Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Віднімання кількох чисел. Читання і запис математичних виразів. Обчислення значень виразів. Складання і розв’язування задач.

Про матеріал
На основі практичних дій з предметами закріпити навички додавання та познайомити з прийомами віднімання чисел у межах 10. Вправляти в порівнянні чисел. Формувати вміння складати і розв'язувати приклади на віднімання. Розвивати мислення, увагу, кмітливість, дрібну моторику руки. Формувати позитивне ставлення до навчання. Виховувати любов до школи.
Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА, 2 клас

ТЕМА. Віднімання кількох чисел. Читання і запис математичних виразів. Обчислення значень виразів. Складання і розв’язування задач.

Очікувані результати:

  • на основі практичних дій з предметами закріпити навички додавання та познайомити з прийомами віднімання чисел у межах 10.
  • Вправляти в порівнянні чисел.
  • Формувати вміння складати і розв'язувати приклади на

віднімання.

  • Розвивати мислення, увагу, кмітливість, дрібну моторику руки.
  • Формувати позитивне ставлення до навчання.
  • Виховувати любов до школи.

Хід уроку

І. Організація класу.

  • ПСИХОФОРМУЛА
    - Сьогодні до нас прийшли гості, які хочуть подивитися, як ви за цей час подорослішали, чого навчилися, що вже вмієте робити.

І ми із задоволенням це продемонструємо нашим гостям як учні 1-А класу можуть працювати. А тому на уроці ми всі повинні бути:

  • старанними, уважними, організованими, веселими і кмітливими. 

 

ІI. Актуалізація та корекція сенсорного досвіду та опорних знань учнів.

Математика – наука точна і серйозна,

прожити нам без неї навіть дня не можна.

- У нас сьогодні УРОК-ДОСЛІДЖЕННЯ, досліджувати означає виясняти, рахувати, пізнавати, розглядати... працюватимемо ми в своєму навчально-дослідницькому середовищі...Працюйте наполегливо.

А в кінці уроку на вас чекає сюрприз...

- Щоб рухатися далі пригадайте тему, над якою працювали на минулому уроці...

- Десяток це скільки?

- ЧАРІВНІ ТРОЯНДИ допоможуть нам пригадати багато випадків утворення числа 10. Подумайте і скажіть, як по-різному можна утворити число 10?

ІІІ.  Робота над темою уроку.

- ВІДКРИЮ ВАМ СЕКРЕТ, сьогодні на уроці ми будемо досліджувати дію віднімання в межах 10. Вправлятимемось у розв’язуванні задач, попрацюємо з геометричним матеріалом...

- ВПРАВА "СВОЯ РЕКЛАМА"  покаже для чого нам вивчати цю тему?

- Як потрібно працювати?

- ПРОВЕДЕМО ДОСЛІДНИЦЬКИЙ ПРАКТИКУМ...

Викладіть на парту 6 цеглинок, до 6 +4. Скільки стало? Що можна рахувати десятками?

- Порахуйте десятками в порядку зростання (спадання)...

- Отже, я бачу, що ви гарні дослідники, продовжимо наш урок

"ХВИЛИНКОЮ КАЛІГРАФІЇ":

- Запишіть  каліграфічно ряд чисел від найменшого до найбільшого (1-10)

- Від найбільшого до найменшого...

- Я записала приклад на віднімання. Прочитайте його різними способами...

 

- Продовжимо наш урок "МОЗКОВИМ ДОСЛІДНИЦЬКИМ ШТУРМОМ"...

- З ЯКОЮ ОДИНИЦЕЮ ВИМІРЮВАННЯ ДОВЖИНИ ПОЗНАЙОМИЛИСЬ?

- Побудуйте відрізок довжина якого 10 см...Підпишіть...

- Під ним побудуйте інший відрізок, який на 7 см коротший...

- Як дізнатися....Отже зменшення числа вимагає...

- Чим відрізок відрізняється від прямої, променя...

- Озирніться навколо, назвіть п’ять предметів за різними ознаками.

"3 квадратних (прямокутних) предмети...

 

- Продовжуємо наш урок ДОСЛІДЖЕННЯ.

І я відкриваю скриньку з цікавим і навчальним матеріалом який допоможе нам попрацювати над задачами....

 

- Для початку давайте пригадаємо з чого складаються задачі?

 

Об’єднайтесь у три групи та спробуйте скласти умову задачі. яка є моделлю реальної  життєвої ситуації...

 

Найцікавішу задачу ми запишемо у робочий зошит.....

 

ІУ. Підсумок уроку.

 

  • "5 РЕЧЕНЬ"

 

Отже, сьогодні ми переконалися, що ви уже багато вмієте, БАГАТО ЗНАЄТЕ... ваша праця принесла мені радість і задоволення...

 

Я МРІЮ, щоб кожен з вас полюбив математику, як люблю її я.

Захоплюйтесь, творіть і розвивайтесь....

В ДАРУНОК ЗА ГАРНУ РОБОТУ кожен з вас отримає

сюрприз.... ДІАМАНТ...

 

Обійміться, ПОДЯКУЙТЕ 1х1 за урок....

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 лютого
Переглядів
210
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку