Виховна година для 1-Б Виконувала: Величко К.Тема: «Захоплива подорож у світ професій»

Про матеріал
1-Б Виконувала: Величко К. група Т -21. Тема: «Захоплива подорож у світ професій» Мета: закріпити і збагатити знання учнів про різноманітні професії; розвивати пізнавальний інтерес до світу професій; виховувати шанобливе ставлення до представників різних професій.
Перегляд файлу

08.02.2018                                                                                                                                                                                        1-Б

Виконувала: Величко К. група Т -21.

Тема: «Захоплива подорож у світ професій»

Мета: закріпити і збагатити знання учнів про різноманітні професії; розвивати пізнавальний інтерес до світу професій; виховувати шанобливе ставлення до представників різних професій.

Обладнання: Мультфільм, ромашка з різнокольорового паперу, скринька з інструментами до професії.

                                                    Хід роботи:

I.  Вступна частина.

Сідайте, діти, у гурті

 Зустрілися ми знову!

 Про славні руки золоті

 Я поведу розмову.

 

 Ті руки звичні до землі,

 Будують, вміють шити…

 Ми часто бачим мозолі

 На їх долонях, діти.

 

 Всі вдячні золотим рукам,

 Я теж їх поважаю.

 Тож хочу розповісти вам

 Усе про них, що знаю.

 

 Вступна бесіда.

 Чи думали ви коли – небудь над тим, скільки людей працює, щоб ви були нагодовані, одягнуті, взуті, щоб вдома у вас було світло вечорами і тепло в холодну погоду, щоб у вашій шкільній сумці були книжки і зошити, щоб ви могли сидіти біля телевізора і слухати музику?

  • Якщо б ви задумали порахувати всіх цих людей то, мабуть, до вечора не порахували б.

 

II. Основна частина.

    1. Перегляд мультфільму. (Всі професії важливі)

       -      Діти, які професії вам запам’яталися з мультфільму ?

  • Мабуть, деякі з вас вже мріють про те, ким вони стануть, коли виростуть. Хто хоче розповісти про це? (учні відповідають)

    2. Загадки «Важливі професії»

 

-  А зараз на нас із вами, діти, чекають цікаві загадки. Як ви думаєте, про що вони? (Про професії.) Отже, слухайте пильненько та відгадуйте скоренько!

Він уважно так працює,

Нас обстежує й лікує,

Захворів раптово ти —

То до нього зразу йди!

 (Лікар.)

Він свою роботу знає —

Дуже вміло підстригає,

В нього зробить кожен-всяк

Зачіску на власний смак.

(Перукар.)

3. Фізкультхвилинка  «Професійні вміння»

Кожна праця — це уміння,

Вміння справжні, професійні:

Так працює в нас жонглер,

Так веде авто шофер,

Так фарбує дім маляр,

Так ось грає сопілкар,

Так працює в нас двірник,

Так — завзятий танцівник,

Так пливе спортсмен-плавець...

Кожний — справжній фахівець!

 

4. Гра «Ромашка»

    (один учень відриває пелюстку ромашки, на якій записана назва професії, яку йому потрібно відіграти, інші учні відгадують. Учень, який відгадав, продовжує гру). (Назви професій: гітарист, фотограф, водій, художник, танцюрист, офіціант, лікар, учитель.)

 

5. Гра «Чия професія?».

Відгадування професії за предметами.

- За предметами, які лежать у скриньці, відгадати професію. (Предмети: фотоапарат, пензлик, калькулятор, зеленка, цукерка, косметика, голка з нитками, …)

 

III. Заключна частина.

 

  • Сьогодні ви дізналися чимало нового про професії. І ким би ви не мріяли стати, яку б професію собі не обрали, кожен повинен добре знати свою справу, робити її чесно, вміло.

 

Обравши собі майбутню професію, пам’ятайте про головну для вас саме зараз:

Учитель, лікар чи геолог,

Письменник, слюсар чи кресляр –

Всі називають головною

Одну професію – школяр!

 

Методист: ___________________________________

Кл. керівник: _________________________________

 

docx
Додано
28 лютого 2019
Переглядів
673
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку