МАТЕМАТИКА, 2 клас
ТЕМА. Віднімання кількох чисел. Читання і запис математичних виразів. Обчислення значень виразів. Складання і розв’язування задач.
Очікувані результати:
віднімання.
Хід уроку
І. Організація класу.
І ми із задоволенням це продемонструємо нашим гостям як учні 1-А класу можуть працювати. А тому на уроці ми всі повинні бути:
ІI. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань учнів.
Математика – наука точна і серйозна,
прожити нам без неї навіть дня не можна.
- У нас сьогодні УРОК-ДОСЛІДЖЕННЯ, досліджувати означає виясняти, рахувати, пізнавати, розглядати... працюватимемо ми в своєму навчально-дослідницькому середовищі...Працюйте наполегливо.
А в кінці уроку на вас чекає сюрприз...
- Щоб рухатися далі пригадайте тему, над якою працювали на минулому уроці...
- Десяток це скільки?
- ЧАРІВНІ ТРОЯНДИ допоможуть нам пригадати багато випадків утворення числа 10. Подумайте і скажіть, як по-різному можна утворити число 10?
ІІІ. Робота над темою уроку.
- ВІДКРИЮ ВАМ СЕКРЕТ, сьогодні на уроці ми будемо досліджувати дію віднімання в межах 10. Вправлятимемось у розв’язуванні задач, попрацюємо з геометричним матеріалом...
- ВПРАВА "СВОЯ РЕКЛАМА" покаже для чого нам вивчати цю тему?
- Як потрібно працювати?
- ПРОВЕДЕМО ДОСЛІДНИЦЬКИЙ ПРАКТИКУМ...
Викладіть на парту 6 цеглинок, до 6 +4. Скільки стало? Що можна рахувати десятками?
- Порахуйте десятками в порядку зростання (спадання)...
- Отже, я бачу, що ви гарні дослідники, продовжимо наш урок
"ХВИЛИНКОЮ КАЛІГРАФІЇ":
- Запишіть каліграфічно ряд чисел від найменшого до найбільшого (1-10)
- Від найбільшого до найменшого...
- Я записала приклад на віднімання. Прочитайте його різними способами...
- Продовжимо наш урок "МОЗКОВИМ ДОСЛІДНИЦЬКИМ ШТУРМОМ"...
- З ЯКОЮ ОДИНИЦЕЮ ВИМІРЮВАННЯ ДОВЖИНИ ПОЗНАЙОМИЛИСЬ?
- Побудуйте відрізок довжина якого 10 см...Підпишіть...
- Під ним побудуйте інший відрізок, який на 7 см коротший...
- Як дізнатися....Отже зменшення числа вимагає...
- Чим відрізок відрізняється від прямої, променя...
- Озирніться навколо, назвіть п’ять предметів за різними ознаками.
"3 квадратних (прямокутних) предмети...
- Продовжуємо наш урок ДОСЛІДЖЕННЯ.
І я відкриваю скриньку з цікавим і навчальним матеріалом який допоможе нам попрацювати над задачами....
- Для початку давайте пригадаємо з чого складаються задачі?
Об’єднайтесь у три групи та спробуйте скласти умову задачі. яка є моделлю реальної життєвої ситуації...
Найцікавішу задачу ми запишемо у робочий зошит.....
ІУ. Підсумок уроку.
Отже, сьогодні ми переконалися, що ви уже багато вмієте, БАГАТО ЗНАЄТЕ... ваша праця принесла мені радість і задоволення...
Я МРІЮ, щоб кожен з вас полюбив математику, як люблю її я.
Захоплюйтесь, творіть і розвивайтесь....
В ДАРУНОК ЗА ГАРНУ РОБОТУ кожен з вас отримає
сюрприз.... ДІАМАНТ...
Обійміться, ПОДЯКУЙТЕ 1х1 за урок....