Чугуївський професійний ліцей
Розробка відкритого виховного заходу
«Ігрові форми як метод виховання»
Тема: «Ми проти СНІДу, ми – за життя»
у групі ЕЗГ-13
19.10.2020 р.
Кл.керівник: Челомбітько Я.С.
Майстер в/н: Кобєлєв М.І.
Мета: перевірити знання учнів з питань здорового способу життя та обізнаність про хворобу ВІЛ/СНІД; сформувати практичні навички поведінки в ситуаціях ризику, виробити толерантне ставлення до ВІЛ-інфікованих.
Обладнання: конверти із завданнями для кожної команди.
Правила гри. У квесті беруть участь чотири команди, кожна з яких сформована з 3 учнів. Гра починається із представлення команд (учасники називають свою команду, демонструють емблему та проголошують девіз). Потім кожній з команд пропонується виконати 8 завдань, але команди повинні починати з різних завдань: перша – з 1, 2 – з 2, 3 – з 3, 4 – з 4. Переможе та команда, яка найшвидше виконає всі завдання.
ХІД КВЕСТУ
1 Зупинка «Дешифрувальник»
Завдання: розглянути малюнок (додаток 1) і розшифрувати назву квесту.
Відповідь: «Ми проти СНІДу, ми – за життя».
2 Зупинка «Міфи і факти про ВІЛ/СНІД»
Завдання: прочитати перелік міфів і фактів. Визначити, що є фактом, а що – міфом.
3 Зупинка «Ситуація ризику»
Завдання: прочитати ситуації. Вибрати, які ситуації є ризиковими.
4 Зупинка «Корисна інформація»
Завдання:ознайомитись із інформацією, розміщеною на коміксах (додаток 2).
5 Зупинка «Юні дослідники»
Завдання: заповнити пропуски в ментальній мапі (додаток 3-4).
6 Зупинка «Безпечна ситуація»
Завдання: вказати, в яких ситуаціях неможливо заразитися ВІЛ/СНІДом.
7 Зупика «Оцінка ситуації»
Завдання: ознайомитись із ситуаціями (додаток 5) і оцінити їх за такими критеріями:
8 Зупинка «Серце друга»
Завдання: уявіть, що ваші друзі Олексій та Оксана – ВІЛ-інфіковані. Напишіть 4 види допомоги, яку б надали Олексієві, і 4 – Оксані (додаток 6).
Додатки
Додаток 1
Додаток 2
Додаток 3
Додаток 4
Додаток 5
Додаток 6
1