веселий і сумний смайлик). Вибирай,яка тобі до вподоби…

Чудово! Маю надію, що такий настрій залишиться у тебе аж до кінця подорожі.

ІІ. Повідомлення  маршруту подорожі. Логопедична розминка.

Маршрут нашої подорожі такий:  з Маневич до Оконська доїдемо на велосипедах, з Оконська до Колок під’їдемо автобусом, з Колок до Старого  Чорторийська допливемо на човні, а з Ст. Чорторийська до Маневич повернемося на вертольоті. Крім цього повторимо таблиці множення та ділення, розв’яжемо задачі та обчислимо вирази.

Отож у путь! Сідаємо на велосипеди! А щоб нам не сумно було їхати- давай поспіваємо.( Відео- рух на велосипеді)

Від усмішки хмарний день ясніш,

Від усмішки засія веселка в небі...

Поділись усмішкою щедріш,

І вона не раз повернеться до тебе.

Приспів:

Жде дорога дивна нас, ми запрошуємо й вас

Ген за обрій помандруєм разом трішки

Із блакитного струмка починається ріка,

Наша ж подорож почнеться із усмішки

ІІІ. Основна частина

Подивись, небо затягує темна хмара.  Починаться дощ з прикладами. Якщо ти правильно їх розв’яжеш, він нас не намочить. Давай перевіримо, чи попаде на тебе хоч одна краплинка.(Слайд- чорна хмара. На парті  краплинки з приклада

ми:  2*9    3*7  4*4   5*9   6* 4   )

Молодець, ми вже  наблизилися до Оконська. Ти знаєш. Що тут знаходиться форелеве господарство. Я дізнавалася, що один кілограм живої форелі коштує 320грн.  Тож розв’яжи таку задачу.

( На слайді умова задачі, розв’язок задачі роздрукований на листках 80 шрифтом. Учень не пише, лише вибирає правильний варіант розв’язку).

Задача.

Ціна одного кілограма форелі 320гр. Скільки коштує 10 кг такої риби?

Вибери правильну відповідь.

Перед нами ще довгий шлях, тож давай наберемо водички із джерела. У тебе є в що набрати? І у мене нема. (На слайді джерело, а на парті картинки термосів з різними цінами, у гаманці – гроші)

Зайдемо в магазин і купимо термос. Вибери і заплати за покупку.

90 грн            120 гр

 

 А біля джерела завжди черга. Щоб нам пройти без черги – розв’яжи приклад.(Слайд з прикладом)

10:5*100=200 ( Щосекунди на поверхню виштовхується 200л води)

От під’їхав наш автобус.(Слайд – автобус)

У цьому автобусі  непарні місця розміщені біля вікна, на парні біля проходу.

Ти хочеш сидіти біля вікна чи біля проходу? То візьми той квиток, який потрібен, щоб сісти біля вікна.( Роздруковані квитки так, щоб учень міг побачити номер і вибрати той, який йому потрібен)

А які ще місця біля проходу? Назви.

Фізкультхвилинка для очей «Квітуча галявина»

 (Подивись у віконечко автобуса. Яка квітуча галявина перед нами!... )

От ми вже в Колках! Пересідаємо в човен. Будемо пливти річкою Стир до            Ст. Чорторийська. (Відео - сплав по річці Стир)

Поки пливемо,  порівняй іменовані числа, закресли більше. (Завдання роздруковане на аркуші 80 шрифтом)

75см     30см

12м       12дм

500р      50р

Недарма ти закреслив саме ці числа, адже вони характеризують стародавній човен – довбанку, який було знайдено у річці Стир. Ширина цього човна 75см, довжина – 12м, а вік – 500р ( слайд – човен- довбанка, разом з тим показую і            

Он там у долині пасуться коні.  Я нарахувала у них 24 ноги. Скільки коней пасеться на лугу?(Слайд – коні. )

Фізкультхвилинка

Якщо весело живеться…

От ми допливли до Чорторийська.На нас тут чекає гвинтокрил. Але де він?  Напрямок до гвинтокрила нам покажуть приклади. Вибери приклад, який обчислено правильно.(Слайд – дорога, приклади роздруковані)

4712+1286+0=7543

2965- 1224- 0= 1741

Я зрозуміла. Потрібно йти до Хрестовоздвиженського  чоловічого монастиря.

Адже число 1741- це рік будівництва споруди , у якій на даний час знаходиться монастир. ( Слайд – монастир)

От ми й на місці!.Швиденько сідаємо у гвинтокрил!( Відео- політ на гвинтокрилі.)

Ми зараз будемо пролітати над хвойним лісом.Найвища сосна  у цьому лісі має висоту 30м. На яку висоту має піднятися літак, щоб не зачепити верхівки?

А  он там у лісі є галявина прямокутної форми. Довжина цієї галявини 90м, ширина – 20м. Знайди площу цієї галявини.(Учень не пише, на картках роздруковані числа, знаки +,-,*,:, =. Складає правильний розв’язок)

От ми й прилетіли до стін рідної школи.(Слайд – школа)

 На її вході є електронний годинник, на якому зараз 13 година.  Покажи на механічному годиннику, котра зараз година

Скажи, о котрій годині розпочалась наша подорож, якщо тривала 2 години.(Учень використовує макет механічного годинника.)

Молодець!

ІV. Заключна частина.

1.Підсумок уроку

Довідавшись про те, що ми будемо подорожувати, учні нашої школи підготували для тебе відеозвернення. Давай його переглянемо.(У відеозверненні учні запитують, що сподобалось, чи варто їхньому класу пройти той самий шлях…)

Мені дуже приємно було з тобою подорожувати .На згадку про сьогоднішню подорож я хочу тобі зробити невеличкий подарунок. Дякую !

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Каращук Фаїна Іванівна
    Цікаво.Оригінально.Повчально.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бондар Лариса Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 березня 2018
Переглядів
919
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку