Виготовлення підставки для олівців та ручок.

Про матеріал
- навчальна: Ознайомити учнів з різними матеріалами, які можна використовувати для виготовлення підставки для олівців.Навчити учнів основним етапам виготовлення підставки для олівців.Розповісти про техніку безпеки під час роботи з інструментами та матеріалами. - розвивальна: розвивати дрібну моторику пальців рук, уяву, увагу, спостережливість, пам'ять, логічне мислення, уміння організовувати свою роботу; - виховна: виховувати повагу до праці; виховувати акуратність, культуру поведінки; формувати почуття колективізму, самоконтролю, взаємодопомоги; виховувати патріотизм. - корекційна: слідкувати за правильною вимовою слів учнів, працювати над наголосом, вчити учнів контролювати свій голос, збагачувати словниковий запас.
Перегляд файлу

Творча майстерня

Тема :  Виготовлення підставки для олівців

Мета : - навчальна: Ознайомити учнів з різними матеріалами, які можна використовувати для виготовлення підставки для олівців.Навчити учнів основним етапам виготовлення підставки для олівців.Розповісти про техніку безпеки під час роботи з інструментами та матеріалами.

             - розвивальна: розвивати дрібну моторику пальців рук, уяву, увагу, спостережливість, пам'ять, логічне мислення, уміння організовувати свою роботу;

             - виховна: виховувати повагу до праці; виховувати акуратність, культуру поведінки; формувати почуття колективізму, самоконтролю, взаємодопомоги; виховувати патріотизм.

             - корекційна: слідкувати за правильною вимовою слів учнів, працювати над наголосом, вчити учнів контролювати свій голос, збагачувати словниковий запас.

Обладнання: кольоровий папір та картон, кольорові олівці, ножиці, лінійка;

Словник: підставка

Хід заняття

І. Підготовча частина:

1.1.Перевірка готовності учнів до заняття

Діти, підготуйте, будь ласка, кольоровий папір або картон, олівець та ножиці. Дякую! Сядьте рівненько. Молодці! А тепер щиро посміхніться і ми розпочнемо наше заняття.

1.2.Мовна хвилинка

- Діти, а яка зараз пора року?

- А що цікавого ви можете розповісти про цю пору року?

- Чи знаєте ви зимові місяці?  

1.3Робота над черговим звуком (          )

1.Придумайте з черговими звуками «         » по 2 слова

2.Скоромовка

 

 

 

3.Знайдіть у скоромовці слова, у яких присутній черговий звук.

ІІ.Основна частина

1.Оголошення теми і мети заняття

       1.1.Відгадування загадки

Дерев’яний

Та довгенький,

Маю носик я

Гостренький.

На білому

Слід лишаю

І всіх діток

Потішаю.

                                            (Олівець)

2.Розповідь «Призначення та функціональність підставки під олівці»

1.Напевно, багато хто з вас зіштовхувалися з такою проблемою, що часто  олівці і фломастери знаходяться в не належному місці. Тому дуже доречно коли на столі є підставка ,яка буде забезпечувати зручність та порядок.

2.Крім зручності, підставка для олівців ще стане відмінним  декоративним доповненням вашого столу.

3.Тому я хочу запропонувати вам  виготовити підставку для олівців своїми руками.  

- Отже, ми сьогодні ми створимо підставку для олівців, а за допомогою картону, ножиць, клею та декору.

- Як ви гадаєте, з яких матеріалів можна зробити підставку для олівців?

4.Словникова робота

Підставка – це предмет, на який ставлять що-небудь або який підставляють під щось.

5. Аналіз творчого завдання (показ готового виробу)

6. Планування трудових дій:

  •    Крок 1. Починаємо складати аркуш навпіл. Так ми позначили середню лінію.

  •    Крок 2. Тепер до неї загинаємо бічні сторони. На розвороті бачимо, що лист розділений згинами на 4 рівні частини.

 

 

   

  •    Крок 3. Повторюємо ті ж самі згини в іншому напрямку. У підсумку наш лист розділений на 16 однакових квадратів. Розташовані по кутах квадрати загинаємо, надаючи їм вигляд трикутників

 

      

  •    Крок 4. Нижній край заготовки загнемо вгору. Верхній край потрібно загнути вниз.

 

  •    Крок 5. Бокові сторони підігніть в бік центру. Залишилося ввести лівий край заготовки в правий.

     

  •    Крок 6 Вставте частини одна в іншу, щоб в центрі вийшов квадратик.

У кишеньку можна вставити шматочок кольорового паперу іншого кольору, фотографію або малюнок з улюбленим героєм.

 

  •    Крок 7 Так ми отримали один з шести модулів нашої майбутньої підставки.

Потрібно зробити ще 5 таких заготовок.

 

     

  •    Крок 8 Кожна така заготовка буде окремим елементом у нашій підставці. Починаємо склеювати їх. Для цього на бічну сторону одного з модуля наносимо клей.

З'єднуємо його з іншим модулем.

  •    Крок 9.Залишилося прикрасити наш виріб за своїм бажанням. Робимо це за допомогою кольорових страз або паперу. Наша підставка під олівці готова.

 

 

7. Організація учнів на виконання практичного завдання

  - Давайте пригадаємо правила користування ножицями

  • Ножиці не можна класти на край столу, вони можуть впасти на ногу і поранити.
  • Ножиці не можна залишати у відкритому вигляді.
  • Не можна проводити руками по відкритим лезам ножиць, вони гострі і можна порізати палець або руку.
  • Ножиці не можна передавати лезами вперед.
  • Ножиці потрібно зберігати в підставці ручками вгору.
  • Ножиці не можна тримати лезами вгору або у напрямку до себе, можна наткнуться і поранитися.
  • Ножицями не можна вирізати на ходу.
  •          Правила користування клеєм
  • 1) Клей треба наносити пензликом від середини до країв.
  • 2) При потраплянні клею на одяг його слід негайно змити водою.
  • 3) Для притискання елементів аплікації і витирання рук треба користуватися матер’яною серветкою.
  • 4) Закінчивши роботу, клей потрібно щільно закрити, пензлик і посуд помити.

 

ІІІ. Виконання практичної роботи: 

(проходить під музичний супровід)

  1. Фізкультхвилинка
  2.  Продовження виконання практичної роботи

ІV. Підсумок заняття:

1 Підсумкова бесіда

-Що ми сьогодні виготовляли?

- Що використовували під час роботи?

2.Прибирання робочих місць

- А тепер будь ласка, приберіть ваші робочі місця.

-Наш заняття завершено. Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ткачук Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
соха юлія
Додано
15 березня
Переглядів
222
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку