Відкритий захід "Букварик"

Про матеріал
Сценарій святкового виховного заходу, що присвячений підсумку роботи з першою навчальною книгою учнів.
Перегляд файлу

1

 


Вчитель:

Благословенна та ясна година.

Коли Буквар до рук бере дитина.

Яка ж оце відповідальна мить.

Нехай Господь всіх вас благословить.

Доброго дня, шановні гості! Дорогі діти! Ось і настав той день, коли ми завершили працювати з першим у своєму житті підручником - Букварем, проводимо свято Прощання із цією мудрою і для кожної людини необхідною в житті.

Вчитель: Ми зібралися в цьому святковому залі віддати пошану нашій першій книзі букварю, який навчив вас читати, відкрив широкі двері  до цікавих подорожей в країну Знань, буквар живе більше 400 років. Змінюється сам буквар, але залишається головне його призначення — вчити дітей читати. (виставка букварів різних видань та років видання)

Ведуча: 

Увага! Увага! Всім доброго дня.

Зібралась у залі шкільна сім’я

Адже в 1 класі сьогодні урочисте свято - свято Букваря!

Воно буде класне - веселе і сучасне.

Тому рук не шкодуйте і артистам аплодуйте!

Ведуча:

Новітні технології, .. Інтернет, ..піар.

Якщо є мережа фейсбук, чому ж не може бути фейсбуквар?!

Отож, мережа відкривається і наше свято букваря розпочинається.

Ведучий:

Засновник мережі Фейсбуквар – Соляник Яна Владиславівна.

Кількість зареєстрованих у мережі – 8 - поки що.. (Заходять учні)

Ведуча:

Головний офіс – с. Огіївка Огіївський НВК, 1 клас.

Груп -33 усі від А до Я знайдете на сторінках Фейсбукваря.

Ведуча:

Адміністратор мережі-алфавіт, нік – азбука, абетка.

Адміністратор Алфавіт всі групи по порядку розташував, кожній групі ім’я дав.

Є в 31 групі і великі букви і малі.

А 2 групи - літера И та Ь завжди малі, це всім відомо у фейсбукварі.

10 груп зареєструвалися у фейсбукварі, як голосні, а 22 групи – зареєстровані як приголосні, є 1 група Ь- не позначає звука.

Ведуча: Голосні! …. Приголосні! …Літера, що не позначає звука!

Тоді 1, 2, 3.- кожна літера себе назви.

А, Бе, Ве, Ге, Ґе, Де – вас вітає 1 клас!

Е, Є, Же, Зе, И, І– букви вивчили вже всі.

Ї, Йот, Ка, еЛ, еМ, еН– сьогодні ми прощаємось із Букварем

О, Пе, еР, еС, Те, У- мову любимо свою

еФ, Ха, Це, Че, Ша, Ща – солов’їна, українська мова наша

ь, Ю, Я- нею розмовляє вся моя сім ’я

Учениця:

Я – маленька українка! 

Багато мрію і радію,
Що рідною мовою володію,

умію пісні українські співати,

як Тарас Шевченко гарно малювати.

Пісня «Школярики» (Буратіно)

 ( «Школярі» на мотив «Бу-ра-ти-но!»)
1к.До школи радо хто спішить?
Хто старанно уроки вчить?
Хто хоче все на світі знать,
Уміє і читать - писать?
Усі їх завжди пізнають.
Скажіть-но, як цих діток звуть?

 
ШКО-ЛЯ-РИ-КИ!


2к.Хто радує і тат, і мам?
Хто кожну справу робить сам?
Хто дружно й весело співа,
Родину щастям зігріва?
Усі їх завжди пізнають.
Скажіть-но, як цих діток звуть?

ШКО-ЛЯ-РИ-КИ!

Учениця:

Ставлю лайк.  Дійсно.

Ми в групи фейсбукваря почали

Восени вступати.

А тепер вже на відмінно

Вміємо читати.

Учениця:

Не тільки я, а й вся моя сім’я,

Напам’ять знає тексти Букваря.

А ще, недавно, - дуже дивно -

Здавалося мені:

І як писати рівно

Ці літери важкі?

Учень:

В портфелику букварик

До школи я ношу,

І більше маму й тата читати не прошу.

Слухає мене бабуся,

Всміхається дідусь,

Букварик їм читаю,

І в школі добре вчусь.

Учень:

Я теж писати палички не міг –

Усі кривулі, як на сміх.

Але я їм не здавався!

Працював, щодня старався!

Тратив сили я не марно,

І тепер пишу вже гарно

Учень:

Я також пригадав,

Як погано я читав

Приголосні й голосні навіть снилися мені

Та я старавсь не марно, бо тепер – читаю гарно!

Учень:

В мене вдома є підмога.

Труднощів я не боюсь.

 Бо зі мною допомога:

Мама і рідний мій татусь.

Учень:

Я вчитимусь добре, бо маю мету.

І знаю, ким стану, коли підросту,

Я мрії своєї не зраджу ніколи…

Тож знайте: я буду директором школи!!!

Учень:

«Фізкультура в школі є», –

Це я встиг почути!

Дужим, як брати Кличко,

Дуже хочу бути!

Учениця:

Будем вчитись на відмінно

І поводитись сумлінно

Щоб батьки могли радіти,

Що такі в них гарні діти.

Учень:

Дівчатка наші – гарні школярки,

Вони розумниці усі,

А ще співати гарно вміють,

вони в нас - просто молодці!

Пісня «Про школу»

Вихід Параски і Палажки(під музику «Баби в стразах»)

Параска:

Добрий день, добрі люди.

До вас на свято я давно збиралась.

Про нього прочитала у мережі фейсбуквар.

Ну що… я тут,а де ж Буквар?

Баба Палажка:

  Добрий день, а ось і я – баба Палажка.

Ох, чуть не запізнилася!

Бачу,що й Параска вже тут як тут…..явилася!

А я - кручусь,як білка:

В огороді сіяти, картоплю садити

Ще й уроки з внуком поробити.

Вже вивчила всю програму 1 класу,

На це потратила дуже багато часу,

норми читання знаю,

без Персена після домашніх не засинаю.

І внук у мене нівроку розумним росте –

в одному класі по чотири роки вчиться.

Як я кажу – наука завжди згодиться!

Параска:

Прислав Господь на мою голову бабу Палажку!

Розкажу я вам про неї з самого початку.

Минулого тижня мені дзвонила,розв’язати задачу 1 класу мене попросила.

(Пошепки до залу) Вона ж у школі не вчилася,тому дурною лишилася! Тьфу!

(Голосно) Отже,дітки уроки треба вчити,щоб мені - бабі Парасці, потім не дзвонити!!!

Палажка:

Я?!! Тобі? Дзвонила?!!

Та бодай тебе колька вхопила!

Та я ж купила ГДЗ! Там написано про все.

(Нахиляється до залу). Відколи я цю книжку маю –

10 хвилин на домашні з онуком витрачаю.

А в школі я зіркою була, а ти – ходила, як коза.

Параска:

Ти..? І зіркою була ?

Ой, тримайте мене, діти, бо впаду від сміху - ха-ха-ха!

У мене всі домашні списувала!

Була ж на уроках пень пнем!

До десятого класу ходила в сумці з Букварем.

Не те що я! Та я… завжди експериментувала:

Коли писала – буквам елементи добавляла…

Пам’ятаю, вчителька і завуч ніяк налюбуватися на моє письмо не могли.

Мої кривульки їм так до смаку припали.

Палажка:

Ага! Що потім обом швидку викликали!

Параска:

Вони ще й лікарям показували моє письмо. (хвалиться)

Ох, як давненько це було. (сумно)

Палажка:

Ну досить вже минулим жити.

Треба рухатись вперед.

До речі, Параско, а чому у тебе не працює інтернет?

Параска:

А звідки ти про це знаєш? Що, з мого вайфаю зависаєш?

Палажка:

Я? Та тьфу на тебе!
Дуже треба. Та я ж пароль вайфаю школи знаю.

Сиджу на лавці в коридорі і качаю.

Параска:

Ой, Палажко,що за чудо йде.

Ще на нашу міцну дружбу, порчу наведе.

Палажка:

Та тьфу на неї! Дійсно, нам краще, сховатися.

Діти, будь ласка,не забудьте нас обох в мережі зареєструвати,

обіцяємо помиритися і ніколи більше не сваритися.

Параска: А ви гарно вчіться, читайте і про нас не забувайте. Пішла? Тоді відкрию вам один секрет: «Хто багато читає, той багато знає»

Пісня «Ми першокласники»

Вихід на сцену Циганки (під музику «Циганочка»)

Циганка:

Циганка Ґаґа вітає вас.

Я потрапила на свято Букваря у 1 клас? ( діти хором: так).

Знаю,що ви нову мережу Фейсбуквар створили

і на цю подію року Букварика запросили.

А ці дві баби. що тут робили?

Добре, що пішли, ще б мене побили.

А чому у вас на святі Букварика не видати ?

Ні, я все розумію, може, у нього своїх проблем багато!

Та не прийти до вас на свято?! З вами попрощатися?!

Зі мною, циганкою Ґаґою, привітатися?

Можу вам допомогти і Букварика знайти.

Але спочатку вирази на моїх математичних картах треба порахувати, (до глядачів). Хіба вони зможуть відповідь сказати

Адже тут в межах 100 треба рахувати, а це тільки першокласники.

Учень:

Добре. Карти розклади й де Буквар нам розкажи.

(Циганка дістає з рукавів карти з прикладами і показує дітям (з рукава виймає колоди карт, на яких приклади: 50+ 33; 60 + 15; 70-20; 90-10)

Циганка:

Цікаво. А Ґаґа такого в 1 класі не вчила.

Ну звісно… я і на уроки не ходила.

А ці діти, бачу, не тільки артистичні,

А ще й мають здібності математичні.

Вчать англійську мову, створили Фейсбуквар

Давайте,карти, покажіть де забарився їх Буквар. (Розкладає карти)

Бачу, що спішить до вас, але …о Боже,… він упав і букви всі порозсипав.

Так-так, допомагають йому люди у формі встати.

Зараз букви збирають , …всі у машину із мигалкою сідають

У нас на Радванці цих із значками добре знають …через це й минають.

Та годі вже за красиві очі ворожити,

я ж прийшла до вас на свято – гроші заробити!

Циганка під музику( «Гадалка…») гадає глядачам.

Циганка:

Позолоти ручку, чоловіче, я тобі погадаю.

Тобі на руці написано,що любиш багато працювати.

Бачу дружина має накладні вії,скоро здійсняться всі ваші мрії.

Грошей багато будеш мати,захочеш школі допомагати.

Циганка: іде до мами

Ой, чорноброва…Бачу, що любиш селфі робити,

Та камера не дуже! Хочеш, можеш у мене 7 айфон купити?!

А ще – скоро буде твоя мала контрольну писати.

Раджу тобі заспокійливі приймати?

Циганка: іде до вчительки

Ой красуне…. Багато роботи маєш,бачу не досипаєш.

Скоро будеш ще більше мати,

треба буде купу контрольних робіт перевіряти: з інформатики 14, з мови 8 та к математики ще 8…

Моя тобі порада на 4 роки:

Як будеш контрольні перевіряти став 2 цифри –

одиничку пиши,а нулик збоку дописуй,

одиничку пиши – двійку дописуй.

Й жодних проблем мати не будеш.

Іде на сцену

Бачу,що хтось ніжками почав перебирати

Може, хочете для Ґаґи й гостей станцювати?!

Танок «Мій Букварик»

Лунає звук «Давай лечится»

Циганка:

Ого…(Злякано). Чую спішить сюди Маша і Ведмідь.

Краще я мабуть піду.

Уколів дуже я боюсь.

Піду від Маші сховаюсь.

Цій дівці не буду гадати,

ще буде мене як тих… вовків лікувати.

Ведмідь:

Добрий день, 1 клас!

Ми з Машею завітали на свято до вас.

Машо, ти вивчила букви усі?

Бо не зареєструєшся у фейсбукварі! (сердито)

Маша:

Привіт першачки! (весело)

Не звертайте увагу на його балачки. (махає рукою)

Ой, як він мене дістав! Мабуть, не з тієї лапи встав?

Звичайно,букви я довчила…(тихіше до залу) майже всі.

Міша, не бурчи, краще в інтернет зайди.

До речі,вчора я змінила твій пароль?

Записуй швидше: «Маша – мій король!»

Учні, я пограю з вами в гру «Так чи ні»,

А ви зареєструєте мене в «Фейсбукварі»?

Гра «Так чи ні»

Треба гарно вам читати ? (так)

На перерві пострибати? (ні)

А всі парти пописати? (ні)

А треба слухати матусю? (так)

Тоді дратуйте хоч бабусю! (ні)

Завжди старших поважайте! (так)

І малюків не ображайте! (так)

Маша:

Ой, як класно ми пограли,вірно ви відповідали.

Міша, давай переведи мене в цю школу, хочу здобути освіту чудову.

Зареєструємося в їх мережі

Обіцяю,що вивчу букви всі-всі.

Можна далі святкувати,
Й веселу пісню заспівати.

Пісня «Засмутилось кошеня»

Ведуча:

А зараз ми проведемо конкурс для батьків і дітей. «Що ти там робиш?»

Діти:   Парк, Театр, Кабінет стоматолога, Їдальня, Спортивний майданчик, Школа.

Батьки: Кабінет Директора, Будинок класного керівника, Дитячий садок, Школа,            

             Банк,  Кабінет стоматолога.

Питання:

  • Як часто ви туди ходете?
  • Вам подобається це місце?
  • Кого ви берете з собою?
  • Що ви берете з собою? Назвати три предмети.
  • Як довго ви там знаходитесь?
  • Що ви там зазвичай робете?
  • Чому саме туди вам подобається ходити?
  • Щоб ви там хотіли змінити?

Пісня «Зяблик»

З’являється Баба Яга.

Баба-яга:

Я - сучасна Баба Яга – пластикова нога.

На мітлі літаю, 1 шукаю, розумники! (Зневажливо)

Інтернет,…піар,…створили бачте фейсбуквар!

Палажка і Параска вже у мережі, Ґаґа теж, (Перераховує на пальцях)

противну Машу навіть вже зареєстрували.

А я? Про мене навіть не згадали!

Нічого! Я їм зараз покажу. (Погрожує кулаком)

Знищу…їх.. і їхню мережу Фейсбуквар. (Сердито)

Не буде в них на святі їх ….Буквар.

Ведуча:

Заспокойтесь, бабусю,

Ви ж така красива, ваші очі, як.. каламутні озерця,

Недарма ви запали Кощію до серця

І ніс маленький …і з такою велиииикою горбинкою!

Натуральне сиве волосся… під рваною хустинкою.

А про брови вже й не буду говорити…

Можна на корекцію і не ходити.

З вашого лиця тільки воду пити,

Хіба таку красуню ми могли не запросити?

Запрошення вам надіслали вже давним-давно,

але ж інтернету не було…як на зло.

Баба:

Та що ви кажете, красива? …Я? (Не вірить) .

Ну, якщо чесно… я така…(Гордо і кокетливо)

А інтернет чому пропав? (Задумано)

Мабуть…Кощій давно рахунок не поповняв (Сердито)

Окей, за креативність лайк вам дам.

Зараз сфотографуюсь… і скину селфі в інстаграм.

Я компліменти ваші приймаю.

Букварика з вами почекаю.

До себе в друзі вас додам .

Підписуйтесь на мене в інстаграм. (Іде геть)

Буквар:

Чудово вмієте співати ви, зі мною гості до вас прийшли,

Нові підручники - Українська мова і Літературне читання.

Літературне читання:

Я – підручник. Літературне читання

В мені є вірші та оповідання,

Тут і прислів’я, і лічилки,

Ще скоромовки і мирилки.

В мені є пісня колискова

Й звучить чарівна українська мова.

Буквар:

Рідна мова в рідній школі!
Українська, материнська,чарівна…
Зустрічайте, ось вона!

Виходить Українська мова

Українська мова:

Я ваша мова рідна, українська.

Прекрасна, ніби пісня материнська .

Без мови неможливо спілкуватись,

Без слова не почуєте думок.

Словами можна плакати, сміятись,

В житті без слова ти не зробиш крок.

До вас прийшла я не сама, а гостей вам привела!

Крапка:

Я крапочка малесенька,

Я крапочка круглесенька

Красиве речення склади!

В кінці постав МЕНЕ завжди.

Кома:

Я зовуся просто – кома.

Всім, напевне, я знайома.

Дуже схожа я на крапку,

Тільки знизу- маю лапку.

Тире:

А я – тире, я маю хист:

Я – перший в реченні артист!

Велику паузу зроби,

Коли мене зустрінеш ти.

А діти! (Сердито). Мене – артиста –(Гордо)

Звуть іноді нечемно – риска.

Та ні! (Повчально) Тире – моє ім’я

І цим ім’ям пишаюсь я

Знак запитання:

А я – знак запитання,

Із крапкою дружу,

Коли спитати хочеш –

Я вмить допоможу.

Знак оклику:

Я ще один пунктуаційний знак.

Пораду дати чи застерегти

На це мастак я, хоч як не крути!

Вчіться! Читайте! Хорошими людьми зростайте!

Пісня «Савка та Гришка»

Гриць:

Скажи, Марусю, щоб багато читати,

треба ще десь реєструватися?

Маруся:

Ні, Грицю, для цього є – бібліотека.

Бібліо – звали книгу греки.

Ти в шкільну бібліотеку можеш записатися.

Аллу Федорівну – завідуючу бібліотеки відшукаєш

І про все у неї розпитаєш.

А краще просто зараз її до слова запросити.

Вона нам скаже, що і як треба зробити.

Виступ бібліотекаря: (під музику «_____»)

Ведучий: 

Від першого вересня і до сьогоднішнього дня з вами були ваші батьки, вони допомагали вам вчитися. Побажайте їм сили і наснаги.

Учениця:

Ми вам, шановні батьки,

Спасибі хочемо сказати

За ночі ті, що недоспали,

Коли задачі ви рішали.

Учень:

Наші татки й матусі,

Ви були для нас — як друзі,

Разом з нами училися ви.

Ми спасибі скажем щиро

І учительці, й батькам.

За турботу, за терпіння

Щиро дякуємо вам. (хором).

Учениця:

Скоро підем в клас наступний,

Вітер хай нам дме попутний.

Ну, а вчителька як буде?

Що, покине усіх нас?

Ні, вона разом із нами

Переходить в другий клас

Буквар:

На жаль,мені час іти.

Мене чекають інші школярики.

І на згадку залишаю вам цінні поради, які ви повинні пам’ятати все своє життя:

  •      любити свою чудову українську землю,
  •      шанувати її працьовитих людей,
  •      любити і поважати своїх батьків,
  •      берегти святині свого народу — рідну Україну, її солов’їну мову, українську пісню, криницю, запашний хліб, вербу, червону калину, батьківську хату.

Прощавайте.

Учень:

Прощавай, Букварику,

Наш найперший друже!

Всі: Ми тобі, Букварику, дякуємо дуже!

Танок «Хеллоу Доллі»

Виходять п’ятикласники (під музику «______»)

  1.                Ми навчаємось у школі вже п’ять років. Тому шкільні будні нам звичні й приємні, хоча бувало, і ми потрапляли у різні історії. А щоб з вами такого не сталося , ми вам дамо кілька порад.
  1.                Щоб не дивитись похмуро і скоса,

Ніколи не вчіться писати носом!

  1.                Щоб не гнітили вас горе і біди

До кінця з’їдайте сніданки й обіди.

Нещастя женіть, наче воду крізь сито!

Найкраще вчасно перекусити!

  1.                А трапиться двійка, гірка, мов цибуля,

Хоч як вона клята пече вас і муля,

Сльози видушує й кислу міну.

Миріться й приймайте як вітаміни.

  1.                Хай кожен із вас буде готовий

Покуштувати гірчиці і хрону.

  1.                Зате, хоч і буде в навчанні важко –

Дванадцятки цвістимуть в журналі як ромашки.

Пісня «Намалюю Україну»

Учениця:

Ви всі знаєте її:

У неї очі, як у мене - добрі.

Вона вимоглива, привітна і все помічає

Всіх учнів по імені знає,

У нашій школі – головна

Відгадайте, хто ж вона? Ну звичайно…

Директор школи  (під музику «_____»)

Наталія Володимирівна, теж прийшла до нас на свято, хоч у неї роботи багато.

Учень:

Ми всі бажаємо старанно вчитись

Писати в зошитах, читать книжки.

Учениця:

Ми стаємо не просто діти,

А учні школи - школярі!

Учень:

Учитись в школі ми готові.

Вже вміємо читать.

Учениця:

Ми мамі й тату дали слово

Відмінниками в школі стать.

Учень:

Буде свят у нас багато -

І серйозних, і смішних.

Учень:

Але це - найперше свято.

Найважливіше з усіх.

Учень:

Старались ми немарно.

Кривуль ніде нема.

І ручка пише гарно,

І виписує сама.

Вчитель:

А я всім хочу побажати:

Хай Бог охороняє вас від злого,

Хай світить сонцем доброта

Щоб всі були здорові і щасливі

На многії і благії літа.

Нашу пісню побажання не спинить,

Тож,нехай же вона зазвучить.

Тож гарна пісня хай лунає,
А з нами — цілий світ співає!

Пісня «Гей чули, чули ви»

 

docx
Додано
28 липня 2019
Переглядів
1185
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку