08.02.2018 1-Б
Виконувала: Величко К. група Т -21.
Тема: «Захоплива подорож у світ професій»
Мета: закріпити і збагатити знання учнів про різноманітні професії; розвивати пізнавальний інтерес до світу професій; виховувати шанобливе ставлення до представників різних професій.
Обладнання: Мультфільм, ромашка з різнокольорового паперу, скринька з інструментами до професії.
Хід роботи:
I. Вступна частина.
Сідайте, діти, у гурті
Зустрілися ми знову!
Про славні руки золоті
Я поведу розмову.
Ті руки звичні до землі,
Будують, вміють шити…
Ми часто бачим мозолі
На їх долонях, діти.
Всі вдячні золотим рукам,
Я теж їх поважаю.
Тож хочу розповісти вам
Усе про них, що знаю.
Вступна бесіда.
Чи думали ви коли – небудь над тим, скільки людей працює, щоб ви були нагодовані, одягнуті, взуті, щоб вдома у вас було світло вечорами і тепло в холодну погоду, щоб у вашій шкільній сумці були книжки і зошити, щоб ви могли сидіти біля телевізора і слухати музику?
II. Основна частина.
1. Перегляд мультфільму. (Всі професії важливі)
- Діти, які професії вам запам’яталися з мультфільму ?
2. Загадки «Важливі професії»
- А зараз на нас із вами, діти, чекають цікаві загадки. Як ви думаєте, про що вони? (Про професії.) Отже, слухайте пильненько та відгадуйте скоренько!
Він уважно так працює,
Нас обстежує й лікує,
Захворів раптово ти —
То до нього зразу йди!
(Лікар.)
Він свою роботу знає —
Дуже вміло підстригає,
В нього зробить кожен-всяк
Зачіску на власний смак.
(Перукар.)
3. Фізкультхвилинка «Професійні вміння»
Кожна праця — це уміння,
Вміння справжні, професійні:
Так працює в нас жонглер,
Так веде авто шофер,
Так фарбує дім маляр,
Так ось грає сопілкар,
Так працює в нас двірник,
Так — завзятий танцівник,
Так пливе спортсмен-плавець...
Кожний — справжній фахівець!
4. Гра «Ромашка»
(один учень відриває пелюстку ромашки, на якій записана назва професії, яку йому потрібно відіграти, інші учні відгадують. Учень, який відгадав, продовжує гру). (Назви професій: гітарист, фотограф, водій, художник, танцюрист, офіціант, лікар, учитель.)
5. Гра «Чия професія?».
Відгадування професії за предметами.
- За предметами, які лежать у скриньці, відгадати професію. (Предмети: фотоапарат, пензлик, калькулятор, зеленка, цукерка, косметика, голка з нитками, …)
III. Заключна частина.
Обравши собі майбутню професію, пам’ятайте про головну для вас саме зараз:
Учитель, лікар чи геолог,
Письменник, слюсар чи кресляр –
Всі називають головною
Одну професію – школяр!
Методист: ___________________________________
Кл. керівник: _________________________________