24.10.18
Виконували: Соломко К.
Тема: «Славимо рідний краї»
Мета: поглибити знання учнів про рідний краї; розвивати мовлення учнів; виховувати патріотичні почуття приналежності до українського народу.
Обладнання:
Хід години спілкування.
Вступна частина.
1. Організація класу до уроку.
Сядьте, дітки, всі рівненько,
Усміхніться всі гарненько,
Настрій на урок взяли.
Працювати почали.
2. Оголошення тема.
Колись давно Бог створив народи і кожному наділив землю. Наші ж предки кинулись пізніше, але землі їм уже не дісталося.
От вони й прийшли до Бога, а він у цей час молився, і вони не сміли йому щось сказати. Стали чекати. По якійсь хвилі Бог обернувся, сказавши, що вони чемні діти, хороші. Дізнавшись, чому прийшли до нього, запропонував їм чорну землю. «Ні,- відповіли наші предки, - там уже живуть німці, французи, іспанці, італійці. «Тоді я вам дам землю ту, що залишив для раю, там усе: річки, озера, ліси, степи. Але пам'ятайте, якщо будете ії берегти, то вона буде ваша, а ні - ворога».
Пішли наші предки на ту землю, оселилися і живуть до сьогоднішнього дня. А країну назвали Україною.
Кожна людина з великою любов’ю і душевним трепетом згадує те місце, де вона народилася, де промайнуло її дитинство, дитинство з дивосвітом-казкою, з материнською ласкою у затишній батьківській оселі. То родинне вогнище, маленька батьківщина кожної людини. То її велике «Я», з якого починається людина, родина, батьківщина і вся наша велична й неповторна у світі Україна.
Основна частина.
1. Наша Батьківщина – це.... (Україна)
2. А тепер назвіть столицю України.... (Київ)
3. А найбільша річка, яка протікає по території України...(Дніпро )
Ми козацького роду
Славних предків діти.
І у школі всі вчимося
Рідний край любити.
2. Загадки.
- А зараз ми пропонуємо вам відгадати загадки, які стосуються нашої теми.
Ми родились у долині,
У білесенькій хатині,
Коло вишень і калини.
За хатиною садок
І зелений моріжок,
Там багато є квіток.
Під горбом ставочок сяє,
Різна рибонька гуляє,
Качка з дітьми пропливає.
Як же зветься гарний край,
Де за ставом степ і гай
Пишно квітнуть, наче рай? (Україна)
У вінку зеленолистім,
У червоному намисті,
Видивляється у воду
На свою хорошу вроду. (Калина)
В мене є великий хист:
Я співаю, як артист.
Спів той радісний усюди
Дуже люблять слухать люди. (Соловей)
Сплелися у коло
Усі квіточки з поля.
Барвисті, душисті,
В стрічках шовковистих.
І кличе в танок
Український… (Вінок)
3. Фізкультхвилинка
Щось не хочеться сидіти,
Треба трохи відпочити.
Руки вгору, руки вниз,
На сусіда подивись.
Руки вгору, руки в боки
І зроби чотири кроки.
Вище руки підніміть
І спокійно опустіть. ну назад
Плесніть, діти, кілька раз.
За роботу - все гаразд.
4. Перегляд відеоролику.
- Зараз ми пропонуємо вам переглянути відео для того , щоб ви дізналися більше цікавої інформації про нашу країну.(перегляд відео)
- Про що ви дізналися з відео?
5. Пазл-карта.
Розпочнемо роботу в парах. На кожній парті є пазл – це карта України, вам потрібно скласти її.(діти складають пазл карти України).
Заключна частина.
Наша держава – одна з найбільших країн у Європі. Щасливі ми, що народилися і живемо в Україні. Тут жили наші прадіди, живуть батьки, тут корінь українського народу. І де б не були скрізь відчуваємо поклик рідної землі, хвилюємося аж до сліз, зачувши рідне слово, вслухаємось у чарівні мелодії пісень, вбираємо в себе ніжні звуки української мови. Україна – це наша історія. Бо поки ми пам’ятаємо історію свого народу, ми існуємо, як нація. Від розуміння і любові кожного з нас залежатиме, яким буде майбутнє України.
До побачення !
Методист_________________
Кл.керівник_______________