Відкритий виховний захід " Світ емоцій "

Про матеріал
Цей захід допоможе дітям краще розуміти свої почуття, навчити їх емоційної виразності та вміння контролювати свої емоції у складних ситуаціях.
Перегляд файлу

 

Відкритий виховний захід

Тема:   "Світ емоцій"

Мета: Розвивати емоційну грамотність, навчити дітей розпізнавати та контролювати свої емоції, а також бути чутливими до емоцій інших людей.Розвивати креативне  мислення, творчість. Виховувати толерантне ставлення один до одного.

Обладнання:  картки або малюнки з різними емоціями,кубик з емоціями або картки з ситуаціями, листи паперу і кольорові олівці для малювання.

 

Хід заходу:

 

1. Вступ 

   Вихователь починає з того, що пояснює дітям, що всі люди мають різні емоції: радість, смуток, злість, страх, здивування, і ці емоції можуть з’являтися в різних ситуаціях. Завдання учнів — навчитися розпізнавати ці емоції і вчитися їх контролювати.

 

   Вихователь може сказати: "Емоції — це те, що ми відчуваємо в середині. Але важливо знати, як з ними працювати. Тому сьогодні ми подорожуємо по світу емоцій!"

 

2. Емоційний калейдоскоп

   Учням пропонується декілька карток або малюнків з зображеннями різних емоцій (радість, злість, сум, здивування, страх тощо). Кожен учень по черзі вибирає картку та намагається показати емоцію, зображену на картці, за допомогою міміки та жестів, а інші учні повинні вгадати, яку емоцію він показує.

 

   Потім обговорюємо, у яких ситуаціях ми можемо відчувати ці емоції і як з ними справлятися.

 

3. Емоційний детектив

   Вихователь зачитує дітям різні ситуації, що можуть викликати певні емоції.

Завдання учнів — визначити, яку емоцію можна відчути в тій чи іншій ситуації:

-   "Ти виграв у гру і відчуваєш, що дуже щасливий."

-   "Твій друг посварився з тобою, і ти відчуваєш сум."

-   "Ти чуєш дивний звук уночі і лякаєшся."

   

   Після цього обговорюємо, як в таких ситуаціях можна краще контролювати свої емоції, щоб не завдати шкоди собі чи іншим.

 4.  Фізкультхвилинка. Повторюємо рухи за відео

 

5. Малюємо емоції

   Кожен учень отримує аркуш паперу і набір кольорових олівців. Завдання — намалювати своє обличчя, коли він відчуває певну емоцію (радість, злість, сум, здивування). Дітям можна пояснити, що за допомогою кольорів вони можуть виразити свої почуття: червоний — для злісних емоцій, жовтий — для радості, синій — для суму і т.д.

 

   Після того, як всі малюнки готові, діти можуть показати їх однокласникам і пояснити, що вони відчувають в моменті, коли це малювали.

 

6. Куб емоцій  

   Це гра, у якій кожен учень по черзі кидає кубик, на кожній стороні якого зображені різні емоції. Кидаючи кубик, учень повинен показати або розповісти ситуацію, в якій він відчував цю емоцію. Наприклад, якщо випав кубик з емоцією «злість», учень може розповісти про випадок, коли він розсердився, і як він справився з цією емоцією.

 

7. Підсумки /Рефлексія 

   Вихователь підсумовує захід, наголошуючи, що важливо вміти розпізнавати свої емоції, адже це допомагає краще розуміти себе і інших. Також важливо навчитися керувати емоціями, щоб вони не заважали нам бути добрими та ввічливими з іншими людьми.

 

   Завершення заходу можна зробити в формі колективного малюнка або дерева емоцій, де кожен учень на листочках прикріпить свої улюблені емоції або способи, як він справляється з ними.

 

pdf
Додано
11 грудня
Переглядів
9
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку