ЗатверДжую:
Заст. Директора з навч.-виховно?роботи
МасляннЈкова 1.Б.
План-конспект уроку:
«Pi3H0MaHiTHicTb в p060Ti
з вокальним ансамблем»»
дата 06.12.17 о 16.20
Викладач Богданова Ольга B1kTopiBHa концертмейстер Валентина Юрйвна Предмет: вокальний ансамбль
Група: старша
Форма уроку колективна Тип урока:
Мета уроку:
Формувати, розкривати та помножувати зд1бност1 учасниюв вокального ансамблю. Шляхом розствок, на pi3Hi види технжи дитяч1 голоси до Розвинути чистоту при багатоголосному правильну подачу звуку час виконання музичних TBopiB. Поглибити художню культуру
а) Навчальна:
- вчити правильному диханню;
чистота жтонування при в YHicoH, як основи для розвитку слуху; удосконалювати навички (звуковедення, артикулящя, нюансування);
- формувати навички а cappella
б)
- удосконалювати м'язовий апарат 1 др1бну моторику, вмшня донести слово до слухача,
розвинути образне мислення засобами музичноТ виразност1, анал1зувати смисловий змют твору, глибоке розумшня смислового значення слова, фрази;
- розвинути культуру i манеру вокального виконання. творче самовираження;
- развивати музичне сприйняття - слухати та аналвувати.
сприяти формуванню iHTepecy до ансамблевого виконання, концертним виступам, творчого самовираження;
- виховувати особисту
- виховувати вимоглив1сть до себе, самоконтроль та
- виховувати музично-естетичний та смак.
Обладнання: нотний - партитури, тексти, ТЗН
(комп'ютер, звукова апаратура, фонограми твотв)
Структура уроку,
1 момент
Перетрка учюв до уроку (партитури) 1 хв,
2. Дихалью вправи та розсшвування 14 хв.
3 Робота над ансамблем у Р Савицького
«Гуцулка Ксеня» 14 хв.
4. <<Ой колядка, колядниця» сл. i муз. С.Котовського - чистоти штонування (мелодџйний та
ансамбль, виконавський план mcHi. 12 хв,
5. Рефлексш. 1 хв.
6. Домашне завдання. 1 хв.
7 уроку Оцжка за урок. 2 хв.
уроку
1 момент
учюв до уроку (партй'),
2. Повщомлення теми, мети та завдань до уроку.
ми проведемо урок, на якому гост1.
будете уважними, та продемонструете активну, роботу над творами Романа Савицького «Гуцулка Ксеня» та Котовського
<<Ой колядка, колядниця>> Спочатку шляхом на pi3H1 види
ми голоси до (одноголосного,
YHicoHY та багатоголосному (а capella), правильну подачу звуку для виконання музичних творгв. Продовжемо формувати, розкривати та помножувати
3 Дихалью вправи та розсшвування:
Нагадайте, що таке ансамбль?
Ансамбль — це BCix колективу Де поеднання кожного почути себе та голос
Тож за манери, дихання, дикци, починаючи з дихальноТ та до уроку Будьте единим
Починаемо з роботи над диханням. за роботою не гриди у спокоТ, за моею рукою.
Один вдих та видих на Ха
Вдих та два видиха по руц1 - Ха-ха вдих та на ССС, ШШШ, ККК, ГШП, ХХХ, ЦИ, вдих та видих СССС, ГШГШ, ШШШШ, КККК, ФФФФ
(виконуються розствки на легато, стакато, арпеджю та 1нтервали, BCi на pi3Hi склади, але починаемо на марморандо (з закритим ротом в MaHepi).
Розствки:
на правильне звукоутворення та звукоформування (висока вокальна позиц1я, прикриття та резонування звуку, тембральний окраса голосу).
на pi3Hi види звуковедення (легато, нонлегато, стакато).
вимова,
(ymcoHHi, мелодични
на рухлимсть та гнучюсть
на розширення
4. Р.Савицький <<Гуцулка Ксеня» - робота над а capella.
- повторення I куплету та партитури 3i словами ансамбль, чистота
- вщпрацювання чистоти звучання по 2-3 партй' (аналв) - слово, художне виконання.
4. С.Котовський «Ой колядка, колядниця» -, в1дпрацювання ансамблю, робота над виконанням твору (виконавський план)
Нагадую, що ансамблем високот треба розум1ти точну
звучання щодо
сили й тембру всж голос1В, чого буде соковитий, насичений, барвистий, але без найменшого тембрв окремих
YHiCOH кожно; партй'. Ум1ння подати хороший ансамблевий звук досягаеться витривалою, упертою працею, i kPiM того, що найголовн1ше, воно потребуе почуття ансамблю.
Повторення партитури, чистоти акордв,
ансамбль,
Характер тексту, наголоси, нюансування.
5
Що сподобалось на
Чи щось нове?
Сподљаюсь, що знання i навички допоможуть вам досягнути високого а також збагатить ваш культурний та бажання духовного удосконалення.
6. Домашне завдання повторити BCi нюанси:
та повторити й твори вивчен1 На
наступному ми продовжимо працювати над ними
7 уроку
Викладач Богданова О.В