Міні-інтерв’ю. Яким був попередній урок?З яким настроєм ви приєднались на урок?Яка має бути обстановка на уроці?
Номер слайду 3
ДЕРЕВО ЦІЛЕЙ
Номер слайду 4
"Іменники в ділі"Газета для учнıв початкових класıв
Номер слайду 5
Картка самооцінювання. Щасливе обличчя – Я вмію. Думаюче обличчя – Я не все розумію. Плачущий смайлик – Мені потрібні додаткові роз'яснення
Номер слайду 6
Яка сьогодні дата?
Номер слайду 7
Друге червня. Дистанційна робота. Т т те ел ле еб ба ач че ен нн ня. Телебачення[т е л е б а ч е н’: а]10 зв., 11 б, 5 скл.
Номер слайду 8
Назвіть та запишіть декілька прикметників про телебачення.
Номер слайду 9
РОЗГАДАЙ РЕБУС
Номер слайду 10
Відмінки іменників
Номер слайду 11
РОЗПОДІЛЬНА РОБОТА
Номер слайду 12
Гра «Квіткова галявина»
Номер слайду 13
Справжній мовознавець
Номер слайду 14
Які виникли у вас емоції?
Номер слайду 15
Які картинкивиникали вдумках?
Номер слайду 16
ІГРОВЕ ШОУ
Номер слайду 17
Подані іменники поставте у форму кличного відмінка та запишіть. Галина Петрівна, мама, тато, сестра, Мишко, Олена, хлопець, друг.
Номер слайду 18
Спробуйтепрочитати словосполучення без відмінків, а потім з ними. Розв’язувати(задача), зустрітися з (друг), дякувати (батько), грати в (гра), спіймати (заєць), дивитись на (картина)
Номер слайду 19
Який відмінок?Спасибі матеріГотую наказ. Друкувати на машинці
Номер слайду 20
Який відмінок?Гарного малюнка. Займатися тенісом. Хоробрий козаче