Виготовлення об'ємної іграшки оригамі "Співочі пташки"

Про матеріал
Розробка пробного уроку з мистецтва, на тему: "Виготовлення об'ємної іграшки "Співочі пташки". "
Перегляд файлу

                                                                                    Конспект перевірено

                                                                                    Вчитель___________

                                                                                  Конспект затверджено

Керівник практики_______

 

 

 

 

 

 

Конспект

пробного уроку з  додаткової спеціалізації

«Організатор декоративно – прикладної діяльності »

проведеного 03.03.2021 в 3 – А класі

НВК «Олександрійський колегіум – спеціалізованоа школа»

студенткою 32 групи

відділення спеціальності 013 «Початкова освіта»

Олександрійського педагогічного фахового коледжу

імені В.О Сухомлинського

Латанюк Сніжаною Юріївною

 

 

 

 

 

 

 

  1. Консультація____________
  2. Консультація____________

 

 

Урок

Трудового навчання

Дата: 03.03.2021р.

Навчальний заклад: ОНВК (ЗНЗ l – llст.  N 17 - ліцей)

Клас: 3 - А

Вчитель класу: Усатюк В.В.

Керівник практики: Гречана Л.І.

 

Тема: Виготовлення об’ємної іграшки в техніці оригамі «Співоча пташка»

Мета: Продовжити Удосконалювати навички створення найпростіших фігур - іграшок у техніці оригамі. Навчити виготовлювати іграшку птаха. Розвивати логічне мислення, зорову пам'ять, довільну уяву. Виховати працьовитість, охайність у роботі, бережне ставлення до природи.

 

Обладнання:

Демонстративний матеріал: готовий виріб «Співоча пташка», окремі заготовки для демонстрації послідовності виготовлення виробу, ілюстративний матеріал.

Для індивідуального використання: кольоровий двосторонній папір, фломастери, чорний маркер, ручка, коректор, ножиці, клей, іграшкові «рухомі» очі з пластмаси.

 

Перебіг уроку

  1. Організація учнів до заняття

Доброго дня, мене звати Сніжана Юріївна і сьогодні урок з трудового навчання у вас проведу я. Давайте перевіримо чи все необхідне для уроку ви приготували.

Добре! Все необхідне є.

  1. Повідомлення теми, мети уроку, визначення корисності виробу.

Діти, сьогодні на уроці ми будемо виготовляти прикрасу «Співоча пташка». Її можна подарувати другові, мамі, сестрі, використати в якості декору, прикрасити нею оселю, використати для ігор.


  • А чи знаєте ви найбільшого птаха на планеті? (Страус)

Справжній гігант серед птахів — африканський страус. Важить він від 50 до 90 кілограмів. Літати, певна річ, йому важко, зате як прудко він бігає — його швидкість дорівнює часом 70 кілометрам за годину!  Може навіть перегнати автомобіль. Живиться цей птах рослинною і тваринною їжею.

  • А найменшого?(Колібрі)


найменша пташечка на Землі – колібрі – бджілка, її вага усього 1,6 г.  Найдрібніша пташка в Україні – корольок. Корольок більша за колібрі, але все одно вона – крихітка

 

  • А птаха, який не має крил?(Ківі)


Усі види ківі мають сильні чотирипалі ноги та довгий вузький дзьоб з ніздрями на самому кінчику. Крила не розвинені, хвіст відсутній. 

Так діти, птахи є дуже корисними для природи так як вони ще поїдають багато шкідливих комах.

Тож сьогодні ми з вами будемо виготовляти іграшку птаха з паперу.

Але перш ніж її виготовити повторимо правила користування ножицями та клеєм

Правила користування ножицями

1) Ножиці – це небезпечний інструмент. Поводитись з ним треба обережно.

2) На робочому місці поклади ножиці так, щоб вони не виходили за край парти.

3) Не тримай ножиці вістрями догори.

4) Не ріж на ходу. Під час різання не вставай з місця.

5) Передавай ножиці закритими і кільцями вперед.

6) Під час роботи з ножицями притримуй матеріал лівою рукою так, щоб він не потрапляв на лінію різання.

Правила користування клеєм

1) Клей треба наносити пензликом від середини до країв.

2) При потраплянні клею на одяг його слід негайно змити водою.

3) Для притискання елементів аплікації і витирання рук треба користуватися матер’яною серветкою.

4) Закінчивши роботу, клей потрібно щільно закрити, пензлик і посуд помити.

 

  1. Аналіз зразка виробу
  2. Діти, давайте розглянемо прикрасу, яку виготовила я. Я використала для створення цієї краси: блий цупкий картон, кольорові фломастери, іграшкові очі з пластмаси , та свою фантазію.
  3. Конструювання виробу
    • Діти, подивіться та запам'ятайте послідовність виготовлення цієї іграшки.
  1. Нам потрібно підготувати все необхідне; відкрийте свої альбоми на стор.69 виріжте основу ( ножиці тримаємо рівно, вирізаємо обережно, щоб не було різких рухів, тому, що так, ми можемо пошкодити папір. У вас повинен отриматися  ось такий прямокутник)
  2. З аркуша паперу А4 зробіть квадрат. (Показати на дошці) Зігніть аркуш по діагоналі, відріжте ось цю полоску ( показати на дошці). Потім загніть всі кути квадрата до центру. Слідкуйте за тим, щоб всі кути рівно та ідентично торкалися центру. (Показати на дошці)
  3. Загнути лівий верхній та нижній кути до центру. (Показати на дошці)
  4. Зігніть заготовку навпіл. (Показати на дошці)
  5. Переверніть заготовку. Відігніть гострий кутик донизу, потім заправте його всередину . Це – дзьобик.
  6. Зробіть розріз та відігніть крильця. (Показати на дошцв)
  7. Край хвостика зробіть хвилястим. Можна зробити на хвостику надрізи та закрутити смужки ножицями.
  8. У такий же спосіб зробіть й іншу пташку. Розфарбуйте обох пташок, приклейте їм «очі» та приклеїти на основу.

Фізкультхвилинка

  1. Планування трудового процесу

(Вчитель послідовно, детально показує кожен рух згинання, вирізання, склеювання і т.п

При цьому слідкуючи, щоб всі учні встигали, аж потім приступати до наступного пункту виготовлення. Допомагати окремим учням, які важко засвоюють)

Тож, розпочнемо працювати.

  1. Самостійна робота учнів над виготовленням виробу

(Учні виготовляють разом з вчителем виріб)

А тепер гарненько приберіть свої робочі місця.

  1. Підсумок уроку, колективне обговорення.

Ось, подивіться які чудові пташки у нас отрималися, навіть складається враження, що вони от от заспівають.

Діти, скажіть, де ми можемо їх використати?

Яким матеріалом ми користувалися під час виготовлення пташки?

Назви яких птахів ви запам'ятали?

Чим вони відрізняються одна від одної?

До виду яких птахів ми могли б віднести наші вироби?

(Соловей, Жар - птиця)

 

А зараз я хочу відзначити, тих дітей в яких вироби отрималися найкраще, зараз вони нам їх продемонструють. Подивіться як старанно, гарно, та охайно виконані роботи. Молодці!

 

Ну от і все, ми дуже добре попрацювали, отримали багато задоволення від роботи, тому вже час відпочити.  Я бажаю вам залишатися таким ж активними та слухняними. Допобачення!

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 березня 2021
Переглядів
1377
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку