Віднімання виду 35 – 7 способом розкладання від’ємника на зручні доданки.

Про матеріал
Розробка уроку з математики , яка містить нестандартні матеріали ігрового і творчого характеру, різноманітні прийоми роботи над задачами для 2 класу.
Перегляд файлу

Тема:  Віднімання виду 35 – 7 способом розкладання від’ємника на зручні доданки.

Мета: ознайомити учнів з різними способами віднімання виду 35 – 7; формувати вміння творчо працювати над задачею; розвивати математичне мовлення; виховувати аку­ратність та розуміння необхідності економного витрачання часу.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

1. Перевірка домашнього завдання (с. 59, завдання 325; 326.)

Завдання 325

— Прочитайте пари виразів, які закінчуються тією самою цифрою; сума цифр відповіді дорівнює 9; 5.

Завдання 326

— Скільки дисків було у брата?

2. Робота над таблицею

3. Хвилинка каліграфії (с. 59)

4. Математичний диктант

— Запишіть вирази і обчисліть їх значення, пояснивши способи обчислень.

  • Від 7 десятків відняти 7 одиниць.
  • Зменшуване 50, від’ємник 5. Знайдіть різницю.
  • Перший доданок 63, другий 9. Обчисліть суму.
  • Знайти різницю чисел 82 і 40.

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ви ознайомитеся з різними способами віднімання виду 35 – 7.

IV. Розвиток математичних умінь.

1. Робота за підручником (с. 59–60)

Завдання 330 ( Робота з рівностями і нерівностями. Завдання №330)

Учні «ланцюжком» розв’язують приклади. Один учень працює біля дошки, решта — у зошитах.

Завдання 331

Після складання плану розв’язання учні записують розв’язання самостійно.

Завдання 332

Після колективного ознайомлення зі змістом задачі сильніші учні, скорис­тавшись планом, самостійно записують її розв’язання у зошити.

Решта учнів разом з учителем розглядають план розв’язання і визначають дії.

— Скільки чоловіків було у команді?

— Що відомо про кількість жінок?

— Яку дію треба виконати?

— Якою дією відповісти на питання задачі?

Завдання 333

Один учень біля дошки розв’язує і пояснює.

х – 5 = 10

х = 10 + 5

х = 15

2. Фізкультхвилинка

V. Узагальнення й систематизація знань

1. Обчислення значень виразів

13 – 7

30 – 2

24 + 6

27 – 8

2. Робота над задачею

Брат, сестра і тато обкопували в саду дерева. Брат обкопав 7 дерев, се­стра — 6, а тато — 20 дерев. Про що дізнаємось, якщо обчислимо значення ви­разів, складених за умовою?

7 + 6

20 – 7

20 + 7 + 6

(20 + 6) – 7

3. Самостійна робота

(23 + 7) – 4

(30 – 4) + 7

12 + 18 – 6

80 – 5 + 7

(45 + 5) – 3

(60 – 2) + 6

4. Офтальмологічна пауза

VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія

— Чого навчалися на уроці?

— З якими прийомами обчислень ознайомилися?

VII. Домашнє завдання

С. 61, завдання 334; 335.

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
1 березня 2023
Переглядів
368
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку