Віднімання виду 45-7, 53-9 способом округлення.

Про матеріал
Розробка уроку з математики, яка містить цікаві завдання,вправи логічного характеру, різні прийоми роботи в 2 класі.
Перегляд файлу

Тема: Віднімання виду 45-7, 53-9 способом округлення.

Мета: ознайомити учнів із відніманням чисел виду 45-7, 53-9 способом округлення; вчити розв’язувати задачі за допомогою виразу; розвивати пізнаваль­ний інтерес; виховувати почуття відповідальності.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Перевірка домашнього завдання (с. 62, завдання 341; 342.)

Завдання 341

— Порівняйте пари прикладів у кожному стовпчику та їх відповіді.

Завдання 342

— Скількох сосисок не долічилася мама?

2. Гра «Чий ряд швидший?»

3. Хвилинка каліграфії

— Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені.

7; 7; 77; 77; 7; ...

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ви вправлятиметесь у відніманні одноцифрового числа від двоцифрового способом округлення.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 62–63)

Завдання 343. Робота в парах

— Розкладіть фломастери і підставки.

Завдання 344. Колективне опрацювання матеріалу

— Розгляньте, як виконали віднімання.

45 – 7 = 45 – 10 + 3 = 35 + 3 = 38

53 – 9 = 53 – 10 + 1 = 43 + 1 = 44

Завдання 345

Один учень біля дошки розв’язує і пояснює, як виконати віднімання спо­собом округлення.

Завдання 346

Учні добирають числові дані та розв’язують задачу за допомогою виразу. Учитель перевіряє.

Завдання 347; 348

Під час повторення умови один учень креслить схему і пояснює розв’язання. Задачі порівнюються.

2. Фізкультхвилинка

V. Узагальнення й систематизація знань

1. Робота над задачами

  • У шкільному театральному гуртку 24 хлопчики й 16 дівчаток. Четверо дітей не брали участі у виставі. Скільки дітей грало у виставі?

Розв’яжіть задачу трьома способами. ( (24 + 16) – 4 = 36; (24 – 4) + 16 =  36; (16 – 4) + 24 = 36)

2. Офтальмологічна пауза

3. Розв’язування логічних задач

а) 23; 33; 43;      ; 63;     ;

б)12; 7; 13; 7; 14;      ;     .

VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія

— Чого навчалися на уроці?

— Наведіть приклади використання прийому округлення під час відні­мання одноцифрового числа від двоцифрового.

VII. Домашнє завдання

С. 63, завдання 349; 350.

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
1 березня 2023
Переглядів
214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку