До рідного слова торкаюсь душею,Боюсь очорнити чи зрадить його. З цих слів наша мова, пишаємось нею –Це музика й пісня народу мого. Без неї не можна на світі прожити,Не можна помітить земної краси,Не чув би й не бачив, як шепчеться жито,З якого стікають краплинки роси. Вона – джерело й найчистіша криниця,З якої черпаєм натхнення й снагу. Вона кришталево дзвенить і іскриться,Я нею тамую духовну жагу. У шелесті трав, у цвітінні калини. Я чую цю мову у сні й наяву. Вона в моїм серці, – це вся Україна,Я дихаю нею, я нею живу!
Тур І – тестові завдання1. Фонетика вивчає: А. Частини мови;Б. Звуки;В. Способи творення слів. 2. В українській мові є приголосних звуків: А. 32;Б. 31;В. 33. 3. У якому рядку наведено всі слова з префіксом?А. Промова, простір, промисел;Б. Пріор, прізвище, прізвисько;В. Розклад, збити, прекрасний. 4. Знайти слово з однаковою кількістю букв та звуків: А. Сиджу;Б. Барвінок;В. Молотьба. 5. Вказати слово, що має два апострофи: А. Обєм;Б. Надяря;В. Торфяний. 6. В якому рядку всі слова пишуться через дефіс?А. Пів/дня, пів/ями, пів/зошита;Б. Пів/ніч, пів/день, пів/класу;В. Пів/Києва, пів/Ялти, пів/Європи.
Переможці першого туру продовжують нашу гру.(У другому турі участь беруть шість учнів. Перед другим туром учасники виконують завдання «Плутанина»: хто швидше складе імена, той першим обирає категорію.){7 DF18680-E054-41 AD-8 BC1-D1 AEF772440 D}Ронівека. Вероніка. Тласвіна. Раесмельда. Фізежона