Виховна година День Святого Валентина

Про матеріал
Мета: Виявляти вміння дітей в оформленні святкової класної кімнати, вчити працювати колективно; ознайомити з історією виникнення свята; розвивати в дітей почуття дружби, інтерес до знань; виховувати у дітей почуття поваги та взаєморозуміння до друзів, сприяти формуванню між учнями дружніх стосунків та почуття взаємодопомоги.
Перегляд файлу

День Святого Валентина

Мета: Виявляти вміння дітей в оформленні святкової класної кімнати, вчити працювати колективно; ознайомити з історією виникнення свята; розвивати в дітей почуття дружби, інтерес до знань; виховувати у дітей почуття поваги та взаєморозуміння до друзів, сприяти формуванню між учнями дружніх стосунків та почуття взаємодопомоги.

Обладнання:скринька з валентинками, заготовка до стін-газетиіззображенням великого серця, 4 аркуші формату А-4, фломастери, сердечка з червоногопаперу, скотч, бейджики.

Хідвиховного заходу

 (Клас святково прибраний, столи розташовані по колу, на дошці великими красивими літерами написано «День Святого Валентина», перед початком свята ведучі роздають присутнім бейджики).

Ведучий 1. Доброго дня шановні учасники! Ми раді вас вітати за круглим столом, що присвячений святкуванню Дня Святого Валентина. Отож розпочнемо наше свято з отримання святкових Валентинок.

Ведучий 2. А зараз я роздам вам валентинки, які ви надсилали один одному. (Дістає зі скриньки Валентинки і роздає всім учасникам)

 Вам приємно було отримати Валентинку?

Ведучий 1.Хвилиночку уваги, зараз у нас буде цікава гра, яка називається «Мікрофон», вам потрібно буде продовжити речення. Отож, «Коли я отримав Валентинку я відчув(ла)…», одне прохання говорити коротко, щобусіх ми сьогодніуспілипочути.

 (Кожний з учасниківвисловлюється, а мікрофонпередається по колу)

Ведучий 2.Отже, коли ми отримуємоВалентинку, то відчуваємо не байдужеставлення, увагудо себе, тепле почуття.

 І от сьогодні ми поговоримо про те, звідкивзяласятрадиціядаруватиВалентинки.

Учень 1.Святкування дня Святого Валентина відбулося з давньоримського свята Луперкалій, на честь бога Фавна, покровителя стад (Луперк - одне з йогопрізвиськ), якийсвяткувалищорічно 15 лютого. Цебуло свято достатку. За день досвятаЛуперкаліясвяткували свято Римськоїбогині браку, материнства і жінокЮнони і бога Пана. Цього дня дівчата писали любовнілисти. Листипоміщали у величезну урну, а потімчоловікитягнулилисти. Потімкоженчоловік починав доглядати ту дівчину, любовний лист якоївінвитягнув. День святого Валентина колись називали "Пташинимвесіллям". Ранішевважали, що птахи утворюютьшлюбні пари саме в другийтиждень другого місяця року.

Учень 2. У стародавньомуРимі колись жив лікар на ім'я Валентин. Йогоможнанавітьназвати "доктор гастроном", оскількивінзавждибувстурбованийтим, щобліки, яківінвиписувавприйматихворим, малиприємний смак. Для наданнячудового смаку лікамвінзмішувавгіркімікстури з вином, молоком або медом. Вінпромивав рани вином і використовувавтрави для полегшення болю. Святий Валентин такожбувпроповідником. Хоча в тічасихристияни в Риміпереслідувалися, він став священиком. Валентин жив за часівКлавдія Другого, такого, що проводив безлічзагарбницькихвоїн. Коли у Клавдіявиниклипроблеми з набором новихсолдатів в армію, вінвирішив, що причина криється в прихильностісолдатів до своїх дружин і сімей. І скасовуваввесілля і заручини.Валентинмолився про здоров'ясвоїхпацієнтів, а такожтаємновінчавзакохані пари.

Учень 3. Одного дня тюремникримськогоімператора постукав в двері Валентина. За руку вінтримав свою сліпу дочку. Віндізнався про здібності Валентина, і благав Валентина вилікувати дочку відсліпоти. Валентин знав, що недуга дівчини практично невиліковна, протевін дав слово, щозробить все можливе, щобїївилікувати. Вінпризначивдівчині мазь для очей, і сказав прийти ще через деякий час. Минуло декількатижнів, але зір до дівчини так і не повернувся. Протечоловік і його дочка не сумнівалися в своїйвірі в лікаря Валентина і продовжувалипризначений ним курс лікування. Одного дня римськісолдатиувірвалися в житло Валентина, знищилиліки і узялийогопідарештіз-за релігійнихпереконань. Коли батькохвороїдівчинидізнався про арешт Валентина, вінхотіввтрутитися, але був не в силах чим-небудьдопомогти. Валентин знав, що скоро йогостратять. Він попросив у тюремникапапір, ручку і чорнило і швидко написав дівчиніпрощальнийлюбовний лист. Валентина стратили того ж дня, 14 лютого 270 року.

Учень 4. Коли тюремникповернувсядодому, йогозустрічала дочка. Дівчинавідчинила записку і знайшлавсерединінеїжовтий шафран (крокус). У записцібуло написано "Відтвого Валентина". Дівчинаузяла шафран на долоню і побачилайоговиблискуючікольори. Відбулося диво: зірдівчинивідновився.

За іншимиданими, дочка тюремника сама полюбила Валентина, але він, давши обітницюбезшлюбності, не мігвідповістивзаємністю на їїпочуття і в ніч перед стратою (тобто 13 лютого) прислав їйзворушливий лист.

Ведучий 1. Давайте подякуємо вашим однокласникам за чудовірозповіді. А зараз ми спробуємодативідповідь на такезапитання: «А що нам з вами – 9-А класуможе принести День Святого Валентина?»(Гра «Мікрофон»).

 А давайте уявимо, щови неотрималиВалентинку. Як вивважаєте, чомуви неотрималиВалентинку?

Ведучий 2. Цеозначає,щови не включені в дружнівідносини в класі, що вони проходятьповз вас. Щопотрібнозробити?

Ведучий 1. А чиважливідружністосунки в класі? Чи вам не важливо як до вас ставляться?

 Вам хочетьсяотриматиВалентинку?

Ведучий 2. То чиважливідружністосунки в класі?

Важливо, тому щоцеозначає в вас доброзичлива атмосфера в класі, якщо атмосфера в класінеприязна, а ми знаходимося в неприязнійатмосферіцілий день, що з цьогоможе бути (роздратування, поганийнастрій), небажанняйти до школи, небажаннявчитися, неможливістьотриматигарнуосвіту.

Ведучий 1. Дружністосунки, вони виявляється є запорукою не тільки гарного настрою, а й гарного навчання.

Ведучий 2. Чиможуть бути дружністосункиміж хлопцем і дівчиною? На чомубазується дружба?(на чесності, щирості, підтримці, взаємодопомозі).

Ведучий 1. Давайте об’єднаємося в команди («Зима», «Весна», «Літо», «Осінь»).

(Командивитягають по одному з чотирьохзавдань: 1.Створити плакат-агітку, щопропагує дружбу; 2. Пригадати й записати 3 прислів’я та приказки про дружбу; 3. «Дружні» поради для 9-А класу (3 поради); 4. Придуматидивіз «Дружби» 9-А класу).

 На виконаннядається 3 хвилини. По завершенню часу випоказуєтесвоЇроботи, і прикріплюєтеїх скотчем до плаката.

 (По завершеннюзавдання, учасникизновусідають за круглийстіл і оголошуєтьсянаступне).

Ведучий 2. Теперповертаємось один до одного і об’єднуємось в пари, з кожноїпари будь ласка побажаннясвоємукласові до Дня Святого Валентина.

Ведучий 1. Побажання красиво записуємо на цих сердечках (Ведучий 1 роздає сердечка). Написаніпобажанняприкріплюємо скотчем всерединісерця, намальованого на плакаті.

Ведучий 2. (Коли майжевсі сердечка прикріплені) Тож давайте згадаємо, про щосьогодні на заняттійшлося? (про історію…, а ще про що? Про дружністосунки…).Щозрозуміли? (дружністосункидужеважливі)

Ведучий 1. Де нам це пригодиться?(А в завтра, як прийдете в школу? Ви взяли щось для себе на завтра, щосьзміниться в ваших стосунках з рідними, з близькими вам друзями?!).

Ведучий 2.Пригадаймовсінашіпобажання і будемостаратисяїхдотримуватися, це нампотрібно для того, щобнашістосунки в класібулигармонійними, доброзичливими, приязними, дружніми.

Дужедобре, вітаємо вас всіхзі святом Валентина!!!

docx
Додано
13 квітня
Переглядів
76
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку