Віднімання виду 17-а,18-а

Про матеріал
Конспект уроку з математики для 2-го класу на тему "Віднімання виду 17-а,18-а"
Перегляд файлу

Тема: Віднімання виду 17-а,18-а

Мета: Ознайомити учнів з прийомом усного віднімання виду 17-а,18-а закріпити вміння виконувати дії з двоцифровими числами, формувати вміння розв’язувати складені задачі, повторити. Розвивати логічне мислення, увагу, математичне мовлення, зорову пам’ять. Виховувати патріотичні почуття і любов до України,  її славні історії і славних синів – козаків.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

  1.                       Створення емоційного фону.

На Україні здавна,

Традиція є славна,

З гостями вітатися,

І мило посміхатися.

То ж повертайтесь до людей,

Нехай в них буде: «Добрий день!»


  1.                       Бесіда.

– Так, ви нащадки козаків.

– Хто такі козаки? (козак-вільна людина)

-Де вони жили? (За порогами Дніпра)

Детальніше ознайомимось виконуюч завдання.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  1.               Усний рахунок.

Потрібно швидко й вміло порахувати

Й відповіді від найменшого до найбільшого розташувати.


39-30=9

49-32=17

13+14=27

78-44=34

30+15=45


Характеристика числа.

  •                           Назвіть, найменше число?
  •                           А найбільше число? (45)
  •                           Дайте характеристику йому. (Число 45 – це число 5 десятка. Воно складається з 4 десятків і 5 одиниць. Сусіди числа –  44 і 46 .)
  •                           А як цифри поміняти, то яке утворюється число?(54)
  1.                       Каліграфічна хвилинка. Поріг «Каліграфічний»

Каліграфічно запишіть число 17.

  1.                       Робота в парі.
  •                           Обміняйтесь зошитами і визначіть, яке число найкраще вдалось написати вашому сусідові, підкресліть його.
  1.                       Продовжте речення. Поріг «Розминковий».

Продовжіть речення:

– Числа при додаванні називають….

– Назвіть число, у якому 2 дес.3 од….

– Назвіть компоненти дії віднімання….

– Щоб порівняти два числа….

– Чотирикутник, у якого всі кути  прямі  називають….

– А яка ще геометрична фігура має 4 рівні сторони і всі прямі кути?

30-10-2= 18                  40-10-4=26                             80-20-7=53

60-30-1=29                  90-40-5=45                              70-30-3=37

ІV. Вивчення нового матеріалу.

  1.                       Колективна робота. Поріг «Пізнавальний».

Як від 17-а віднімати.

V. Закріплення вивченого матеріалу.

  1.                       Робота з підручником

№1 Поясни: Як від 17-а,18-а віднімати.

№2 Прочитай приклади

№3 Поясненя задачі

- Про що задача? – Скількивикористали груш? – Скільки використали яблук? –Що запитуєтьс в задачі? – Які числові дані відомі? – Якою дією розвяжемо задач\у?   

№ 4 Склади з ожної рівності по дві рівності на додавання.

№5 Запиши вирази і обчисли їх значення.

Фізкультхвилинка музична.

Цікаві задачі.

На дубі росло 30 груш. Подув вітер і 12 груш упало. Скільки груш залишилося на дубі? ( жодної, бо груші на дубі не ростуть).

VI. Підсумок уроку. Рефлексія.

  1.               Метод «Кубик Блума»
doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
26 жовтня 2021
Переглядів
910
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку