Відношення та пропорціі

Про матеріал
Фрагмент уроку на закріплення навчального матеріалу. У ньому вибрані задачі, які поєднують у собі математику, природознавство та основи здоров'я.
Перегляд файлу

Клас: 6

Тема : «Відношення та пропорція»

Міжпредметні зв’язки: математика, природознавство, основи здоров’я

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань

Мета: закріпити знання учнів з теми «Відношення та пропорція», сприяти поглибленню знань учнів з цієї теми; продовжити формування просторового уявлення, логічного мислення, сприяти розвитку пізнавального інтересу учнів ,творчих здібностей, пам’яті, уваги; продовжити формування соціальної компетентності учнів через організацію роботи в малих групах, формування вмінь приймати рішення та відповідати за них; прищеплювати інтерес учнів до екологічних проблем та профілактика здорового способу життя.

Обладнання: комп’ютер, роздатковий матеріал.

 Хід уроку

V. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

 

1) Вода

Як відомо, організм людини на сімдесят відсотків складається з води, тому вона відіграє одну з найважливіших ролей у житті організму.

Вода – єдина субстанція яка зустрічається в природі в трьох формах: тверда, рідка і у вигляді газу.

- 80% земної поверхні вкриті водою;

- кров людини на 83% складається зводи;

- людина може обходитись 30 діб без їжі і лише кілька днів без води;

- ми ніколи не матимемо води більше ніж зараз;

- щодня випаровується 1 трильйон тон води.

Задача. З крану біжить струмінь води товщиною з олівець. За 1хв витрачається 3 літри води. Скільки літрів ми втратимо за 15хв якщо включимо 2 крана?

Кап ... Кап ... Кап ... Якщо з крана ка­пає вода (тільки 10 капель за хвилину), в місяць з нього намарно витікає біля 170 літрів води, а в рік – понад 2000 л.

Не складно закрити кран і економити воду.

 

2) Повітря

За 1 рік в атмосферу викидається більше 4 мільйонів тонн шкідливих речовин, тобто середньостатичний українець споживає приблизно 100 кг цих шкідливих для організму речовин щороку!

Задача

 Відомо, що димова труба висотою 100м дає змогу розсіювати шкідливі речовини в радіусі до 20 км. Визначте радіус розсіювання речовин, якщо висота труби 80м.

Очищують повітря  зволожувачі і очищувачі повітря, кімнатні рослини, а також насадження дерев.

Задача

1 дерево віділяє 192л кисню. Скільки потрібно дерев для нашого міста, де майже 26тис. жителів, якщо для однієї людини достатньо 960л кисню

 

3) Грунт

Кожної хвилини знищується 50 т родючого ґрунту через неправильне використання. Людина видобуває з надр і піднімає на поверхню близько 100млрд. т мінеральних руд. Людина виплавляє понад 800млн.т різних металів, вносить на поля понад 500млн.т добрив і 4млн.т пестицидів.

Інша проблема – це кучі сміття у кожному місті і наше місто не виняток. Вітер розносить повсюди папір та пакунки. Нерідко сміття спалюють і потім, їдкий дим і сажа отруюють навколишнє середовище, псують ландшафт. А головне, що сміття до кожного з нас обов’язково повернеться забрудненою водою, токсичним димом, хворобами. Відомо, що в середньому на одну людину за добу припадає 2,5 кг сміття. Спалювати побутові відходи заборонено. У більшості країн його переробці приділяють велику увагу. У США переробляють 75%відходів; у країнах Європи – 50%, у країнах, що розвиваються – 10%. В Україні – 5%.

Задача

Після уроків зібрано у класах  1кг паперового сміття. Якщо учні щодня лишатимуть таку кількість паперу, то скільки його пропаде за 190 днів? Яку площу лісу буде вирубано даремно, якщо для виробництва 1т паперу потрібно близько 900м?

docx
Додано
29 жовтня 2023
Переглядів
566
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку