Свято: Показ знань "Сто модних днів у школі"

Про матеріал
формувати пізнавальні здібності першокласників; розвивати інтерес і повагу до знань, вчити самостійно і творчо їх здобувати; виховувати почуття гордості за статус школяра, любов і повагу до вчителя
Перегляд файлу

Свято

 

Показ знань “Сто модних днів у школі”

 

Мета: Формувати пізнавальні здібності першокласників; розвивати інтерес і повагу до знань, вчити самостійно і творчо їх здобувати; виховувати почуття гордості за статус школяра, любов і повагу до вчителя.

 

Обладнання: святково прибрана зала, різнокольорові паперові сніжинки, маркери, фарби, кольоровий картон, магнітні літери

 

Хід заняття:

 

Привітання від учнів.

 

  1. Добрий день, вам мами й тата, Добрий день, вам вчителі.

 

Раді ми вас привітати

 

У своїй шкільній сім’ї.

 

  1.   Час летить невпинно, Грудень уже надворі. Сотий раз до школи Ми прийшли сьогодні всі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Ми тепер не просто діти - Шестирічки - неумічки. Шестирічки - перший клас! Школярі тепер всі з нас.

4.Ми не просто малюки,

 

  • вже справжні першачки. Уявіть: за літ дванадцять Підростем на метер двадцять.

 

  1. На початок, не лякайтесь, Що ми жваві та верткі. Любі, наші, пригадайте, Що ви теж були такі.

 

Вчитель: Добрий день, дорогі батьки, вчителі, учні. Ми раді бачити вас у нашому зимово - казковому класі. Хоча на дворі грудень, холодно, але у нас тепло, затишно, весело і цікаво. Погляньте на справжніх першокласників. Які вони красиві та щасливі.

 

Учень: Знову сніжинки білі

 

  • неба до нас летять. Знову усі радіють - Весело у малят.

Танець “Сніжинок”

 

Вчитель: Гарні сніжинки, легенькі , біленькі, весело нам усім, але чогось сумна наша гостя - гусеничка - сороканіжка, як прийшла до нас на свято. Кружляли сніжинки та й запорошили красуню. Давайте допоможемо їй, обтрусимо сніг з її модного одягу, щоб і сороканіжці було комфортно та весело.

 

Гра “Математична гусеничка”

 

(На круги гусенички прикріплені сніжинки. Школярі знімають їх та розв’язують приклади, які утворилися).

 

(3+4=7+3=10+10=20+30=50+50=100).


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель: Наша гостя сороканіжка дуже модна і сама не може розібратися зі скількох кольорів складається її одяг. Давайте ще раз допоможемо гусеничці.

 

Математична задача: “Кольоровий одяг”

 

(Учні розв’язують задачу: 3 голубих кофтини, 5 рожевих спідничок та 2 жовтих шарфи. )

 

Вчитель: Яка красуня сороканіжка! Вона вдячна вам за допомогу і хоче познайомитися з вами ближче. Пригадайте своє найперше шкільне свято - День знань, переглянувши фотоколаж


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель: Розкажіть, як звати ваших однокласників, що вони роблять у школі, про що мріють

 

Учні.


  1. Наш Артем, як богатир.

 

  • господар, й командир. Вміє все він розказати. Мабуть буде керувати.

 

  1.   Є Марійка у нас - Красунечка на весь клас.

 

  • школі квіти поливає, Також пісеньки співає.

 

  1.   Маргарита сумлінна, Прагне вчитись на відмінно. В класі іграшки складає Коли інші забувають.
  2. Наш Богдан усіх дивує

 

Гарно пише і малює.

 

Все в порядку він тримає,

 

Школу він не пропускає.

 

  1.   Вірш гарненько розказати, Танцювати чи співати. Наш Стас усе це може,

 

Якщо треба - допоможе.

 

Вчитель: Про себе ми розповіли для гусенички. А чи знаєте, діти, хто вона така, де живе, що їсть? (Відповіді учнів)

 

Вчитель: Сороканіжка - модниця задоволена, що ви про неї так багато знаєте. Та вона не може розібратися, що за свято в 1 класі. Давайте здмухнемо сніжинки з наших літер і розшифруємо назву нашого свята

 

Гра “Дешифрувальник”

 

(Учні викладають літери на дошці. Кожній букві відповідає певний колір сніжинки. Діти читають назву свята)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель: То як називається наше свято? ( “Сто днів у школі”). Значить ми уже не просто малюки, ми - першокласники.

 

Звучить пісня “Ми - першокласники”

 

Вчитель: Гусеничка задоволена знайомству з нами, рада була б залишитись з нами і ще, та їй пора вирушати далі в казкову снігову країну. Давайте створимо картину “Казковий зимовий ліс”

 

Поробка “Зимове дерево”

 

(Техніка малювання акварельними фарбами за допомогою рваного паперу) (Учні вивішують свої роботи на дошку).


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель: Ми уже так багато навчились. Можливо, більше не потрібно ходити до школи?

 

Учні: Потрібно, потрібно.

 

Вчитель: Тоді розкажіть чому?

 

Учні.

 

  1.   Скоро я навчусь писати, Буду так багато знати! Потім стану я студентом,

 

  • тоді вже - президентом.

 

  1.   Я банкіром хочу стати, Полюбляю рахувати. Може стану депутатом,

Бо люблю я керувати.

 

  1.   А я в лікарні після школи Всім робитиму уколи.

 

  1.   Я також прийшов учитись, Бо вже вирішив давно. Буду, мабуть, футболістом

Або зіркою кіно.

 

  1. Поки ще сказати рано, Може в бізнес я піду.

 

Чи фотомоделлю стану,

 

Як по росту підійду.

 

Вчитель: Наша модниця - гостя теж прийшла до нас із подарунком. Це її “Чарівний хвостик”. Цей хвостик теж засипало снігом. Але якщо ми з вами обтрусимо сніг з нього, то прочитаємо, що ж нас далі чекає у школі.

 

Гра “Чарівний хвостик”

 

(Школярі повинні розфарбувати кружечки таким чином, щоб утворилися слова, які з’єднані між собою. Кожне слово - інший колір)

 

Вчитель: Давайте прочитаємо, що ж нас чекає далі?

 

Учні: Радість, сміх, добро, любов, подарунок.

 

Вчитель: Дійсно, яке ж свято може бути без подарунка. Дивіться, який гарний торт принесла гусениця - сороканіжка. (В клас заносять торт). Давайте всі разом подякуємо нашій модниці за солодкий сюрприз (Школярі дякують, прощаються, а свято продовжується смачним чаюванням)



 

doc
Додав(-ла)
Куцик Наталія
Додано
20 лютого 2021
Переглядів
373
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку