Показ знань “Сто модних днів у школі”
Мета: Формувати пізнавальні здібності першокласників; розвивати інтерес і повагу до знань, вчити самостійно і творчо їх здобувати; виховувати почуття гордості за статус школяра, любов і повагу до вчителя.
Обладнання: святково прибрана зала, різнокольорові паперові сніжинки, маркери, фарби, кольоровий картон, магнітні літери
Хід заняття:
Привітання від учнів.
Раді ми вас привітати
У своїй шкільній сім’ї.
Вчитель: Добрий день, дорогі батьки, вчителі, учні. Ми раді бачити вас у нашому зимово - казковому класі. Хоча на дворі грудень, холодно, але у нас тепло, затишно, весело і цікаво. Погляньте на справжніх першокласників. Які вони красиві та щасливі.
Учень: Знову сніжинки білі
Танець “Сніжинок”
Вчитель: Гарні сніжинки, легенькі , біленькі, весело нам усім, але чогось сумна наша гостя - гусеничка - сороканіжка, як прийшла до нас на свято. Кружляли сніжинки та й запорошили красуню. Давайте допоможемо їй, обтрусимо сніг з її модного одягу, щоб і сороканіжці було комфортно та весело.
Гра “Математична гусеничка”
(На круги гусенички прикріплені сніжинки. Школярі знімають їх та розв’язують приклади, які утворилися).
(3+4=7+3=10+10=20+30=50+50=100).
Вчитель: Наша гостя сороканіжка дуже модна і сама не може розібратися зі скількох кольорів складається її одяг. Давайте ще раз допоможемо гусеничці.
Математична задача: “Кольоровий одяг”
(Учні розв’язують задачу: 3 голубих кофтини, 5 рожевих спідничок та 2 жовтих шарфи. )
Вчитель: Яка красуня сороканіжка! Вона вдячна вам за допомогу і хоче познайомитися з вами ближче. Пригадайте своє найперше шкільне свято - День знань, переглянувши фотоколаж
Гарно пише і малює.
Все в порядку він тримає,
Школу він не пропускає.
Якщо треба - допоможе.
Вчитель: Про себе ми розповіли для гусенички. А чи знаєте, діти, хто вона така, де живе, що їсть? (Відповіді учнів)
Вчитель: Сороканіжка - модниця задоволена, що ви про неї так багато знаєте. Та вона не може розібратися, що за свято в 1 класі. Давайте здмухнемо сніжинки з наших літер і розшифруємо назву нашого свята
Гра “Дешифрувальник”
(Учні викладають літери на дошці. Кожній букві відповідає певний колір сніжинки. Діти читають назву свята)
Вчитель: То як називається наше свято? ( “Сто днів у школі”). Значить ми уже не просто малюки, ми - першокласники.
Звучить пісня “Ми - першокласники”
Вчитель: Гусеничка задоволена знайомству з нами, рада була б залишитись з нами і ще, та їй пора вирушати далі в казкову снігову країну. Давайте створимо картину “Казковий зимовий ліс”
Поробка “Зимове дерево”
(Техніка малювання акварельними фарбами за допомогою рваного паперу) (Учні вивішують свої роботи на дошку).
Вчитель: Ми уже так багато навчились. Можливо, більше не потрібно ходити до школи?
Учні: Потрібно, потрібно.
Вчитель: Тоді розкажіть чому?
Учні.
Або зіркою кіно.
Чи фотомоделлю стану,
Як по росту підійду.
Вчитель: Наша модниця - гостя теж прийшла до нас із подарунком. Це її “Чарівний хвостик”. Цей хвостик теж засипало снігом. Але якщо ми з вами обтрусимо сніг з нього, то прочитаємо, що ж нас далі чекає у школі.
Гра “Чарівний хвостик”
(Школярі повинні розфарбувати кружечки таким чином, щоб утворилися слова, які з’єднані між собою. Кожне слово - інший колір)
Вчитель: Давайте прочитаємо, що ж нас чекає далі?
Учні: Радість, сміх, добро, любов, подарунок.
Вчитель: Дійсно, яке ж свято може бути без подарунка. Дивіться, який гарний торт принесла гусениця - сороканіжка. (В клас заносять торт). Давайте всі разом подякуємо нашій модниці за солодкий сюрприз (Школярі дякують, прощаються, а свято продовжується смачним чаюванням)