Відкритий урок з Я Досліджую світ на тему : « Рослини - живі організми»
Номер слайду 2
I. Організаційний момент Знов лунає шкільний наш дзвінок, кличе всіх нас на урок. У нас сьогодні гостей є багато, і всі ми зібрались наче на свято.
Номер слайду 3
Здавна в українців існує чудовий звичай: шановних гостей зустрічати з радістю і миром, а також привітатися з ними. Ми вам раді, люди добрі, і вітаєм щиро Вас. Всіх запрошуємо ласкаво на урок у 3 –В клас.
Номер слайду 4
II. Перевірка домашнього завдання. Фронтальне опитування. Вправа «Мікрофон»- Чим живі організми відрізняються від предметів неживої природи?- Чому рослини називають зеленим дивом Землі.
Номер слайду 5
Звіт наших синоптиків
Номер слайду 6
За народним календарем: 15 листопада - цей день називають Житнецею.
Номер слайду 7
III. Повідомлення теми і завдань уроку Гра « Назвіть рослину»
Номер слайду 8
Лист різний із оксамита,Соком ягідка налита. А для хворої дитини. Кращі ліки – чай з …
Номер слайду 9
Запалали в чистім полі,Наче галстуки червоні,То палає в полі так. Польовий червоний …
Номер слайду 10
Сонечко в травах зійшло,Усміхнулось, розцвіло,Потім стало біле–білеІ за вітром полетіло.
Номер слайду 11
Хто ж ті ягоди не знає,Від застуди їх приймає,На кущах вони висятьІ, як маків цвіт, горять. Тільки це не є малина,Здогадались - це …
Номер слайду 12
Назвіть усі предмети одним словом: одним Рослини
Номер слайду 13
Слово вчителя Жива природа, як і нежива, дивовижно різноманітна.
Номер слайду 14
Рухлива вправа для наших оченят
Номер слайду 15
2. Оголошення теми і мети уроку:- Сьогодні на уроці ми дізнаємось, що спільного між цими рослинами, а також поговоримо про їх значення для життя на Землі.
Номер слайду 16
IV. Вивчення нового матеріалу. Учені визначили такі групи організмів: Гриби. Рослини. Тварини. Невидимі оком організми (бактерії та ін.).
Номер слайду 17
Вправа «Мозковий штурм»
Номер слайду 18
За якими ознаками рослини належать до живої природи: Розмножуються Ростуть. Живляться. Вмирають. Дихають. Усі живі організми:
Номер слайду 19
Слово вчителя : Живi органiзми дихають киснем повiтря, а видiляють вуглекислий газ. Рослини не лише поглинають кисень, а й видiляють його в повiтря. Отже, завдяки рослинам у повітрі стає більше кисню і менше вугликислого газу.
Номер слайду 20
Фізкультхвилинка
Номер слайду 21
За світлиною розкажи де розселяються рослини:
Номер слайду 22
- З чого складаються: « Органи рослин». Рослина складається з частин, які називають органами. Кожен орган має свою назву. Усі рослини різні, але вони мають однакові частини – органи.
Номер слайду 23
З яких органів складається рослина: Квітка. Плоди з насіння. Листки. Стебло. Корінь
Номер слайду 24
Назвіть їхні органи. Порівняємо мак і огірок.
Номер слайду 25
Яке важливе значення мають органи для рослин?
Номер слайду 26
Висновок. Отже, органи рослин різних видів різняться довжиною, висотою, формою, розміщенням у просторі, кольором, розміром.
Номер слайду 27
Практична робота. Проведення дослідів. Учні разом з учителем розглядають дві гілочки однієї рослини. Одна з них стояла у підфарбованій синькою воді, інша — у звичайній.- Що побачили?- Чому гілочка, що стояла у підфарбованій воді, стала всередині такого самого кольору, як вода? (Вода від кореня рухається по стеблу.)- Це перший спосіб живлення. Від кореня вода несе поживні речовини до інших коренів. Як ви думаєте, чи дихають самі рослини? Так. Другий спосіб живлення такий : під дією сонячної енергії рослини самі утворюють поживні речовини — цукор і крохмаль — у своїх листках із води й вуглекислого газу.
Номер слайду 28
Фізкультхвилинка
Номер слайду 29
V. Закріплення та осмислення знань Сценка « Який огран рослини найголовніший»
Номер слайду 30
Корінь
Номер слайду 31
Листок
Номер слайду 32
Стебло
Номер слайду 33
Квітка
Номер слайду 34
Плід
Номер слайду 35
VI. Підсумок уроку. Релаксація.
Номер слайду 36
VII. Домашнє завдання. Скласти казку про свою улюблену рослину.