Урок "7 чудес Маріуполя .Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на рух."

Про матеріал

Конспект уроку математики в 4 класі

Тема: Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на рух.

Мета: вдосконалювати вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами, виконувати ділення іменованих чисел; зацікавленість учнів, логічне мислення, техніку обчислень;

розширити знання учнів про рідний край, виховувати в учнів почуття патріотизму ,любові до рідної землі, поваги до історичного минулого свого народу.

Тип уроку: інтегрований урок з математики, природознавства.

Перегляд файлу

НВК « Гімназія – школа »№ 27

 

 

 

 

 

Конспект уроку математики в 4 класі

 

                             7 чудес  Маріуполя

Знаходження значень виразів на сумісні дії.

                            Задачі на рух.

 

 

 

 

                                Розробила учитель початкових класів

            Хілай Лариса Миколаївна

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                  м.Маріуполь

 

Конспект уроку математики в 4 класі

Тема: Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на рух.

Мета: вдосконалювати вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами, виконувати ділення іменованих чисел; зацікавленість учнів, логічне мислення, техніку обчислень;

розширити знання учнів про рідний край, виховувати в учнів почуття патріотизму ,любові до рідної землі, поваги до історичного минулого свого народу.

Тип уроку: інтегрований урок з математики, природознавства.

                                                   Хід уроку

І. Орг.момент. Оголошення теми уроку.

Слайд 1

Сьогодні на уроці запрошую вас у подорож.  Куди ми відправляємося ви дізнаєтесь, коли пригадаєте прислів' та приказки.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Слайд 2

Нашу подорож ми розпочнемо із математичного диктанта.

4*9=36                  6*3=18                  5*6=30                   3*7=21

2*5=10                  5*9=45                  4*2=8                      5*4=20

4*7=28                  7*7=49                  3*4=12                    5*3=15

7*9=63                  9*9=81                  5*8=40                    6*8=48

5*5=25                  6*9=54                  8*8=64                    9*10=90

Ми  будемо  подорожувати нашім містом, дізнаємось, які споруди нашого міста стали сімома чудесами Маріуполя. Кожне наступне завдання познайомить нас з одним  із них.

Слайд 3

Ітак, ми відправляємося   за годинниковою стрілкою  від числа 1778 ( рік заснування міста Маіуполь), зробіть усні обчислення (1778-1703=75 :15 =5 * 300= 1500 + 500= 2000- 47=1953

1953 – це рік, коли були побудовані будинки зі шпилями, які є одним з чудес Маріуполя.

ІІІ. Вправи на повторення

Слайд 4

Обчисліть вираз.

( 816 : 8 + 3069 : 9 – 146):9 =               ( 33)

33 м – висота другої значної споруди – водонапірної башти.

Слайд 5

Повторимо , як знайти дріб від числа. ( щоб….)

Наступна споруда –чудо –це Драматичний театр.

Розв яжіть задачу.

 У драмтеатрі -800 місць. Скільки квитків продали на спектакль, якщо зал був заповнений на ¾?

800: 4· 3= 600(КВ.)

Слайд6

Вирушаємо до Приморського району нашого міста. Там височіє відомий багатьом нашім дітям Спорткомплекс « Іллічівець».

А знаєте скільки глядачів вміщують його трибуни?  5600

Спробуйте припустити , скільки спортсменів одночасно можуть у ньому займатися? 600 ( щелк)

Що дізнаємось, поставивши між цими числами +  ? 

Що дізнаємось, поставивши між цими числами -?

 

ІV.  Робота над задачею

Слайд 7

Задача

       Два орла вилетіли одночасно з гнізда і полетіли в протилежних напрямках. Один летів зі швидкістю 20 км / год, а інший зі швидкістю

   25 км/год. На якій відстані вони будуть через 4години?

                               

 

Слайд 9                                               І спосіб

1)20 · 4= 80 (км ) – відстань І птаха.

2)25· 4 = 100(км) – відстань ІІ птаха.

3) 80+100= 180 ( км)

Відповідь:  на відстані 180 км вони будуть через 4 години.

Слайд 10 , 11                                             ІІ спосіб

1)20+25= 45(км/год) – загальна швидкість двох птахів.

                 2) 45· 4 =  180(км)

Відповідь: на відстані 180 км вони будуть через 4 години.

Слайд 12   

На відстані 180 км розташований населений пунки міського типу -  Кирилівка - Курортная зона відпочинку,  кліматичний і бальнеогрязьовой приморський курорт України розташований на березі Азовського моря.

Слайд 13    

V.  Фізкультхвилинка

V І. Робота в парі

Слайд 14

Розв яжіть рівняння та ви дізнаєтесь висоту двох атракціонів(башти вільного падіння та лупінга)

Якщо різниця між відповідями дорівнює  6 , то ви правильно  розв язали рівняння       

( Два учні – на індивідуальній дошці)

           Х =24            У = 18 

 

Зробіть взаємо перевірку ( дію множення перевіряємо…… діленням)

 

V ІІ. Робота над площею

Слайд 15    

 

Площу якої фігури  ми навчилися визначати у 4 класі. ( прямокутника)

Повторимо   площу прямокутника, щоб відвідати Храм Архистратіга  Михайла   на лівому березі річки Кальміус. ( S= а·в )

  Площа , яку займає це диво Маріуполя  дорівнює 40га

 

Переведіть  у  м²   -  40000 м²  

 

Слайд 16

 Уявіть, що  деяка споруда на плані виглядає так…..

Знайдіть за планом площу прямокутника, якщо відомо, що довжина прямокутника 8 см , а периметр  прилеглого до цієЇ сторони рівностороннього трикутника дорівнює -15 см

 

Слайд17

      Перевірка задачі.

 

Слайд18

  • Домашнє завдання 

С. 123  № 823, № 825

 Сьоме чудо Маріуполя

V ІІІ. Підсумок уроку.

Слайд18

Рефлексія

 

docx
Додано
22 березня 2018
Переглядів
904
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку