Відсоткові розрахунки

Про матеріал
Різнорівневі завдання з теми "Відсотки". Презентація містить інтерактивні вправи на різних етапах уроку. Урок відносять до бінарного "математика- основи здоров'я"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: Підготовка до ДПА та ЗНО. Відсотки. Розв’язування задач на відсоткові розрахунки. Пятишкіна Людмила Іванівна, вчитель математики

Номер слайду 2

Мета: -узагальнити і систематизувати знання, вміння і навики здобувачів освіти розв'язувати задачі на відсотки, показати на прикладах практичну спрямованість математичних знань, -розвивати математичну компетентність: вміння проводити відсоткові розрахунки за допомогою пропорцій, -розвивати інтерес до математики, логічне мислення здобувачів освіти; -виховувати патріотичні почуття, любов до рідного краю; -виховувати відповідальність за результати своєї праці та уміння працювати в групах, розглядати математику як науку тісно пов’язану з різними сферами діяльності;

Номер слайду 3

Девіз сьогоднішнього уроку математики є слова французького філософа Жана Жака Руссо: “Перед тим, як зробити дитину розумною та кмітливою, зробіть її здоровою”

Номер слайду 4

І. Організаційний етап Вправа “Т- таблиця” Аргументи За Проти

Номер слайду 5

ІІ.Актуалізація опорних знань Тест з теми «Відсотки» 1) 1% від числа – це а) десята частина числа; б) тисячна частина числа; в) сота частина числа; г) друга частина числа. 2) Для того, щоб знайти k % від числа А, треба а) число А поділити на 100; б) число А поділити на k; в) число А поділити на 100 і помножити на k; г) число А поділити на k і помножити на 100. 3) Для того, щоб знайти невідоме число Х, якщо k% від нього дорівнює А, треба а) число А поділити на 100; б) число А поділити на k; в) число А поділити на 100 і помножити на k; г) число А поділити на k і помножити на 100. 4) Для того, щоб знайти, скільки відсотків число А складає від N, треба а) число N поділити на 100; б) число А поділити на 100; в) число А поділити на N; г) число А поділити на N і помножити на 100%. 5) Висадили 300 зерен, з яких 270 зійшли. Який відсоток становлять зерна, що не дали сходів? а) 90% б) 10 % в) 27% г) 30%

Номер слайду 6

6) На склад завезли 95 т капусти. 20% всієї капусти відправили в магазин. Скільки тон капусти залишилось на складі? а) 76т б) 25т в) 80т г) 19т 7) Із пшениці отримують 40% борошна. Скільки борошна отримують із 260т пшениці? а) 104% б) 130т в) 650т г) 640т 8) 8% шляху складають 48км. Чому дорівнює довжина всього шляху? а) 504 км б) 600км в) 700км г) 240км 9) Яблука містять 12% цукру. Скільки цукру міститься в 30 ц яблук? а) 3,6ц б) 3,4ц в) 3,2ц г) 2,4ц 10) При виготовленні пюре із слив 28% іде у відходи. Скільки треба взяти слив, щоб отримати 28,8 т пюре? а) 36т б) 42т в) 30т г) 40т

Номер слайду 7

ІІІ. Актуалізація опорних знань Як знаходимо відсотки від даного числа?  Щоб знайти р % від даного числа а, достатньо це число поділити на 100 і помножити на число відсотків, Як знайти число за його відсотками ?  (Щоб знайти невідоме число , р % якого становить число , достатньо число помножити на 100 і одержаний добуток поділити на р Як розв’язуємо задачі на знаходження відсоткового відношення двох чисел? (Щоб знайти відсоткове відношення числа до числа а, достатньо знайти їх відношення і помножити на 100 %: На практиці часто зустрічаються задачі, у яких доводиться обчислювати відсотки величин, одержаних у результаті нарахування відсотків. Це можна зробити за формулою:

Номер слайду 8

Здорове харчування  — це харчування, яке забезпечує ріст, нормальний розвиток і життєдіяльність людини, що сприяє зміцненню її здоров'я та профілактиці захворювань Уважно стежте за калорійністю продуктів і масою тіла. Так Державний науково-дослідний центр профілактичної медицини (ГНИЦПМ) рекомендує зниження надмірної ваги при показнику Індексу маси тіла більше, ніж 27 кг/м. Обмежуйте отримання енергії з жирів. Намагайтеся не вживати їжу, що містить транс-жирні кислоти. Прагніть до збільшення частки фруктів, овочів, цільних зерен, бобів і горіхів в щоденному раціоні. Саме з цієї їжі слід одержувати 50-60 % всієї енергії. Приблизно третина хліба, круп, борошна в раціоні повинні складати продукти, збагачені мікронутрієнтами. Обмежуйте вживання простих вуглеводів (цукру, меду, солодких газованих напоїв) - не більше 30-40 г на добу. Намагайтесь забезпечити організм вітамінами у фізіологічних кількостях, в тому числі антиоксидантами (вітаміни А, С, Е), фолієвою кислотою. У разі, якщо ваш раціон не містить достатню кількість вітамінів з їжі, можна час від часу приймати полівітаміни та додатково вітамін D. Їжте тільки тоді, коли ви голодні. Їжте тільки тоді, коли ви спокійні і розслаблені.

Номер слайду 9

Калорія — це одиниця виміру енергетичної цінності їжі. У фізиці одна калорія рівнозначна кількості енергії, необхідної для нагрівання 1 грама води на 1°C. застосування в продуктах харчування йдеться про тисячі калорій — тобто, про кілокалоріях або “ккал”. По суті, це кількість теплової енергії, що виробляється організмом людини при засвоєнні з’їдених продуктів.

Номер слайду 10

Доведено, що для 11-12-річних дівчаток і хлопчиків про­дукти харчування мають містити: білків - 96 г, жирів - 96 г, вуглеводів - 382 г. Білки та жири бувають тваринного й рослинного походження, їх співвідношення має становити відповідно 60 і 40%.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Як правильно розподіляти їжу за калорійністю протягом дня На перший сніданок має припадати 20-25 % добового раціону, на другий сніданок - 10 %, на обід - 40 %, на підвечірок - 5-10 %, на вечерю - 10-15%. Перед сном не бажано вживати продукти, що переван­тажують шлунок і порушують сон. Найкраще повечеряти стравами з кисломолочних та молочних продуктів, овоча­ми, фруктами. Какао, кава, шоколад збуджують нервову систему, тому їх бажано вживати у першій половині дня. Не забувайте і про те, що овочі, фрукти, кефір мають се­чогінну дію. Тож вечеряти варто не пізніше ніж за дві го­дини до сну.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Гра “Математичний спінер” Правила гри -Порахуйте кількість калорій у наборі продуктів -Обчисліть відсоток від добової норми для вашої вікової категорії

Номер слайду 15

Розв’язування задач Daily 3 “Математика з кимось” Задача 1 Житнє борошно дає 25% припічки. Скільки треба взяти борошна, щоб випекти 35 кг чорного хліба? Задача 2 Із свіжої малини виходить 15% сушеної . Скільки необхідно взяти свіжої малини, щоб отримати 6 кг сушеної?

Номер слайду 16

Взаємоперевірка Задача 1 Житнє борошно дає 25% припічки. Скільки треба взяти борошна, щоб випекти 35 кг чорного хліба? Розв'язання Нехай, щоб випекти 35 кг чорного хліба потрібно взяти х кг житнього борошна. Тоді (кг) припічки. Маємо рівняння: звідки Відповідь. Щоб випекти 35 кг чорного хліба, потрібно взяти 28 кг борошна. Задача 2 Із свіжої малини виходить 15% сушеної . Скільки необхідно взяти свіжої малини, щоб отримати 6 кг сушеної? Розв'язання 6 кг сушеної малини становлять 15%, отже знайдемо скільки кілограмів малини припадає на 1% (кг), а вся свіжа малина – 100 %, тоді (кг) Відповідь. 40 кг свіжої малини.

Номер слайду 17

Хвилинка-цікавинка Кавун , масою 4кг 230 г містить 96% води. Скільки грамів води міститься у кавуні?

Номер слайду 18

Розв’язування задач в форматі ЗНО Задача1 Задача2

Номер слайду 19

Задача 3 Задача 4

Номер слайду 20

Вправа: “Думаю у стилі win-win” win-win lose-win win-lose lose-lose

Номер слайду 21

Рефлексія “Математичні мовні бульбашки” Сьогодні я дізнався … На уроці я навчився … Мені було важко … Мені було незрозуміло … Тепер я знаю, що … Мене здивувало … Я б хотів дізнатися, чому …

ppt
Додано
25 січня 2022
Переглядів
565
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку